зависи дали си се бръкнал навремето с повече пари или си гледал да икономисаш.Добре,че тогава се дадоха повече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подготвя се масова смяна на сондите за бутилките.
Collapse
X
-
dudulia написа:зависи дали си се бръкнал навремето с повече пари или си гледал да икономисаш.Добре,че тогава се дадоха повече.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
msotiroff написа:Immortal написа:Така, прерових малко наредбите, и се оказа, че колегата е прав. Само дето това което казва е в сила от половин година насам...
Коментар
-
Immortal написа:... Т.е. тези хора не са прочели наредбата когато е трябвало.Майсторите продължават (и сега) да монтират АГУтата както преди, по простата причина, че малко от тях четат наредби.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Immortal написа:Така, прерових малко наредбите, и се оказа, че колегата е прав. Само дето това което казва е в сила от половин година насам...Чл. 85. Спирателният клапан с дистанционно управление по чл. 81, т. 4 трябва да е монтиран без междинни фитинги директно върху резервоара така, че да спира подаването на газ, когато двигателят не работи или към него се подава друг вид гориво. Чл. 94. ...(2) (В сила от 23.09.2006 г.) Когато резервоарът е монтиран в пътническото или багажното отделение, устройството за пълнене се поставя откъм външната страна на автомобила.
Коментар
-
qnisZ написа:Immortal написа:Така, прерових малко наредбите, и се оказа, че колегата е прав. Само дето това което казва е в сила от половин година насам...Чл. 85. Спирателният клапан с дистанционно управление по чл. 81, т. 4 трябва да е монтиран без междинни фитинги директно върху резервоара така, че да спира подаването на газ, когато двигателят не работи или към него се подава друг вид гориво. Чл. 94. ...(2) (В сила от 23.09.2006 г.) Когато резервоарът е монтиран в пътническото или багажното отделение, устройството за пълнене се поставя откъм външната страна на автомобила.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Този клапан за който става дума,аз го имам.АГУ-ми е BRC ,мой познат ми я донесе от Италия втора употреба през 2004 г.Първо я монтирах на Пежо305 а сега е на Темпра.Този клапан е с цел безопасност,и се управлява от ключа заедно с другия клапан преди изпарителя.Монтиран е на нивомера на бутилката на местото на ръчния спирателен кран в посока към изпарителя.Идеята е когато колата огасне аварийно"катастрофа"след 1-2секунди кюча спира захранването на клапаните и се предотвратява неконтролеруемо изтичане на газ.По този начин опасноста от "подържан"пожар намалява.Ако човек катастрофира едвали ще му дойде на ум да си завие кранчето на гаста,за това разчитат на електрониката.Винаги съм казвал че в една кола няма да ти се развали това което го няма.По тази гадна причина точно този клапан при ман се повреди,отказа да отваря.Познайте в каква ситуация бях на пътя докато разбера какъв мие проблема,на всичкоот горе не работя на бензин.Реших проблема като извадих сърдечника на клапана.Още не съм търсил нов клапан и незнам колко ще струва но с оглед на безопасноста си заслужава да е изправен.Дано съм бил полезен. Безопасноста преди всичко!!!
Коментар
-
Tornado написа:Забравихте я тази тема някой няма ли снимка или инфо,линк за този ел.клапан.Въведоха ли го вече изискват ли Евросонди.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
specialista написа:Не ви трябват нито чертежи нито схеми.Клапана е същия като този преди изпарителя,само че не е самостоятелно изделиеа е монтиран на местото на кранчето в нивомера на бутилката.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Нямам как да ти го покажа.Навъншен вид е същия като този преди изпарителя.На бутилка се предполага че имаш двекранчета.Едно за зареждане и едно за към изпарителя.Именно на негово място е поставен този клапан.Може при теб да стоят по друг начин нещата но все пак трябва да има начин да спреш гаста напред ако се наложи да се ремонтира нещоиначе ще изпуснеш гаста.
Коментар
-
specialista написа:Този клапан за който става дума,аз го имам.АГУ-ми е BRC ,мой познат ми я донесе от Италия втора употреба през 2004 г.Първо я монтирах на Пежо305 а сега е на Темпра.Този клапан е с цел безопасност,и се управлява от ключа заедно с другия клапан преди изпарителя.Монтиран е на нивомера на бутилката на местото на ръчния спирателен кран в посока към изпарителя.Идеята е когато колата огасне аварийно"катастрофа"след 1-2секунди кюча спира захранването на клапаните и се предотвратява неконтролеруемо изтичане на газ.По този начин опасноста от "подържан"пожар намалява.Ако човек катастрофира едвали ще му дойде на ум да си завие кранчето на гаста,за това разчитат на електрониката.Винаги съм казвал че в една кола няма да ти се развали това което го няма.По тази гадна причина точно този клапан при ман се повреди,отказа да отваря.Познайте в каква ситуация бях на пътя докато разбера какъв мие проблема,на всичкоот горе не работя на бензин.Реших проблема като извадих сърдечника на клапана.Още не съм търсил нов клапан и незнам колко ще струва но с оглед на безопасноста си заслужава да е изправен.Дано съм бил полезен. Безопасноста преди всичко!!!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Отговора е лесен.Така наречените електрически изпарители се уравляват от електроника в ключа.Като подадеш контактно не стартираш след 2секунди изключва напрежението към клапаните.От там на сетне се сещаш.От три години карамс такава.Е от скоро изолирах задния клапан,надявам се да е временно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар