Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко питанки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко питанки

    колеги,сега имам едни мисли като кое е по добре:1.агу с ламда контол и аванс процесор2.газов инжекцион с аванс процесорсега и двата варианта си имат + и - ама си мисля че с обикновена агу с ламда контол излиза по на сметка като цена ,а и като подръжка след години като се одървят мембраните,а и няма инжектори за запушване,сместа е по хомогенна отколкото с газовия инж.от друга страна при газовия инж.върви повече (или бъркам),по малка вероятност от гърмежищото като гледам цената на горивата става неизгодно да се подържа дизел ,а ми интересно ако сменям колата какво да се предпочетеха честито за новия форум,както се казва :таз година форум,догодина два.....
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    #2
    Твърдо поддържам тезата за инжекцион. С дюзи "кехлейн" (дано съм го написал правилно).Харчи малко, върви яко, съвременна система, която може да се монтира и на най - модерните двигатели.Ако може да си позволиш, BRC Sequent + "кехлейн", това е системата. Проверено при мен - вече 60000 километра само наливам и карам.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      Лека корекция.Дюзите са "Кейхин".Наистина възможно най-доброто!Аз съм с БРЦ инжектори.За сега съм на 10 000км.Уредбата не беше настроена добре и ми харчеше повечко от нормалното.Сега всичко е ОК.Също препоръчвам Кейхин инжектори!Малко по-скъпа е уредбата,но ги дават,че са по-здрави!Ако можеш да си позволиш газов инжекцион,то инвестицията е добра.Дори и да смениш колата,можеш да си го монтираш на новата.Иначе алтернативата е ясна.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Аз съм обикновена уредба - няма емулатори, ламбда контроли и т.н. - така я купих. Засега е без забележки. Май зависи от майстора дето я слага. Изчетох доста неща за газови инжекциони ама нещо като гледам за какъв разход става въпрос и се отказах.
        Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

        Коментар


          #5
          Е то пак от майстора си зависи - след като обикновената при добра настройка ти дава добър разход, логично е и инжекцион, добре монтиран и настроен, да дава отлични резултати.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #6
            Re: малко питанки

            dan4o написа:
            колеги,сега имам едни мисли като кое е по добре:1.агу с ламда контол и аванс процесор2.газов инжекцион с аванс процесорсега и двата варианта си имат + и - ама си мисля че с обикновена агу с ламбда контрол излиза по на сметка като цена ,а и като подръжка след години като се одървят мембраните,а и няма инжектори за запушване,сместа е по хомогенна отколкото с газовия инж.от друга страна при газовия инж.върви повече (или бъркам)
            dan4o като гледам ти си си отговорил на питанката сам! Мисля, че си доста в час с АГУ-тата! :P Едва ли някой тук може да ти даде по-различен отговор: Имаш повече пари - газов инжекцион; имаш по-малко пари - ламбда контрол! Не съм карал кола с газов инжекцион, но мога да те уверя, че и с ламбда контрол си върви добре! :D И не спестявай от емулатори на дюзите - това съм сигурен, че ти е ясно защо го пиша!
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #7
              зависи и колко карашсметни си за колко време ще се изплатито е ясно кое от двете е по-добро
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар

              Working...
              X