Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Огромен разход на газ,писна ми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Grisha написа:
    rinsuind написа:
    На този двигател и без Ланда контрол си ги дава 10-11/100. За да не върви и харчи нещо са осмотали настройката на газовата.Виж при някой компетентен газаджия за настройка. На мен на газ ми върви повече отколкото на бензин и ми дава разход 11. Ако е кофти зацепен ремък и на бензин няма да върви.
    Стига бе тва и да го видя няма да го повярвам,върви повече от на бензин,сигурно защото имаш проблем на бензин,но този разход сигурен ли си С какъв изпарител си,имаш ли емулатор,ламбда контрол? Как го постигна този разход,кой ти прави настройката
    С газова ловато съм, без ламбда контрол съм и разхода ми е 11 градско на 7 извън градско от 2 години вече. На газ според мен има по добра динамика - разликата е малка и е в скорости до 100 от там на горе на бензин по добре движи.Може и да си въобразявам, но така я чувствам колата. Газовата я слагах в едно сервизче в Захарна фабрика, човека с Ловато си се занимава отдавна, нямам никакви ядове с него.
    In Tipo Veritas

    Фиат Типо 1.6 DOHC
    Фиат Стило 1.6

    Коментар


      #32
      qnisZ написа:
      Колега ние говорим за плочка и за разход от порядъка на 7/7.5л. което е далеч от 11л.
      Това 7/7.5 не знам как може да го докараш, тя по каталог на бензин градско харчи 10.5!
      In Tipo Veritas

      Фиат Типо 1.6 DOHC
      Фиат Стило 1.6

      Коментар


        #33
        Абе да споделя, докато не съм забравил... Онзи ден говорихмв с колегата Phoenix и той сподели, че на брат му или на негов познат пак му харчело много... всичко сменено а харчи... та го светнали да си провери пружинките по изпарителя. Ако били доста остарели ставали "по-мудни" и от там давало харч яко ! Та сменил ги и всичко заспало... Та започвам да се чудя, може и от това да е поне при мен... Не може просто така да кочи от 8-9/100 на 10 и нагоре на извънградско говорим... Че то градското си е малко относителна работа: нерви, задръствания. светофари... Та просто да ви вметна като идея , аз мисла скоро да проверя и тази работа. П.С.: rinsuind, мерси за мнението, сега поне знам, че има как и накъде надолу! А инак и аз съм докарвал до 12 на градско тук във Варна, тогава ми се стори невероятно и просто реших, че съм се омотал със сметките и не съм сметнал правилно... Ма сега съм доволен, че явно не съм толко слаб по математика

        Коментар


          #34
          Преди няколко години имах една кола с газова уредба която от 4 години не беше докосвана. От един път спря да работи - отидох и като отвориха изпарителя лошо им стана на хората - даже не ми вярваха че е работило до скоро ... какти и да е смениха мембраните и колата стана с пъти по-зле от преди това.Идеята ми е че може би е по-добре да си вземеш нов евтин изпарител.
          Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

          Коментар


            #35
            bubachko написа:
            Абе да споделя, докато не съм забравил... Онзи ден говорихмв с колегата Phoenix и той сподели, че на брат му или на негов познат пак му харчело много... всичко сменено а харчи... та го светнали да си провери пружинките по изпарителя. Ако били доста остарели ставали "по-мудни" и от там давало харч яко ! Та сменил ги и всичко заспало...
            Малко нещо не се връзват нещта с пружините особенно на първата степен на редуктора.Колкото е по омекнала толкова по ниско налягане се получава.Тя колата веднага ще загуби динамика и ще се усети.Като се варира с усилието на тези пружина се определя и какъв по обем мотор може да храни даден изпарител.А като са му сменяли прижинките вероятно са му и сменили и вече вдървните мембрани.И съответно почистване от буклуците на хубавата газ с която зареждаме.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #36
              lov написа:
              bubachko написа:
              Абе да споделя, докато не съм забравил... Онзи ден говорихмв с колегата Phoenix и той сподели, че на брат му или на негов познат пак му харчело много... всичко сменено а харчи... та го светнали да си провери пружинките по изпарителя. Ако били доста остарели ставали "по-мудни" и от там давало харч яко ! Та сменил ги и всичко заспало...
              Малко нещо не се връзват нещта с пружините особенно на първата степен на редуктора.Колкото е по омекнала толкова по ниско налягане се получава.Тя колата веднага ще загуби динамика и ще се усети.Като се варира с усилието на тези пружина се определя и какъв по обем мотор може да храни даден изпарител.А като са му сменяли прижинките вероятно са му и сменили и вече вдървните мембрани.И съответно почистване от буклуците на хубавата газ с която зареждаме.
              Дотук добре, ма нещо не схванах много... при нарастване на обема на ДВГ трябват по-твърди пружини или по-меки? Просто не съм много наясно с протичането на деиствието в изпарителя. Когато сменях мембраните го разгледах и ми стана ясен като принцип, ма това с пружините и обема на двигателя не ми стана ясно

