Вече от 2 дни съм на газ От сума ти обикаляне по газ-сервизи и газаджии, които ми казаха, че колата не става на газ, освен ако не е газов инжекцион реших да опитам. Снабдих се със всичко нужно за монтирането и запретнах ръкави... Резултата е на лице колата заработи по-добре от на бензин Всеки майстор - газаджия ми казваше че ще гърми, киха, пафка и.т.н, да ама не колата не гърми (на няколко пъти я накарах да гръмне но тя неще ) Вложени материали : Изпарител ловато (за турбо модел) 240 лв. цена в магазин, аз го взех 2-ра употреба от приятел за 40 лв. + 18 лв. за нови мембрани. Общо 58 лв. Газова бутилка 25 литра (пура) 50 лв. (нова) Сонда БРЦ (имах останала в склада - тъй че е без пара (нова) Газов клапан -подарък от приятел Смесител 12 лв. (нов) Маркучи газ/вода 20 лв .Тръба за газ (пак без пари останала от друг автомобил като нова) Пълначка БРЦ - 15 лв. Скоби, шини и скрепителни елементи 15 лв. Реле за спиране на помпата и дюзите + ключе газ/бензин 10 лв. Окабеляване на системата 5 лв. Общо 185 лв. и 2 дена игра за монтажа (сам човек е кофти, ама поне спокоино) И така резултата е : Първо зареждане 5 литра газ . Около 1 час колата работи на място на 900 стабилни оборота , аз преглеждах за изпускане на газ и след това настроиване на сместа. След това я подкарах в центъра беше 9 вечера и излинах 44 км. което е равно на 11.3 разход, но като имаме на впредвид че колата работи час, час и малко на масто и някое друго изфорсиране за настроика на сместа и оборотите. Така че очаквам разход близък до 10 /100 Искам да изкажа особенно голями благодарности на колегите : >>>> qnisZ - които ме отвори на някоя друга хитринка за монтажа >>>>zgabrovski - човека който ме свърза със qnisZ Очакваите снимков материал. П.П.: Вървенето на колата се промени с една идея по-малко.[/img]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Уно турбо на газ ??? Може, може :) - I част
Collapse
X
-
Браво Насе, сега ще видиш какво е да се возиш без пари... е не съвсем, но вервай ми километража ти ще показва доста повече...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Crusader написа:Кво да прави момчето - при тия цени на бенза...или по точно при тия доходи... Сигурен съм че на никой не му се занимава с глупости ма няма изборFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Ето го и първото засичане : 115 км 11 литра газ. Нормално каране в СофияСега напълних бутилката догоре 20 литра точно. Малко позавих троиника и като мина 100 км пак ще допълня догоре.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Груба сметка:100км: газ 10л x 0.91лв= 9.1 лв бензин 8л x 1.87лв= 14.96лвИкономия: 5.86 лв на 100км :D Икономия:58.6 лв на 1000км :D :D :D Т.е. за около 3000км в твоя случай си "избиваш" инвестицията и ... по-често си сменяш гумите .Нека да ти казва кой каквото си иска! Важното е ти да си доволен, а и портфейла ти по-бавно да олеква!
Коментар
-
masterkar написа:Груба сметка:100км: газ 10л x 0.91лв= 9.1 лв бензин 8л x 1.87лв= 14.96лвИкономия: 5.86 лв на 100км :D Икономия:58.6 лв на 1000км :D :D :D Т.е. за около 3000км в твоя случай си "избиваш" инвестицията и ... по-често си сменяш гумите .Нека да ти казва кой каквото си иска! Важното е ти да си доволен, а и портфейла ти по-бавно да олеква!
Коментар
-
Колеги, ще се наложи да ви помоля за малко помощ! Сдобих се с Пунто ГТ 1.4 и реших, че разхода на бензин е прекалено голям. Колата е 98 година, с чип, спортен филтър и други. Та, с две думи, купих си нов изпарител за турбо ЛОВАТО, като на колегата по-горе. Купих и останалите неща. До тук е монтирано почти всичко, с изключение на плочката и изравнителя на налягане. Проблема е в това, че до колкото разбирам този изпарител има проблем с налягане над 0.8 бара, трябва да се подмени някаква пружина за да може да работи с 1 бар. А с 1.4-1.6? Пунтото в оувърбууст влиза точно в 1.6 та дори и малко повече! Ще може ли с пружина да се реши проблема 1.6 бара и ще издържат ли платната на изпарителя? Друг вариант който може да се разгледа е монтаж на плочката преди турбината, там където няма налягане а вакум. Там вероятно изравнителя на налягане ще бъде вече излишен, но какви проблеми ще се появят при такъв монтаж. Колеги, давайте съвети, благодаря на всички предварително!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар