Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой свещи са най добри за двигатели работещи на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой свещи са най добри за двигатели работещи на газ

    Колеги по другите форуми се коментира доста за свещи създадени за двигатели работещи на газ. Аз тук не можах да намеря такава тема. Та да минем на темата, има свещи създадени да работят в двигатели работещи на газ с който се избягват доста от проблемите при работата им с този тип гориво. Подобрява се запалването на сместа *като се има предвид че газта се запалва по трудно от бензина* съответно подобрява изгарянето, намалява се вероятноста от запалване на сместа в смукателния колектор и други от този тип проблеми. Искам да спомена че за да работи двигателя добре и да е сигорно запалването да се намали вероятноста от запалване в колектора е добре да ги сменяме на 30 000км. Тук може да намерите по ефтини и достъпни на нашия пазар свещи *внимавайте че от 2/3месеца се появиха ментета произведени в КИТАЙ*http://www.brisk.biz/index.php?page=svicky_silver.html А тези на прикачения са според мен най добрите свещи * за сега* създадени за работа с газ. А тук може да намерите подходящите за вашия автомобил http://www.brisk.biz/index.php?page=...uta_serie.html

    #2
    За Бриск съм съгласен, че има ментета или самите партиди са зле. Имам приятел, който работи в СОТ и там Тойотите са на газ и пробвали тея свещи - след 2-3 месеца електрода бил яко изтънял и ги сменили на всички коли отново.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Колега явно тези хора нещо не са видяли както трябва. Тези свещи са с фабтично по тънак електрод *дебелината на сребърния електрод е 0.55мм.* а това е доста по малко от стандартния. Сигорно са ги свнявали с обикноведните а те са доста по дебели което намалява продухването на свеща. Именно по тази причина са по тънки за да може да се запалва сместа по сигурно и с това са избягва запалването в смукателните тръби.

      Коментар


        #4
        Възможно е... Аз съм с обикновена метанова уредба Ланди и двуполюсни свещи GM (Бош) и за една година откакто я карам на метан нито една детонация нямам.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Това е много добре и означава че запалителната система и клапаните са в пълна изправнос.

          Коментар


            #6
            Беше... покрай смяната на разпределителния вал е станало нещо и нямах компресия на 3-ти цилиндър. Вчера свалих главата и от изпускателния клапан пускаше бензин. Дали е изкривен или е попаднал нагар и не иска да затвори утре ще разбера.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Е случватсе и тези работи не се претиснявай всичко ще си дойде на мястото.

              Коментар


                #8
                Една година карах на газ с Бош - 4 полюсни. Никакъв проблем. Смених ги тъй като бяха прехвърлили 40 000 и разстояните между полюсите и електрода се беше увеличило видимо. Сега пак съм с Бош, но този път са еднополюсни с итриев електрод. Някъде бях чел из форума, че се препоръчвал итриевия електрод за работа на газ. Към момента нямам никакви проблеми на газ с тези свещи. На бензин също. Имам малко проблем с разхода, но за това с колегата qnisZ все не можем както се казва да се "улучим". Когато той имаше ТАП втора употреба аз нямах възможност (финансова ) после той пък свърши ТАП-овете втора употреба и така пак трябва да догонвам ...
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  един глас в подкрепа за бриска,само от смяна на свещи ми падна разхода с около 1литър и мотора работи по-добре, само че мойте не са специално за газ,от обикновенните са ,по 1.50едната,дори са без резистор,ама са по добри от предишните ми -шампион и марели или са ме набутвали с ментета, аз свещи повече от 20-25 000 не карам,а от бриска май няма?(ментета де) :D
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар


                    #10
                    dan4o написа:
                    дори са без резистор
                    Което качва мощността на искрата поне с 50%
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #11
                      johnfound написа:
                      dan4o написа:
                      дори са без резистор
                      Което качва мощността на искрата поне с 50%
                      За това пък кабелите са със съпротивления...
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        brat_John написа:
                        За това пък кабелите са със съпротивления...
                        Спор няма. Ако сложиш и медни кабели - още 50%
                        Fiat Ritmo 105TC
                        1600cc 105к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Вчера ходих да купя свещи за вентото на един приятел (до офиса има магазин на Бош). Човека ме попита дали колата се кара на газ. Каза, че наместо триелектродните било по-добре да сложа едноелектродни които са правени специално за газ (за нашия пазар).
                          Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                          Коментар

                          Working...
                          X