На автоматичния ключ газ-бензин снощи ми угасна въпросният жълт светодиод, който до сега си светеше след като дам контакт. Освен него за бензин свети червен диод и за газ зелен, когагато превключа. Та какво стана снощи. От известно време бях забелязал, че като загрее и като я угася след като съм карал на газ след това доста трудно пали на бензин. Това обаче не е всеки път т.е. веднъж пали два-три пъти не ще да запали с нормално завъртане на стартера ами с доста продължително въртене. Снощи обаче след като я угасих, колкото да сляза до магазина и да се върна 5-6 минути и след това не можах да запаля на бензин. До сега не я бях палил на газ, но като видях зора пробвах да я запаля на газ и взе, че запали. Обърнах на бензин - угасна. Отново не щеше да пали на бензин, а на газ запали и повече не съм я мъчил. Докато се прибирах обаче забелязах, че жълтия светодиод не свети. Тази сутрин не щеше да пали нито на бензин нито на газ. Мислих, мислих и реших, че може би се е зацапал датчика на Хол. Между другото имаше такава тема за трудно палене на бензин при загрял двигател, но не можах да я открия. Да не би да се е загубила при прехвърлянето от адрес на адрес....Тази вечер смъкнах датчика - трудно е да се опише насъбралата се мизерия от прах и масло. Може би беше около 2мм дебела. Изчистих го, монтирах го обратно и завъртях .... да обаче на бензин пак не запали. Пробвах я на газ - запали. Обърнах на бензин - угасна. Тогава се усъмних в бензиновата помпа. Смъкнах входящия маркуч, подложих едно бурканче, дадох контакт и ...... нищо Нито капка Погледнах релетата - чуват се, че щракат - обаче не чува онова характерно псссссст от помпата при контакт. Та сега въпросите:1. Дали е изгоряла помпата?2. Има ли шанс да е задръстена???3. Може ли помпата да изгори ако се кара с количество бензин близо до резервата и при наклонени улици да речем засмуква въздух?4. И защо жълтият светодиод изгасна снощи след като запалих на газ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Жълт светодиод на автоматичен ключ газ-бензин - за какво е?
Collapse
X
-
Re: Жълт светодиод на автоматичен ключ газ-бензин - за какво
brat_John написа:онова характерно псссссст от помпата при контакт. Та сега въпросите:1. Дали е изгоряла помпата?2. Има ли шанс да е задръстена???3. Може ли помпата да изгори ако се кара с количество бензин близо до резервата и при наклонети улици да речем засмуква въздух?4. И защо жълтият светодиод изгасна снощи след като запалих на газ?
-
Re: Жълт светодиод на автоматичен ключ газ-бензин - за какво
qnisZ написа:1. пробвай да я захраниш дирекно от акумолатора ако на завърти резилтата е ясен. 2. Няма от какво да се е задръстила. 3. Отговора е твърдо НЕ. 4. Зависи от какъв тип е ключа.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
При теб може на има няколко проблема: 1. Как е изпълнението на монтажа на газовата уредба. Палиш на бензин и след това автоматично минава на газ. Ако е така - бензиновата помпа изключва ли се или остава постоянно включена. Ако след минаване на газ се изключва, значи има допълнително реле, което трябва да се провери. 2. Ако бензиновата помпа е постоянно включена при работа на газ и се кара с малко бензин много е вероятна тя да прегрее и да се разтопи/ така се случи при мен/. За да провериш трябва да отвориш капака на резервоара, където е помпата и да видиш стига ли ток до нея. Ако стига и тя не работи - заминала е. Може да има някъде и лош контакт по клемите до помпата - провери ги.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Petko написа:При теб може на има няколко проблема: 1. Как е изпълнението на монтажа на газовата уредба. Палиш на бензин и след това автоматично минава на газ. Ако е така - бензиновата помпа изключва ли се или остава постоянно включена. Ако след минаване на газ се изключва, значи има допълнително реле, което трябва да се провери. 2. Ако бензиновата помпа е постоянно включена при работа на газ и се кара с малко бензин много е вероятна тя да прегрее и да се разтопи/ така се случи при мен/. За да провериш трябва да отвориш капака на резервоара, където е помпата и да видиш стига ли ток до нея. Ако стига и тя не работи - заминала е. Може да има някъде и лош контакт по клемите до помпата - провери ги.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Препоръчително е до отвориш резервоара и да видиш състоянието на помпата. Това става много лесно, може и на пътя. Вдига се кората на пода на багажника и се вижда пластмасовата гайка която затваря помпата. Ако не не развъртана скоро - става по-трудно. С малко повече усилия/с помоща на дървен предмет/ и благословии става. След като се разварти гайката се изважда цялата помпа и може да се огледа за физичиски деформации. Най - вече, като прегрее се разтопява горната част и блокирва.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар