Веско,и ще пиша и пеша ще ходя ако се наложи, проблема е че не зная кой автобус къде ходи и има реална опасност да се загубя при пътуване. Изпарителя е Ловато на 2 месеца, нов е дето се казва, едва ли е от него, по скоро си мисля нещо от сорта на ламбда сонда за смяна или вече не знам. Нека да сложа инжекциона в сряда и после ще видим какво ще даде. А пък че ситуацията не е нормална е повече от ясно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Писна ми! Слагам газов инжекцион!!! - ПОСТАВЕН!
Collapse
X
-
Защо не си провери колата на стенд първо и тогава да слагаш инжекциона? А ламбда сондата не играе никва роля при работа на газ освен ако не си с ламбда контрол но и там ролята и е никаква защото ТПС то командва стъпковия мотор. Твърде вероятно е да не е наред изпарителя.Обичам си работата.
Коментар
-
Ми те колегите вече са го казали, ама аз да не съм капо - ламбдата не играе ако нямаш ламбда контрол. От друга страна ако имаш ламбда контрол и проблема е в ламбдата точно като сложиш ГИ нищо няма да постигнеш, щото той взема предвид показанията на ламбда сондата и ако тя не работи чудеса не чакай. При положение, че АГУ-то ти е на колата - мисля, че има смисъл да се опиташ да я закрепиш. Ако трябва мини при двама майстори поотделно. Има вероятност втория да каже нещо за предните некадърници и как може така, ама ти се поослушай, посъбери инфо, пък и тук сме дъвкали това-онова, току виж изскочил заекът. Късмет...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Хъм, спомена ли някой стария принцип, че кола се прави на газ като всичко й е наред на бензин? Ако проблемата е в ремъка то би трябвало и на бензин да го усетиш. Аз съм оптимист. Тия нашите двигатели да не са кой знае колко специални та да не могат да се направят на газ? Да бе, да.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Янко,Утре ще имам пьлната информация за дефекта За сега сигурно презацепване на ремьк в следствие на не коректна смяна + отказ на датчик за обороти - не от коляновия вал, а горния датчик. Предположение за счупване на датчика при смяна на ангренажа. Компа дава постоянна грешка не може да се самообучава и не може да се трие. Моля те ако имаш някоя книга в която да свзржем по някакьв начин този отказ - пиши!!! Положението е доста сериозно. Помагай ако можеш! Предварително благодаря ПламенФиат Брава 1.6 16в 103 к.с.
Fiat Punto 2 1.9 JTD 80 h.p.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар