Проблемът не е отсранен. Нямам емулатор! Незнам дали е нужен? Марио казва че кара без такова нещо. Ще съм ти благодарен, ако ми пратиш, схемата. Но по схемата трябва да се консултирам с Митко, че той ги чатка тия работи, да видим какво той ще каже!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложих си Газова Уредба!
Collapse
X
-
mariobg
-
Колега, след като изключваш бензиновата помпа е нормално да ти свети лампата постоянно. Ако компютърът трупа грешки, отчита чрез ламбда сондата бедна смес, то задължително ще ппремигва (с код за грешка). Постоянното светене е просто изключена бензинова помпа и ако не те дразни яркото светене го използвай за индикация газ/бензин.Айде безаварийно!
Коментар
-
2000 Turbo написа:Колега, след като изключваш бензиновата помпа е нормално да ти свети лампата постоянно. Ако компютърът трупа грешки, отчита чрез ламбда сондата бедна смес, то задължително ще ппремигва (с код за грешка). Постоянното светене е просто изключена бензинова помпа и ако не те дразни яркото светене го използвай за индикация газ/бензин.Айде безаварийно!Дори за електрическите помпи каквито са нашите се препоръчва да се изключват т.е. да им се прекъсва захранването, когато системата работи на газ. Така се разтоварва системата от излишното налягане тъй като помпата работи постоянно,а няма консумация на бензин. Вярно е, че има байпас на помпата, но защо трябва да си напъваме излишно системата.Според мен емулатора е необходим
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
TEMPRIERI написа:Проблемът не е отсранен. Нямам емулатор! Незнам дали е нужен? Марио казва че кара без такова нещо. Ще съм ти благодарен, ако ми пратиш, схемата. Но по схемата трябва да се консултирам с Митко, че той ги чатка тия работи, да видим какво той ще каже!А пък до тогава
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Mitko написа:brat_John написа:Май нещо се поиздъних с прикачването на файловетеВъпрос към админа - защо не мога да прикача файл с размер 10 КВ и разширение gif????
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Докато се чудим може или не може да се прикачат gif файлове, аз го направих на jpeg, но май проблема беше, че беше по-голям от 800х800 пикселаНе знам дали тук му е мястото, но въпроса ми към админа е: не може ли да се увеличи размера на файловете, които могат да се прикачат (в случая картинки), защото аз например знам как да го намаля и имам нужния продукт, но колко хора знаят Yellow_Flash_Colorz_PDT_24
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
При мене положението е следното:Многоточкова инжекция с газова с плочка, емулатор на инжекторите и нямам емулатор на ламбда сондата.За сега ми светва лампата на инжекторите когато с езастоя дълго на задръстване, не всеки път но понякога. След като светне, подавам газ както съм на газ и лампата угасва моментално.Нямам никаква разлика на вървежа на бензин преди и след газовата, изравя асвалта. Обаче се чудя от какво ли може да светва лампата?Забравих да кажа че съм със блокирано моторче за празния ход, в смисъл изключил съм го в положение загрял автомобил.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Кейн написа:При мене положението е следното:Многоточкова инжекция с газова с плочка, емулатор на инжекторите и нямам емулатор на ламбда сондата.За сега ми светва лампата на инжекторите когато с езастоя дълго на задръстване, не всеки път но понякога. След като светне, подавам газ както съм на газ и лампата угасва моментално.Нямам никаква разлика на вървежа на бензин преди и след газовата, изравя асвалта. Обаче се чудя от какво ли може да светва лампата?Забравих да кажа че съм със блокирано моторче за празния ход, в смисъл изключил съм го в положение загрял автомобил.Аз имам ли такова нещо на Типо-то? Може въпроса да глупав, но питам защото не знам
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
To Stef:Моята е със същия инжекцион като твоята - marelli IAW- някой модификации от тях нямат изведен сигнал за сервизна лампа. На куплунга на ECU-то си има краче което по спецификация е за контролна лампа, вътре по печатната платка съм проследявал пътечките и елементите - всичко си е на мястото - като края влиза в процесора - MC6803U4CPR. Закачал съм светодиод директно на куплунга и пак нищо. Явно е забранена софтуерно тази функция в някой модели. Нека ако има някой колега с ЕЦУ МAGNETI MARELLI IAW и има контролна лампа на таблото да каже точно цифрите на ЕЦУ-то.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар