Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V

    Аз го имах същия проблем и ми се разреши срещу 40 лв с работата и центровката.Та значи слага се една гарнитурка на смесителя. Какъв е ефекта.Без тази плочка влиза много газ и малко въздух от което колата няма мощност защото малкото въздух не може да помогне на газта да изгори и ти я изхвърляш през ауспуха. След поставянето и се променя този дисбаланс.Гарнитурката е 5 лв и я има в София газ комерс (под Моста Чавдар). Със сигурност я продават навсякъде.В момента разхода ми е 9.4 (Има още какво да се желае но въздушния филтър ми е за смяна плюс ламба сонда и температурен датчик на инжекциона)Някой друг също беше писал за подобно разрешение на този проблем и се извинявам ако съм "изплагиятствал" с цел да помогна на другитеМоля модератора да направи темата статична, защото много колеги си блъскат главата над този проблем, сигурно има поне десет теми(две от тях мои) в които няма решение а само препоръки смени си изпарителя, сложи си БРЦ и т.н.100% гаранция за успех е само в тази плочка. Описал съм какви ли не щуротии които съм правил, но само това ми свали разхода

    #2
    За тази плочка и аз съм чувал че има подобен ефект и съм си монтирал.
    BRAVA 1,4 12V
    Nissan Navara

    Коментар


      #3
      оправи си заглавието на тематаколата ти или е 1,4 или е 16V :D ако нямаш ламбда контрол, сондата и датчика не играят при работа на газ
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Дай да я видим каква е тази гарнитурка:снимка, цена, монтаж.Дай малко повече подробности. Защото по принцип смесителя би трябвало да си е изчислен за марката и модела кола, освен ако не ти е слаган от някой ’майстор’...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          става въпрос за бакелитовата плочка според мен. тя надига инжектора, така че не навлиза в самия дифузор и да затапва съвсем въздуха. плочката го надига с половин сантим и се увеличава притока на въздих. аз имах подобен проблем- голям разход и адски кофти динамика- при мен се оказа много по-малка плочка от необходимото
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Да, напълно съм съгласен с теб че е за нея става дума и ефекта от нея.

            Коментар


              #7
              sev написа:
              оправи си заглавието на тематаколата ти или е 1,4 или е 16V :D ако нямаш ламбда контрол, сондата и датчика не играят при работа на газ
              Готово А за сондата и датчика мисля да си прав

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                става въпрос за бакелитовата плочка според мен. тя надига инжектора, така че не навлиза в самия дифузор и да затапва съвсем въздуха. плочката го надига с половин сантим и се увеличава притока на въздих. аз имах подобен проблем- голям разход и адски кофти динамика- при мен се оказа много по-малка плочка от необходимото
                Точно така :P

                Коментар


                  #9
                  Yavor написа:
                  Дай да я видим каква е тази гарнитурка:снимка, цена, монтаж.Дай малко повече подробности. Защото по принцип смесителя би трябвало да си е изчислен за марката и модела кола, освен ако не ти е слаган от някой ’майстор’...
                  Е написал съм де 5 лева плочката (при мен е гумена, но има и бакелитови) А, че "майстор" я слага така си беше. Всъщност за плочката ме светна един майстор от МСМ газ Велико Търново но понеже отидох там в почивните дни на 1 май(магазина не им работеше) я нямаше да ми я сложи, и затова ме прати в София газ комерс.Една реклама на МСМ газ - Много са добри (освен, че са един от най голямите производители на бутилки за пропан-бутан). Препоръчвам ги на хората от региона. Майстора им е завършил ДВГ и непрекъснато чете младежа, а собственика лично изпробва всеки продукт на негови автомобили.

                  Коментар


                    #10
                    Значи тази гарнитура се слага на плочката, която стои на блока на моноинжекциона. Добре де ама от горе или от долу на плочката се слага тази гарнитура. Нещо не мога да се ориентирам

                    Коментар


                      #11
                      iko79 написа:
                      Значи тази гарнитура се слага на плочката, която стои на блока на моноинжекциона. Добре де ама от горе или от долу на плочката се слага тази гарнитура. Нещо не мога да се ориентирам
                      в предното ми мнение пише- над плочката, под плочката и да я сложиш и да не я сложиш все тая
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        И аз това имах предвид - колегата така е обяснил че не може да се разбере....
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Yavor написа:
                          И аз това имах предвид - колегата така е обяснил че не може да се разбере....
                          Нито съм газаджия нито съм инженер. Казвам само къде и как е разрешението. Отиваш на газаджия и ако не знае къде да ти я сложат, не ходиш повече там.Поне е някакво разрешение, а не смени си изпарителя, настрой си газовата, махни си катализатора.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги гарнитурата по принцип я има оригинално на повечето автомобили с БОШ МОНО инжекция и е бакелитова. Но повечето газаджий я махат а тя трябва да се сложи над плочката защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата.

                            Коментар


                              #15
                              qnisZ написа:
                              Колеги гарнитурата по принцип я има оригинално на повечето автомобили с БОШ МОНО инжекция и е бакелитова. Но повечето газаджий я махат а тя трябва да се сложи над плочката защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата.
                              а аз да питам, как настройваш горе-долу въздуха? в сми, при предишната ми кола нямаше нужда да ограничавам или въобще каквото и да е по въздуха- карбуратор. докато при тази ако махна въздушния филтър и тя не може да отлепи. на какво се дължи тази разлика между карба и моното, аз не мога да се сетя сам все още
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X