ivo098 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как върви тая кола - не е истина
Collapse
X
-
dan4o написа:да кажа и аз нещо по темата,преди време си играх да правя аванс процесор,и имам няколко наблюдения1.ако направиш по-голямо изпреварване може да караш с по-бедна смес2.скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните съотношения газ/въздухзначи за да се получи оптимален вариант,е добре да се изключи влиянието на горивната смеснапример ламда контол или газов инжекцион .сега ако колата има датчик за детонаций ,няма страшно от прекалено голям аванс,амаако няма и се подадат повече от 6 гр + бензина може да се ’’опече’’ моторасега тези тези аванс процесори изпреварването е константно,имаше един модел дето подаваше 3/6/9/15 градуса,като 6 и 9 са за метан ,15 е за слава(при такова изпреварване не може да подкараш колата)за пропан бутан подаването на повече от 6 градуса без датчик за детонаций крие рискот прегряване ,ако модела позволява 3 градуса,може да се кара и без такъв датчикиначе тези модели се слагат на датчика на коляновия вал и лъжат компа с толкова ,колкото се нагласят и определено имат ефект на газ ,още повече на метан
Коментар
-
qnisZ написа:ivo098 написа:zgabrovski написа:Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
Не ламбда контрол а адванс процесор! Че то инжекциона е много повече от ламбда контрол!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
за колегата qnisZ за есперимент пробвай на кола с делко ,където може да регулираш аванса ръчно да я направиш 10градуса(повечето случай) на бензин + 15 =общо 25градуса на празен ход и пробвай да подкараш колата става лесно,трябват само стобоскоп и ключ 13част от тестовете ги правих на опел астра 2.00 на метан и колата не вървеше добре с над 9градуса в дипазона 1500-2600 об а по нагоре се налагаше да го намалям и при 3500 ставаше равен на този на бензин,а от 600 до 1500 някъде около 2-3 градуса като плавно ги вдигах до 1500 об.това е предварението което подавах +предварението за бензинсега не се занимавам с аванс процесори и не си правя реклама ,споделям наблюденията които имам докато си правих експериментиза метан е наложително да се сложи ,ама за пропан бутан разликата е малка,още повече че в обороти над 2800 -3000 се налага да се връща предварението от това за бензин и ако се забие константен аванс от 6 градуса на кола която няма датчик за детонаций шанса да се опече мотора е голям.а твоята кола имали кнок сензор,защото ако има ,то тия 15 градуса дето си подал не са точно 15......абе май само си чесах езика (пръстите де....)типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:за колегата qnisZ за есперимент пробвай на кола с делко ,където може да регулираш аванса ръчно да я направиш 10градуса(повечето случай) на бензин + 15 =общо 25градуса на празен ход и пробвай да подкараш колата става лесно,трябват само стобоскоп и ключ 13част от тестовете ги правих на опел астра 2.00 на метан и колата не вървеше добре с над 9градуса в дипазона 1500-2600 об а по нагоре се налагаше да го намалям и при 3500 ставаше равен на този на бензин,а от 600 до 1500 някъде около 2-3 градуса като плавно ги вдигах до 1500 об.това е предварението което подавах +предварението за бензинсега не се занимавам с аванс процесори и не си правя реклама ,споделям наблюденията които имам докато си правих експериментиза метан е наложително да се сложи ,ама за пропан бутан разликата е малка,още повече че в обороти над 2800 -3000 се налага да се връща предварението от това за бензин и ако се забие константен аванс от 6 градуса на кола която няма датчик за детонаций шанса да се опече мотора е голям.а твоята кола имали кнок сензор,защото ако има ,то тия 15 градуса дето си подал не са точно 15......абе май само си чесах езика (пръстите де....)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар