досега не беше ми се случвалопо принцип бутилката трябва да събере 20 литрано винаги на около 18 пълненето спираиначе наистина са 23 литра - съдя по разходаопасно ли е?или е било нещо моментно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заредиха ми 23 литра в 25 литрова бутилка
Collapse
X
-
Re: Заредиха ми 23 литра в 25 литрова бутилка
sev написа:досега не беше ми се случвалопо принцип бутилката трябва да събере 20 литрано винаги на около 18 пълненето спираиначе наистина са 23 литра - съдя по разходаопасно ли е?или е било нещо моментно?Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
-
sev написа:23 саако не бяха 23 разхода щеше да скочиа си е същия както при другите зарежданияа 5 литра разлика са доста в % по принцип може ли да се настрои поплавък или там каквото е, за да си се пълни бутилката до 20 литра, а не до 18?Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
-
Възможностите са две - или поплавъка нещо се е пр....ал или пък колонката е била фалшива. Но казваш, че изминатите километри отговарят на литрите значи ако пак ти налеят 23 литра ще трябва да видиш поплавъка. Аз също съм с 25 литрова бутилка и с зор събирам 20 литра. Обикновено на 19.5 литра спира.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
При мен още от самото начало 25 л бутилка се пълни "до капата" събира 23.5 че и малко от горе.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Вижте си клапаните на бутилките, че както се задава пролет да няма "бум"! Стандарта за пълнене е 80% от капацитета. В някои стари книги съм срещал и 90%, но според мене за автомобили 80% е по-добре. Трябва да има достатъчно газова фаза, иначе при нагряване на бутилката налягането може да се вдигне драстично - дори до стотици атмосфери - никоя бутилка не може да го издържи това. Положението се влошава напролет, когато колите се зареждат със зимна газ, а слънцето вече пече силно. Всяка пролет чета по вестниците за гръмнали бутилки на паркинг - това е именно от развалени клапани и пълнене догоре.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:Вижте си клапаните на бутилките, че както се задава пролет да няма "бум"! Стандарта за пълнене е 80% от капацитета.
Коментар
-
masterkar написа:Точно! И моята бутилка е 60 литра и си събира точно 48 литра газ! Е това не попречи една сутрин при около - 3 градуса да ми сложат 49 литра! А иначе сериозно - не си махайте поплавъците в бутилките /виждал съм го това при някой "умници"/ за да няма "бум"!
Коментар
-
Това за 80% е стандарт не само при автомобилите, а за всички цистерни за втечнени въглеводородни газове - разбирай в случая "пропан-бутан".Иначе моята е 50 литрова, но на различните газостанции събира различно На Топливо събира точно 40 л. На ОМВ обикновено спира на 36-37. Обаче... при тарикатите от ШЕЛ най-често пълнят до около 45 литра, при което им казвам да спрат. След което разхода обаче отговаря на 40 литра . Това е не само на ШЕЛ Ямбол, но на всички ШЕЛ, на които съм се лъгал да заредам. Вече не го правя
Коментар
-
Immortal написа:Иначе моята е 50 литрова, но на различните газостанции събира различно На Топливо събира точно 40 л. На ОМВ обикновено спира на 36-37. Обаче... при тарикатите от ШЕЛ най-често пълнят до около 45 литра, при което им казвам да спрат. След което разхода обаче отговаря на 40 литра . Това е не само на ШЕЛ Ямбол, но на всички ШЕЛ, на които съм се лъгал да заредам. Вече не го правяFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Без клапан пак става ама да знаеш колко да наливаш защото преди време една Лада 2105 беше станала като сайвант.Водата се стичаше от върха към лайсните само улуци и липсваха.Не е смешно и да работи клапана винаги знаете колко имате и колко да заредите по лека с пълненето идват горещи дни.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар