Аз го имах същия проблем и ми се разреши срещу 40 лв с работата и центровката.Та значи слага се една гарнитурка на смесителя. Какъв е ефекта.Без тази плочка влиза много газ и малко въздух от което колата няма мощност защото малкото въздух не може да помогне на газта да изгори и ти я изхвърляш през ауспуха. След поставянето и се променя този дисбаланс.Гарнитурката е 5 лв и я има в София газ комерс (под Моста Чавдар). Със сигурност я продават навсякъде.В момента разхода ми е 9.4 (Има още какво да се желае но въздушния филтър ми е за смяна плюс ламба сонда и температурен датчик на инжекциона)Някой друг също беше писал за подобно разрешение на този проблем и се извинявам ако съм "изплагиятствал" с цел да помогна на другитеМоля модератора да направи темата статична, защото много колеги си блъскат главата над този проблем, сигурно има поне десет теми(две от тях мои) в които няма решение а само препоръки смени си изпарителя, сложи си БРЦ и т.н.100% гаранция за успех е само в тази плочка. Описал съм какви ли не щуротии които съм правил, но само това ми свали разхода
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Collapse
X
-
Дай да я видим каква е тази гарнитурка:снимка, цена, монтаж.Дай малко повече подробности. Защото по принцип смесителя би трябвало да си е изчислен за марката и модела кола, освен ако не ти е слаган от някой ’майстор’...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
става въпрос за бакелитовата плочка според мен. тя надига инжектора, така че не навлиза в самия дифузор и да затапва съвсем въздуха. плочката го надига с половин сантим и се увеличава притока на въздих. аз имах подобен проблем- голям разход и адски кофти динамика- при мен се оказа много по-малка плочка от необходимотоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:става въпрос за бакелитовата плочка според мен. тя надига инжектора, така че не навлиза в самия дифузор и да затапва съвсем въздуха. плочката го надига с половин сантим и се увеличава притока на въздих. аз имах подобен проблем- голям разход и адски кофти динамика- при мен се оказа много по-малка плочка от необходимото
Коментар
-
Yavor написа:Дай да я видим каква е тази гарнитурка:снимка, цена, монтаж.Дай малко повече подробности. Защото по принцип смесителя би трябвало да си е изчислен за марката и модела кола, освен ако не ти е слаган от някой ’майстор’...
Коментар
-
iko79 написа:Значи тази гарнитура се слага на плочката, която стои на блока на моноинжекциона. Добре де ама от горе или от долу на плочката се слага тази гарнитура. Нещо не мога да се ориентирамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Yavor написа:И аз това имах предвид - колегата така е обяснил че не може да се разбере....
Коментар
-
Колеги гарнитурата по принцип я има оригинално на повечето автомобили с БОШ МОНО инжекция и е бакелитова. Но повечето газаджий я махат а тя трябва да се сложи над плочката защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата.
Коментар
-
qnisZ написа:Колеги гарнитурата по принцип я има оригинално на повечето автомобили с БОШ МОНО инжекция и е бакелитова. Но повечето газаджий я махат а тя трябва да се сложи над плочката защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар