Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля - от днес съм с газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да се похваля - от днес съм с газов инжекцион

    Засега нищо немога да кажа но все пак колата върви по абсоютно същия начин и на бензин и на газ, несъм гледал марки на инжектори и изпарител но утре ще споделя, цената беше 1024лв. с озаконяване и 10 литра газ!
    Peugeot 406, 2000 HDi 90
    ex. Peugeot 106 1,5 D
    ex. Ritmo 70 138B2.000
    ex. Tempra 2.0 159A6.046
    Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

    #2
    Re: Да се похваля - от днес съм с газов инжекцион

    Backo написа:
    Засега нищо немога да кажа но все пак колата върви по абсоютно същия начин и на бензин и на газ, несъм гледал марки на инжектори и изпарител но утре ще споделя, цената беше 1024лв. с озаконяване и 10 литра газ!
    Честито ,а тази Темпра от снимката със спойлера твоята ли е ,ако да много добре изглежда ,дай да видим още някоя снимка и по голяма.
    Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
    I am in love with my cars

    Коментар


      #3
      Каква марка сложи и каде?
      Обичам си работата.

      Коментар


        #4
        В средата на изпарителя пише М9 от едната му страна пише MADE IN SPAIN Мадрид и някакав телефон ... На "планката" която държи инжекторите пише RAIL, по инжекторите надписи няма, бутилката е 50л. Инжекциона е монтиран в гр. Севлиево на бензиностанция ШОПОВ, много ги хвалят! Между другото там е монтиран и газовия инжекцион на шефа ми на DODGE RAM 1500 (вижда се част от него на една от снимките на колата ми в гаража) и това е първият V8 мотор с газов инжекцион в България, даже го снимаха от някакво списание тогава до колкото си спомням.
        Peugeot 406, 2000 HDi 90
        ex. Peugeot 106 1,5 D
        ex. Ritmo 70 138B2.000
        ex. Tempra 2.0 159A6.046
        Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

        Коментар


          #5
          Колега,честито!Честно казано ми е малко странно това изпълнение!Инжектори без име!Изпарител без име!Електроника без име!Дали нивомера ти е европастандарт?Дали това българско изпълнение отговаря на ИСО стандартите?Нищо против твоят избор нямам,но според мен човек е редно да се замисли и над тези неща,а не да гледа цената към момента,че понякого евтиното излиза скъпо!Какво ще стане ,като ти изгори инжектор примерно?Ходи ги питай поне каква марка и модел са,че да знаеш какъв да търсиш в случай на нужда!Много безаварийни километри!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            ей като вземете с тези марки начииииииии, дайте ми нещо и кажете какво искате д апише на него и го имате, а аз съвсем не се занимавам с това.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Момчетата дават пълна гаранция че това нещо ще работи без проблем, склонен съм да им вярвам
              Peugeot 406, 2000 HDi 90
              ex. Peugeot 106 1,5 D
              ex. Ritmo 70 138B2.000
              ex. Tempra 2.0 159A6.046
              Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

              Коментар


                #8
                Колега, а колко литра бутилка ти сложиха в тази цена, щото в сайта на Фобос пише, че слагат 40-литрова за 1100 лева, а мен ми се върти из главата, ако ще й слагам газ, да е 60-литрова, то в багажника - място бол.
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар


                  #9
                  Backo написа:
                  ...... и това е първият V8 мотор с газов инжекцион в България
                  мнооооого се бъркаш

                  Коментар


                    #10
                    50 литра е обема на бутилката, пугси сериозно бе ще ме накараш да намеря списанието из офиса и да го сканирам ! :D
                    Peugeot 406, 2000 HDi 90
                    ex. Peugeot 106 1,5 D
                    ex. Ritmo 70 138B2.000
                    ex. Tempra 2.0 159A6.046
                    Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                    Коментар


                      #11
                      виждал съм поне още 3-4 коли с в8 на газ,дори и на метан -инжекциийки

                      Коментар


                        #12
                        Backo написа:
                        В средата на изпарителя пише М9 от едната му страна пише MADE IN SPAIN Мадрид и някакав телефон ... На "планката" която държи инжекторите пише RAIL, по инжекторите надписи няма, бутилката е 50л. Инжекциона е монтиран в гр. Севлиево на бензиностанция ШОПОВ, много ги хвалят! Между другото там е монтиран и газовия инжекцион на шефа ми на DODGE RAM 1500 (вижда се част от него на една от снимките на колата ми в гаража) и това е първият V8 мотор с газов инжекцион в България, даже го снимаха от някакво списание тогава до колкото си спомням.
                        Грам не разбирам от газови инжекциони, ама що си мисля, че като е инжекцион трябва да е с директно впръскване т.е. без изпарител? Или това е газов моно-инжекцион (бъзик)Обаче сериозно - внесете ми разяснение по въпроса, моля ви!
                        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                        Коментар


                          #13
                          vesko написа:
                          Грам не разбирам от газови инжекциони, ама що си мисля, че като е инжекцион трябва да е с директно впръскване т.е. без изпарител? Или това е газов моно-инжекцион (бъзик)Обаче сериозно - внесете ми разяснение по въпроса, моля ви!
                          Обикновенните газови инжекциони впръскват пропан-бутана в газообразна форма. Затова си имат изпарител. Има и газови инжекциони с течна фаза, но те са "последен писък" на модата и не се срещат още. Иначе при тях течния пропан-бутан частично се изпарява в колектора, като охлаждат въздуха, а и поради малкия си обем не измества въздуха. С това се постига дори леко качване на мощността спрямо бензина, а при турбо колите дори значително качване на мощността.
                          Fiat Ritmo 105TC
                          1600cc 105к.с.

                          Коментар

                          Working...
                          X