              Коментар


                #37
                rinsuind написа:
                Grisha написа:
                rinsuind написа:
                На този двигател и без Ланда контрол си ги дава 10-11/100. За да не върви и харчи нещо са осмотали настройката на газовата.Виж при някой компетентен газаджия за настройка. На мен на газ ми върви повече отколкото на бензин и ми дава разход 11. Ако е кофти зацепен ремък и на бензин няма да върви.
                Стига бе тва и да го видя няма да го повярвам,върви повече от на бензин,сигурно защото имаш проблем на бензин,но този разход сигурен ли си С какъв изпарител си,имаш ли емулатор,ламбда контрол? Как го постигна този разход,кой ти прави настройката
                С газова ловато съм, без ламбда контрол съм и разхода ми е 11 градско на 7 извън градско от 2 години вече. На газ според мен има по добра динамика - разликата е малка и е в скорости до 100 от там на горе на бензин по добре движи.Може и да си въобразявам, но така я чувствам колата. Газовата я слагах в едно сервизче в Захарна фабрика, човека с Ловато си се занимава отдавна, нямам никакви ядове с него.
                Я обясни къде точно в захарна
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #38
                  bubachko написа:
                  lov написа:
                  bubachko написа:
                  Абе да споделя, докато не съм забравил... Онзи ден говорихмв с колегата Phoenix и той сподели, че на брат му или на негов познат пак му харчело много... всичко сменено а харчи... та го светнали да си провери пружинките по изпарителя. Ако били доста остарели ставали "по-мудни" и от там давало харч яко ! Та сменил ги и всичко заспало...
                  Малко нещо не се връзват нещта с пружините особенно на първата степен на редуктора.Колкото е по омекнала толкова по ниско налягане се получава.Тя колата веднага ще загуби динамика и ще се усети.Като се варира с усилието на тези пружина се определя и какъв по обем мотор може да храни даден изпарител.А като са му сменяли прижинките вероятно са му и сменили и вече вдървните мембрани.И съответно почистване от буклуците на хубавата газ с която зареждаме.
                  Дотук добре, ма нещо не схванах много... при нарастване на обема на ДВГ трябват по-твърди пружини или по-меки? Просто не съм много наясно с протичането на деиствието в изпарителя. Когато сменях мембраните го разгледах и ми стана ясен като принцип, ма това с пружините и обема на двигателя не ми стана ясно
                  Хайде тази вечер съм на кеф и ще се опитам да го обесня малко по надълго и съответно колкото се може по простичко за да не ви връзват тенекии разни гаражни майстори. Мисля че на много колеги няма да им е излишна малко теория.Първата степен е изпълнена като класически редуцир вентил.Виждал си такива по кислородните бутилки на заварчиците предполагам.Там също налягането се редуцира на два пъти за по голяма прецизност но при тях можеш да регулираш усилието на пружините с един винт по отделно.При изпарителите това го няма на първата степен, а е вложена пружина с точно определена характеристика.Тя притиска мембраната като при това се отваря и клапана който пропуска газта от другата страна на мембраната.Когато налягането стане малко равно или малко по голямо от това с което Пр. натиска от другата страна мембраната се премества едно лостче на което има тапичка и затваря отвора през който влиза газта.Ако няма изтичане на газ от тази камера съответно нищо повече не се променя.Ако обаче в следващия момент имаме някаква консумация на газ то налягането от тази страна спада и Пр. отново премества мембраната като пак се отвара клапанчето и се пуска на нова порция докато ситемата се уравновеси.Прилича малко на кантар.Така този процес протича до безкрайност и винаги тази система се стреми да бъде в равновесие.Така винаги имаме едно и също налягане..До тук с принципа на работа на редуцира.Какво обаче се получава ако тази Пр. се замени с по твърда примерно.Тогава за да се изравнят двете усилия в камерата от другата страна ще трябва налягането да е по голямо.А ако Пр. е по слаба съответно ще имаме по ниско налягане.Ако имаме малък отвор през който пропускаме някакъв газ при по-високото налягане ще имаме по голям разход за единица време и обратното при по ниско налягане.До тук беше лесната част за обяснение.Сега малко по сложната част.Сега да видим как работи втората степен.Там за да имаме по голяма чувствителност имаме и по голяма мембрана.Като принципа на работа е долу горе същият същия само че тук участва вакума който създава двигателя.Системата е равновесна този път в нормално състояние.Това означава че натиска който упражнява пружината затваря отвора през който трябва да постъпва газта.Когато двигателя засмуква от едната страна вече се създава вакум който придърпва мембраната в тази посока като смачква Пр. която до този момент е притискала клапана който затваря входящята газ /като за нея вече изяснихме че винаги идва с едно и също налягане/.Започва изтичане на газ който се стреми да запълни това пространство и това ще престане единствено ако двигателя спре да работи.Но нас този момент не ни интересува. Интересуваме се когато консумацията се увеличава.До един момент всичко ще е наред докато този дроселиращ отвор има възможност да пропуска този дебит от там на татък това вече е не възможно.На самия изпарител са заложени стандартни отвори /Бленди/и ако искаме да имаме по голямо изтичане на газ разбираемо че ще ни трябва по високо налягане.Остава варианта да се вдигне само налягането на първата степен.И точно по този начин го правят но пак подчертавам че това се прави само до определени граници.Не можеш един изпарител направен за литров мотор да го направиш да работи на 3 литров само като му смениш пружините.Това е чисто теоретичната част на един елементарен изпарител.В добрите изпарители са така добре подбрани съотношенията между отворите и пружините че се постига и различната по обогатяване газова смес при различните режими на работа на двигателите.В общи линии това е най-краткото и елементарно описание на един изпарител.И надявам се колегата от преди да ме е разбрал какво ще се получи ако са му омекнали пружините.Самите те така са изчислени че да работят в минимален режим на натоварване за да не се получава умора на материала.Колко често си сменяте пружините на клапаните на двигателя???Че те работят на зверско натоварване в сравнение с тези на изпарителя.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #39
                    Grisha написа:
                    rinsuind написа:
                    Grisha написа:
                    rinsuind написа:
                    На този двигател и без Ланда контрол си ги дава 10-11/100. За да не върви и харчи нещо са осмотали настройката на газовата.Виж при някой компетентен газаджия за настройка. На мен на газ ми върви повече отколкото на бензин и ми дава разход 11. Ако е кофти зацепен ремък и на бензин няма да върви.
                    Стига бе тва и да го видя няма да го повярвам,върви повече от на бензин,сигурно защото имаш проблем на бензин,но този разход сигурен ли си С какъв изпарител си,имаш ли емулатор,ламбда контрол? Как го постигна този разход,кой ти прави настройката
                    С газова ловато съм, без ламбда контрол съм и разхода ми е 11 градско на 7 извън градско от 2 години вече. На газ според мен има по добра динамика - разликата е малка и е в скорости до 100 от там на горе на бензин по добре движи.Може и да си въобразявам, но така я чувствам колата. Газовата я слагах в едно сервизче в Захарна фабрика, човека с Ловато си се занимава отдавна, нямам никакви ядове с него.
                    Я обясни къде точно в захарна
                    От Орион ( Сливница или Европа, както се води) като тръгнеш към Надежда ( надлеза) на първия светофар по пътя завиваш надясно, има една висака сграда Дика ( или нещо подобно беше) с/у нея има газостанция и сервиз, пише Ловато.Там е пича, Валери се казва. Не знам дали веднага може да ти обърне внимание, винаги е затрупан с работа и аз поне един ден предварително се разбирам с него.
                    In Tipo Veritas

                    Фиат Типо 1.6 DOHC
                    Фиат Стило 1.6

                    Коментар

                    Working...
                    X