Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как върви тая кола - не е истина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как върви тая кола - не е истина

    Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Ехеее, тва е супер. На мен ми гори 14/100 градско. Колко пари ти излезе ламбда контрола ?
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    Коментар


      #3
      Re: Как върви ная кола - не е истина

      zgabrovski написа:
      Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
      браво и аз почвам да се замислям сериозно за ламбда контрол

      Коментар


        #4
        msotiroff написа:
        Ехеее, тва е супер. На мен ми гори 14/100 градско. Колко пари ти излезе ламбда контрола ?
        Неговата ламбда контрол я имаше на колата само изпьлнителния блок липсваше. Иначе сега имам АЕБ ВОЙЛА на 150лв. разбирасе става дума за нова.

        Коментар


          #5
          Модела беше БРЦ - Блиц (АГУ 2-ро поколение), поставено още в Италия. Имам и Джетспарк.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            zgabrovski написа:
            Модела беше БРЦ - Блиц (АГУ 2-ро поколение), поставено още в Италия. Имам и Джетспарк.
            има ли промяна с джетспарк-а

            Коментар


              #7
              еми имаше аз го сложих преди година, леко се удължиха скоростите и падна разхода с около 0.5
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                pugsy написа:
                zgabrovski написа:
                Модела беше БРЦ - Блиц (АГУ 2-ро поколение), поставено още в Италия. Имам и Джетспарк.
                има ли промяна с джетспарк-а
                Това си не е работа ако е като ламбда контрола който предлагат. Има такива овардени имена а вие само него *само рекламата му е май, с тази двоина искра и с проблемите който сьздава*. Вижте каво става с един марков ТАП когато го сложи човека описва какво става с неговата кола http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_5547_0.html *забележете какво става с оборотите сьответно с КПД на двигателя*.

                Коментар


                  #9
                  Така е пич ама вече съм се набутал.. жалко че те нямаше преди година, колата харчеше 12, не можех да се примиря и го взех тоя джетспарк.Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #10
                    Re: Как върви тая кола - не е истина

                    zgabrovski написа:
                    "Как върви тая кола - не е истина"Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
                    Това е същата кола, за която беше писал преди време, че "едва тир изпреварва, на 3та трябва да я гнетиш" и т.н.,където си беше мислил, че така е със 1.4 12В мотора, нали? И почна да върви със смяна мембрани и т.н. - радвам се Искам и аз да помоля Qnisz, да свирка за някакви екстри да добавя на мойта, че съм със един гол изпарител само и реле за нулиране на ЕКУ-то, като минавам на бенз. Дразни ме, че трябва да чакам 10 мин - не мога в движение да прехвърля на бенз. А и ми се струва, че извънградско разхода не пада чувствително - 9, докато на бенз беше 6 при 100 км/ч. Градско си е 10-11, като колата си върви доста добре и си набира екстра 4500, 5000об. Готов съм да си поверя колата за фикс и евентуален ъпгрейд на колегата Qnisz и разбира се, да си платя за това п.с. Темата от ланча форума не мога да я отворя, иначе ми е много любопитно.
                    1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                    Коментар


                      #11
                      Re: Как върви тая кола - не е истина

                      nadq написа:
                      Искам и аз да помоля Qnisz, да свирка за някакви екстри да добавя на мойта, че съм със един гол изпарител само и реле за нулиране на ЕКУ-то, като минавам на бенз. Дразни ме, че трябва да чакам 10 мин - не мога в движение да прехвърля на бенз. А и ми се струва, че извънградско разхода не пада чувствително - 9, докато на бенз беше 6 при 100 км/ч. Градско си е 10-11, като колата си върви доста добре и си набира екстра 4500, 5000об. Готов съм да си поверя колата за фикс и евентуален ъпгрейд на колегата Qnisz и разбира се, да си платя за това
                      http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=14475
                      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                      Среден разход на газ

                      Коментар


                        #12
                        zgabrovski написа:
                        Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.
                        Бравата не беше ли с газов инжекцион??
                        ex Fiat Bravo GT

                        Коментар


                          #13
                          да кажа и аз нещо по темата,преди време си играх да правя аванс процесор,и имам няколко наблюдения1.ако направиш по-голямо изпреварване може да караш с по-бедна смес2.скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните съотношения газ/въздухзначи за да се получи оптимален вариант,е добре да се изключи влиянието на горивната смеснапример ламда контол или газов инжекцион .сега ако колата има датчик за детонаций ,няма страшно от прекалено голям аванс,амаако няма и се подадат повече от 6 гр + бензина може да се ’’опече’’ моторасега тези тези аванс процесори изпреварването е константно,имаше един модел дето подаваше 3/6/9/15 градуса,като 6 и 9 са за метан ,15 е за слава(при такова изпреварване не може да подкараш колата)за пропан бутан подаването на повече от 6 градуса без датчик за детонаций крие рискот прегряване ,ако модела позволява 3 градуса,може да се кара и без такъв датчикиначе тези модели се слагат на датчика на коляновия вал и лъжат компа с толкова ,колкото се нагласят и определено имат ефект на газ ,още повече на метан
                          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                          хюндай акцент 1.5 CNG
                          киа каренс +метан

                          Коментар


                            #14
                            dan4o написа:
                            ...скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните съотношения газ/въздух...
                            Скоростта на горене си е константа. Всяко вещество гори с определена скоростМоже би при различно съдържание на кислород - и скоростта е различна.За първата изказана от теб хипотеза - не намирам никаква връзка - просто не е вярно. За втората - скоростта пак е една и съща, само ако въздуха (кислорода в него) е по-малко - непълно изгаряне.
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Re: Как върви тая кола - не е истина

                              nadq написа:
                              zgabrovski написа:
                              "Как върви тая кола - не е истина"Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
                              Това е същата кола, за която беше писал преди време, че "едва тир изпреварва, на 3та трябва да я гнетиш" и т.н.,където си беше мислил, че така е със 1.4 12В мотора, нали? И почна да върви със смяна мембрани и т.н. - радвам се Искам и аз да помоля Qnisz, да свирка за някакви екстри да добавя на мойта, че съм със един гол изпарител само и реле за нулиране на ЕКУ-то, като минавам на бенз. Дразни ме, че трябва да чакам 10 мин - не мога в движение да прехвърля на бенз. А и ми се струва, че извънградско разхода не пада чувствително - 9, докато на бенз беше 6 при 100 км/ч. Градско си е 10-11, като колата си върви доста добре и си набира екстра 4500, 5000об. Готов съм да си поверя колата за фикс и евентуален ъпгрейд на колегата Qnisz и разбира се, да си платя за това п.с. Темата от ланча форума не мога да я отворя, иначе ми е много любопитно.
                              Колата е същата, градско дава 9 а извънградско - около 7.Инжекциона е на другата кола.
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                              http://forum.fiat-bg.org

                              Коментар

                              Working...
                              X