Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за монтиране на газ на Типо 1.4 карбуратор...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Газова BRC

    Както обещах - ще споделя впечатления от BRC газовата дето си я сложих.Резултата:След първите 234км заредих 28 литра газ. Това прави 12 на сто градско каране, без да съм пипал нищо по колата при преминаването от бензин на газ.На бензин ми гореше 10 на сто градско.Палил съм винаги само на газ.Карал съм я предимно (както и преди на бензин) на къси разстояния по около 12км, след което цял ден си стои спокойно на паркинга до бачкането и вечерта обратно 12км.Подобрения:Недоволен от разхода направих следните промени:1. Смених кабелите на свещите - не усетих промяна в поведението на колата.2. Завъртях делкото на око, на около 5 градуса по-рано от положението в което беше на бензин (запалих двигателя и на свободен ход въртях делкото напред-назад докато намеря положението малко преди постигане на най-високите обороти).Резултати след подобренията:1. С осезаемо по-малко натискане на газта постигам по-високи обороти.2. Мощността нарастнаАми това е. Сега нека останалите споделят впечатления.Аз пак ще пиша при следващото зареждане.
    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

    Коментар


      #17
      резултати

      Както обещах по-горе давам резултати:10 на сто градско на газ. Само че вероятно не е много коректно, защото този път не съм висял толкова много по светофари, като предния път. Все пак си мисля че дори и да бях на същия режим на каране като предния път, сигурно щеше да е паднал разхода с около литър.Извод:Изпреварването на зпалването явно е доста важно за карането на газ.Ами това е от мен. Нека другите също да споделят наблюденията си. Странно, никой не е писал в периода 28 Юли - 5 Август!!! Сигурно всички са на почивка.
      минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
      Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

      Коментар


        #18
        Да обобща и аз резултата от това, че сложих газова уредба. Сложиха ми ЛОВАТО, изминах около 1000 км. за 2 седмици и половина, градско ми даде разход точно 9,56 на 100, извънградско не можах да я засеча точно, но около 7,5, а при едно ходене до Долна баня през Боровец, го засякох на планинско с общо трима човека товар около 8,5. В началото като загрееше оборотите ми падаха доста, бяха нестабилни и дори гаснеше. Посъветвах се с колеги от форума и със сервиза където ми я сложиха (много сум доволен от тях), и ми казаха, че това е нормално, да дойда като мина около 1000 км да ми направят реглаж (който ми се полагаше безплатно). Вчера се обадих и отидох, и ми направиха реглаж (като вече клиент минах с предимство) след който оборотите заспаха и сам много доволен сега (да чукна на дърво). Предстои ми ходене на море, така че сте я засека след реглажа и ще споделя впечатления. За динамиката от слагането до момента бих казал, че не е голяма и в града почти не се усеща (може би защото не я настъпвам толкова). Когато я понатоваря малко и по баир се мъчи малко, но то и на бензин беше горе долу така, както се казва то този двгател в комбинация с това купе толкова си може.Очаквах, имаики в предвид впечатленията на познати, че разликата м/у газ и бензин ще е огромна, но за моя изненада не така. Общо взето съм много доволен (за сега), Типо-то ми служи много вярно вече близо година.
        Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

        Коментар


          #19
          Слушайте момчета какво ще ви каже един стар изпечен газаджия (газар) -( все пак през ръцете ми са миали 4-5 коли на газ и последните 8 години личните ми коли са все на газ):Двигателите на италианските коли работят много по-добре на газ отколкото на немските или френските. Най малкото Италия е държава където се кара много на газ и инженерите имат това нещо предвид като правят мотора. Аз лично си харесвам колата на газ - работи по-балансирано, с по малки детонации поради бавното горене на газта, по-тиха е исе държи като дефорсирана - имам мощост достатъчно в съвсем ниските обороти - където бензина обикновено му трябва ’понапомпване’. Иначе като цяло колата е малко по тромава но не се използва за драгове така че това не е проблем.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар

          Working...
          X