Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подготвя се масова смяна на сондите за бутилките.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    зависи дали си се бръкнал навремето с повече пари или си гледал да икономисаш.Добре,че тогава се дадоха повече.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      dudulia написа:
      зависи дали си се бръкнал навремето с повече пари или си гледал да икономисаш.Добре,че тогава се дадоха повече.
      Не зная дали са много пари за АГУ - 400 лв за чисто ново "Ловато". Как да разбера дали имам въпросната сонда ?
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #18
        ... нямаш го ...99%
        много пари за АГУ - 400 лв за чисто ново "Ловато"
        са според ловатото ... може и много да са, може и да са тамън ... 99% са много, ’ма за сметка на печалбата на газаджията дето ти я е слагал, ’ма сметката му е още по + ....

        Коментар


          #19
          msotiroff написа:
          Immortal написа:
          Така, прерових малко наредбите, и се оказа, че колегата е прав. Само дето това което казва е в сила от половин година насам...
          Хммм, значи АГУ-тата, инсталирани преди 6-5 и по-малко месеца покриват изискванията, така ли да разбирам ?!
          Не, не означава това. Означава, че при узаконяване на уредбата - т.е. издаване на паспорт и стикер, е трябвало да я проверят дали отговаря на наредбата, защото вече е била в сила. Съмнявам се обаче това да е ставало, както и колегите твърдят - казали им че новите правила са в сила от 01.01.2007, а то както стана ясно не е така. Т.е. тези хора не са прочели наредбата когато е трябвало.Майсторите продължават (и сега) да монтират АГУтата както преди, по простата причина, че малко от тях четат наредби.

          Коментар


            #20
            Immortal написа:
            ... Т.е. тези хора не са прочели наредбата когато е трябвало.Майсторите продължават (и сега) да монтират АГУтата както преди, по простата причина, че малко от тях четат наредби.
            Ами аз да не съм някакъв пъдар или нещо подобно и да следя наредбите вместо тях?! Те са длъжни да монтират АГУ-та, според изискванията. Както и да е. А дали в паспорта на АГУ-то пише каква е сондата и дали има въпросните клапани?
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              Така, прерових малко наредбите, и се оказа, че колегата е прав. Само дето това което казва е в сила от половин година насам...Чл. 85. Спирателният клапан с дистанционно управление по чл. 81, т. 4 трябва да е монтиран без междинни фитинги директно върху резервоара така, че да спира подаването на газ, когато двигателят не работи или към него се подава друг вид гориво. Чл. 94. ...(2) (В сила от 23.09.2006 г.) Когато резервоарът е монтиран в пътническото или багажното отделение, устройството за пълнене се поставя откъм външната страна на автомобила.
              Да колега точно за този спирателен клапан с дистанционо става дума. Имам информация че вече и от две места че затягат положението. На две места в БЪЛГАРИЯ са започнали да искат при озаконяването на АГУто ЕВРОсонда . Така че да си правят сметка хората който сега ще слагат АГУ на свойте коли.

              Коментар


                #22
                qnisZ написа:
                Immortal написа:
                Така, прерових малко наредбите, и се оказа, че колегата е прав. Само дето това което казва е в сила от половин година насам...Чл. 85. Спирателният клапан с дистанционно управление по чл. 81, т. 4 трябва да е монтиран без междинни фитинги директно върху резервоара така, че да спира подаването на газ, когато двигателят не работи или към него се подава друг вид гориво. Чл. 94. ...(2) (В сила от 23.09.2006 г.) Когато резервоарът е монтиран в пътническото или багажното отделение, устройството за пълнене се поставя откъм външната страна на автомобила.
                Да колега точно за този спирателен клапан с дистанционо става дума. Имам информация че вече и от две места че затягат положението. На две места в БЪЛГАРИЯ са започнали да искат при озаконяването на АГУто ЕВРОсонда . Така че да си правят сметка хората който сега ще слагат АГУ на свойте коли.
                Колеги бихте ли постнали една снимка да видим за какво става въпрос. Молбата е най-вече към колегата Янис, който сигурно разполага с подобно"чудо" в наличност. Може и pdf
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #23
                  Забравихте я тази тема някой няма ли снимка или инфо,линк за този ел.клапан.Въведоха ли го вече изискват ли Евросонди.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Този клапан за който става дума,аз го имам.АГУ-ми е BRC ,мой познат ми я донесе от Италия втора употреба през 2004 г.Първо я монтирах на Пежо305 а сега е на Темпра.Този клапан е с цел безопасност,и се управлява от ключа заедно с другия клапан преди изпарителя.Монтиран е на нивомера на бутилката на местото на ръчния спирателен кран в посока към изпарителя.Идеята е когато колата огасне аварийно"катастрофа"след 1-2секунди кюча спира захранването на клапаните и се предотвратява неконтролеруемо изтичане на газ.По този начин опасноста от "подържан"пожар намалява.Ако човек катастрофира едвали ще му дойде на ум да си завие кранчето на гаста,за това разчитат на електрониката.Винаги съм казвал че в една кола няма да ти се развали това което го няма.По тази гадна причина точно този клапан при ман се повреди,отказа да отваря.Познайте в каква ситуация бях на пътя докато разбера какъв мие проблема,на всичкоот горе не работя на бензин.Реших проблема като извадих сърдечника на клапана.Още не съм търсил нов клапан и незнам колко ще струва но с оглед на безопасноста си заслужава да е изправен.Дано съм бил полезен. Безопасноста преди всичко!!!

                    Коментар


                      #25
                      Tornado написа:
                      Забравихте я тази тема някой няма ли снимка или инфо,линк за този ел.клапан.Въведоха ли го вече изискват ли Евросонди.
                      Хубаво извади тази тема от праха ама лично аз не съм чувал нищо в тази насока. А и никой не постна някакво инфо, чертежи или снимки по въпроса. Може би колегата Янис е понатрупал инфо, а също впечатления за цени на въпросното чудо. Все пак мисля, че докато не стане както със стикерите едва ли някой ще се засили да си слага на бутилката такова чудо и то най-вече заради принципа "спи ли куче не го буди" иначе не вярвам някой да против безопасността.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #26
                        Не ви трябват нито чертежи нито схеми.Клапана е същия като този преди изпарителя,само че не е самостоятелно изделиеа е монтиран на местото на кранчето в нивомера на бутилката.

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Не ви трябват нито чертежи нито схеми.Клапана е същия като този преди изпарителя,само че не е самостоятелно изделиеа е монтиран на местото на кранчето в нивомера на бутилката.
                          Е хубаво де. Качи една снимка все пак да видим за какво иде реч, щото такова кранче на нивомера ...... нещо не стоплям
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #28
                            Нямам как да ти го покажа.Навъншен вид е същия като този преди изпарителя.На бутилка се предполага че имаш двекранчета.Едно за зареждане и едно за към изпарителя.Именно на негово място е поставен този клапан.Може при теб да стоят по друг начин нещата но все пак трябва да има начин да спреш гаста напред ако се наложи да се ремонтира нещоиначе ще изпуснеш гаста.

                            Коментар


                              #29
                              specialista написа:
                              Този клапан за който става дума,аз го имам.АГУ-ми е BRC ,мой познат ми я донесе от Италия втора употреба през 2004 г.Първо я монтирах на Пежо305 а сега е на Темпра.Този клапан е с цел безопасност,и се управлява от ключа заедно с другия клапан преди изпарителя.Монтиран е на нивомера на бутилката на местото на ръчния спирателен кран в посока към изпарителя.Идеята е когато колата огасне аварийно"катастрофа"след 1-2секунди кюча спира захранването на клапаните и се предотвратява неконтролеруемо изтичане на газ.По този начин опасноста от "подържан"пожар намалява.Ако човек катастрофира едвали ще му дойде на ум да си завие кранчето на гаста,за това разчитат на електрониката.Винаги съм казвал че в една кола няма да ти се развали това което го няма.По тази гадна причина точно този клапан при ман се повреди,отказа да отваря.Познайте в каква ситуация бях на пътя докато разбера какъв мие проблема,на всичкоот горе не работя на бензин.Реших проблема като извадих сърдечника на клапана.Още не съм търсил нов клапан и незнам колко ще струва но с оглед на безопасноста си заслужава да е изправен.Дано съм бил полезен. Безопасноста преди всичко!!!
                              Тук обаче възниква един въпрос с повишена трудност.От къде ще захраните въпросния клапан ,че след катастрофа "недай си боже" да му се прекъсне захранването.Ако автомобила си е на контакт напрежение до него ще има и си остава отворен.Най вероятно трябва да се свърже с тази система на автомобила която я има при Брава Браво и Мареа.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                Отговора е лесен.Така наречените електрически изпарители се уравляват от електроника в ключа.Като подадеш контактно не стартираш след 2секунди изключва напрежението към клапаните.От там на сетне се сещаш.От три години карамс такава.Е от скоро изолирах задния клапан,надявам се да е временно.

                                Коментар

                                Working...
                                X