Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как върви тая кола - не е истина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivo098 написа:
    zgabrovski написа:
    Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.
    Бравата не беше ли с газов инжекцион??
    Колега другата е с газ инжекцията и до колкото разбрах от получената ЛП. сега с ламбда контрола варви повече от газ инжекцията.

    Коментар


      #17
      dan4o написа:
      да кажа и аз нещо по темата,преди време си играх да правя аванс процесор,и имам няколко наблюдения1.ако направиш по-голямо изпреварване може да караш с по-бедна смес2.скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните съотношения газ/въздухзначи за да се получи оптимален вариант,е добре да се изключи влиянието на горивната смеснапример ламда контол или газов инжекцион .сега ако колата има датчик за детонаций ,няма страшно от прекалено голям аванс,амаако няма и се подадат повече от 6 гр + бензина може да се ’’опече’’ моторасега тези тези аванс процесори изпреварването е константно,имаше един модел дето подаваше 3/6/9/15 градуса,като 6 и 9 са за метан ,15 е за слава(при такова изпреварване не може да подкараш колата)за пропан бутан подаването на повече от 6 градуса без датчик за детонаций крие рискот прегряване ,ако модела позволява 3 градуса,може да се кара и без такъв датчикиначе тези модели се слагат на датчика на коляновия вал и лъжат компа с толкова ,колкото се нагласят и определено имат ефект на газ ,още повече на метан
      Колега има нещо вярно но не е точно така ще споделя за моята кола. Аз имам ОПЕЛ ОМЕГА 2.0л. и имам и ламбда контрол и ТАП. Та говорихме за ТАП аз сьм го сложил на 15градуса и си варви сьвсем нормално според твоите думи до сега трябва да сьм го опекал 100пьти а аз минавам вече 40 000км в този режим и няма проблеми. А да не говорим за един мой прияте той минава вече 120 000км но на 12градуса и е сьс сьщия двигател. Та извода е че си зависи от самия двигател и трябва да се направи опитно за конкретния мотор. А за ТАП почти всички са на този начин разпределени 6/9/12/15 и това са само пьрвоначалия аванс и се променя в зависимос от обротите като в по високи обороти аванса спада почти до 0град. Иначе си прав за пьрвите две позиций.

      Коментар


        #18
        qnisZ написа:
        ivo098 написа:
        zgabrovski написа:
        Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.
        Бравата не беше ли с газов инжекцион??
        Колега другата е с газ инжекцията и до колкото разбрах от получената ЛП. сега с ламбда контрола варви повече от газ инжекцията.
        да де, аз разбрах че иска и на бравата с газ инжекцията да сложи ламбда контрол, което не ми се връзва нещо
        ex Fiat Bravo GT

        Коментар


          #19
          Не ламбда контрол а адванс процесор! Че то инжекциона е много повече от ламбда контрол!
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #20
            zgabrovski написа:
            Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.
            В края на месеца ще има пратка.

            Коментар


              #21
              за колегата qnisZ за есперимент пробвай на кола с делко ,където може да регулираш аванса ръчно да я направиш 10градуса(повечето случай) на бензин + 15 =общо 25градуса на празен ход и пробвай да подкараш колата става лесно,трябват само стобоскоп и ключ 13част от тестовете ги правих на опел астра 2.00 на метан и колата не вървеше добре с над 9градуса в дипазона 1500-2600 об а по нагоре се налагаше да го намалям и при 3500 ставаше равен на този на бензин,а от 600 до 1500 някъде около 2-3 градуса като плавно ги вдигах до 1500 об.това е предварението което подавах +предварението за бензинсега не се занимавам с аванс процесори и не си правя реклама ,споделям наблюденията които имам докато си правих експериментиза метан е наложително да се сложи ,ама за пропан бутан разликата е малка,още повече че в обороти над 2800 -3000 се налага да се връща предварението от това за бензин и ако се забие константен аванс от 6 градуса на кола която няма датчик за детонаций шанса да се опече мотора е голям.а твоята кола имали кнок сензор,защото ако има ,то тия 15 градуса дето си подал не са точно 15......абе май само си чесах езика (пръстите де....)
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #22
                dan4o написа:
                за колегата qnisZ за есперимент пробвай на кола с делко ,където може да регулираш аванса ръчно да я направиш 10градуса(повечето случай) на бензин + 15 =общо 25градуса на празен ход и пробвай да подкараш колата става лесно,трябват само стобоскоп и ключ 13част от тестовете ги правих на опел астра 2.00 на метан и колата не вървеше добре с над 9градуса в дипазона 1500-2600 об а по нагоре се налагаше да го намалям и при 3500 ставаше равен на този на бензин,а от 600 до 1500 някъде около 2-3 градуса като плавно ги вдигах до 1500 об.това е предварението което подавах +предварението за бензинсега не се занимавам с аванс процесори и не си правя реклама ,споделям наблюденията които имам докато си правих експериментиза метан е наложително да се сложи ,ама за пропан бутан разликата е малка,още повече че в обороти над 2800 -3000 се налага да се връща предварението от това за бензин и ако се забие константен аванс от 6 градуса на кола която няма датчик за детонаций шанса да се опече мотора е голям.а твоята кола имали кнок сензор,защото ако има ,то тия 15 градуса дето си подал не са точно 15......абе май само си чесах езика (пръстите де....)
                Колега аз често ходя до Пловдив ако искаш ще се срешнем някаде и ще се обедиш сам *може и да отидем на сервиз някаде*. Аз тези неща сьс стубоскопа съм го проверявал и е така както ти казвам. Прати ми на ЛП. твоя тел. и ще се разберем.

                Коментар

                Working...
                X