Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гори ли метана клапани?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гори ли метана клапани?

    Скоро си сложих метанова уредба, и започнах да чувам слухове че метана или по точно предварението на ТАП-а гори клапани.Моля ,кажете вашите наблюдения върху това-колко километра сте минали с метан,сменяли ли сте клапани и т.н.

    #2
    По същата логика и при пропан-бутана трябва да горят клапани. Засега нямам проблеми - 8 месеца на метан. А като гледам вече по метанстанциите е пълно с таксита - нови автомобили, така че...
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      4 години на метан и никакви проблеми. Нямам ТАП, но аванса е сложен за 100 октана. Скоро ще сложа ТАП, защото трудно се пали, тръгва и като се натовари мотора пърпори като параход.
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        а,не ,ако нямаш тап може да изгориш изпускателни клапани,защото ’’фърга огин в кюнеца’’,а с тап-а искрата се подава по рано и сместа успява да изгори,мощноста се повишава,ако го комбинираш с ламбда контрол още по добре,ама поне тап трябва да сложишдано съм помогнал
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          dan4o написа:
          а,не ,ако нямаш тап може да изгориш изпускателни клапани,защото ’’фърга огин в кюнеца’’,а с тап-а искрата се подава по рано и сместа успява да изгори,мощноста се повишава,ако го комбинираш с ламбда контрол още по добре,ама поне тап трябва да сложишдано съм помогнал
          Ще обясните ли на непросветения какво е ТАП?
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Timing Advance Processor, т.е. контролира предварението.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              GTipo написа:
              Ще обясните ли на непросветения какво е ТАП?
              Разтърси се из форума. има няколко теми в който можеш да прочетеш за какво става дума. Или пък пиши линчно на qnisZ той ги разбира!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                дано не гори че с тия 16 клапана ....косата ми настръхва! от друга страна вече 2-3 майстори го потвърждават,и едно пежо 406 се продава тук в форума на метан с прегорял клапан

                Коментар


                  #9
                  Абе той и пропан бутана си ги хапва ама никой не иска да си каже или не знае.Управлявал съм автомобил на пропан-бутан доста време и бях доволен само когато зареждах за малко кинти иначе през останалото време
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Аз не знам какво гори и какво не,но мускала направи 150 000км на газ без да има проблеми с клапаните.При всички случаи това е най-изгодното гориво!
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      На километража на бравото пише 163000, колата е 03/98, на блока за ламдба-газ пише 06/98. Аз подозирам че има 100000 връщане, което ще рече 250000 км на газ, 1.4/12VДвг е в перфектно състояния.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        Колега има нещичко вярно но това е за определени модели който са с меки легла на клапаните *някой модели на ФОРД и то най други няма * на който се налага по често реголиране на клапаните и не защото се скапват клапаните а се износват самите легла но това важи и за бензина. А плапана гори защото не са реголирани на време. Но ти не се пратиснявай твоята кола не е с меки легла аз знам само за ФОРДА че е стакива и то не всичките а 2/3двигателя. Карай без да му мислиш много спи спокойно.

                        Коментар


                          #13
                          Мисля че при наличието на детонационен датчик ТАП-а става излишен...
                          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                          Коментар


                            #14
                            Колега не е точно така ЕКПУ не програмирано да работи с бензин 105/110октана и изместав центровката малко което не е достатачно за газта.

                            Коментар


                              #15
                              Клапаните горят от комбинацията бедна смес + късно запалване. При всяко гориво. Само че, на бензин не е толкова лесно да се обедни сместта - нито при карбуратор, нито при инжекцион. Докато при газова или метанова уредба, това е от лесно по-лесно. Вярно, че зверски пада и мощността, но хората постоянно го правят, за икономия на гориво.
                              Fiat Ritmo 105TC
                              1600cc 105к.с.

                              Коментар

                              Working...
                              X