Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото пали трудно след смяна на изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото пали трудно след смяна на изпарител

    Та колеги, реших да сменя изпарителя на бравото. Не защото му имаше нещо, но понеже тъста си продаде голфа, решихме да ги менкаме защото неговия е нов, на една година, а моя е от 1998. И двата са BRC, 100 модел KW.Та какво стана: както бях писал тука http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...4+%EF%E0%EB%E8 голфа палеше доста трудно, когато беше топъл. Така и не разбрахме причината.А бравото, на газ-бензин - без значение, палеше от раз (от четвърт оборот).И сега, след смяната, бравото взе да пали трудно, като голфа. А голфа, взе да пали от четвърт оборот.Значи проблема явно е в изпарителите. Каква, обаче може да е причината? BRC - то от голфа го взех миналата година декември, чисто ново, от вносителя. А на моето старото съм сменял мембраните лятото. А миналата пролет, колата ми спря да работи на газ и се оказа, че някакви пружинки вътре в изпарителя са се прецакали, ходих при майстори, нещо ги наместиха, но казаха че изпарителя е над 200000 и си плача за нов.И още по-неприятното е, че бравото и на бензин взе да пали трудно. Направо се видях в чудо.Колеги помагайте!
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Re: Бравото пали трудно след смяна на изпарител

    zgabrovski написа:
    Та колеги, реших да сменя изпарителя на бравото. Не защото му имаше нещо, но понеже тъста си продаде голфа, решихме да ги менкаме защото неговия е нов, на една година, а моя е от 1998. И двата са BRC, 100 модел KW.Та какво стана: както бях писал тука http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...4+%EF%E0%EB%E8 голфа палеше доста трудно, когато беше топъл. Така и не разбрахме причината.А бравото, на газ-бензин - без значение, палеше от раз (от четвърт оборот).И сега, след смяната, бравото взе да пали трудно, като голфа. А голфа, взе да пали от четвърт оборот.Значи проблема явно е в изпарителите. Каква, обаче може да е причината? BRC - то от голфа го взех миналата година декември, чисто ново, от вносителя. А на моето старото съм сменял мембраните лятото. А миналата пролет, колата ми спря да работи на газ и се оказа, че някакви пружинки вътре в изпарителя са се прецакали, ходих при майстори, нещо ги наместиха, но казаха че изпарителя е над 200000 и си плача за нов.И още по-неприятното е, че бравото и на бензин взе да пали трудно. Направо се видях в чудо.Колеги помагайте!
    Колега ти си лесен само сменяш гумичките на клапана на самия изпарител и си готов. Мога да ти дам молко повече информация но ми трябва да знам дали изпарителя е с голямата или с малката бобина *едната е по дьлга от другата личи си от прьв поглед*. А пали трудно защото изпуска газ след като си изгасил колата напьлва смукателните траби и задавя колата и ето защо пали трудно и на газ и на бензин но това не е болка за умиране. Неможах да разбера защо искаш да сменяш цялия изпарител *та в него има само две мембрани и две пружини* та кой ти каза че трябва да го сменяш и какво се обосноваха? Много ми е интересно да разбера

    Коментар


      #3
      Имаш предвид на електромагнитния клапан, предполагам?А този изпарител, като беше чисто нов, все пак, защо така изпуска газ?А след него има и още един клапан на газта (там където правих опитите с модула за ламбда контрола).Лесно ли се сменят тия уплътнения?
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Днес ги купих, утре ще пробвам да ги сменя.Предполагам че се развива котвата на клапана и гумичките са там?
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          zgabrovski написа:
          Днес ги купих, утре ще пробвам да ги сменя.Предполагам че се развива котвата на клапана и гумичките са там?
          Колега зависи кой тип е изпарителя ако е с малка бобина има две гимички едната е *О* прьстен а другата е скрита в самир стержен и се сменя много трудно. А другив само отвиваш самия клапан и ще намериш гумичката *то и на двата е така, вадиш бобината и там с 19ключ няма нужда да сваляш цялия изпарител* УСПЕХ ако има проблеми пиши или по тел.

          Коментар


            #6
            Mодела е 100 KW, май в с късата бобина... утре ще развия с ключ 19 и ще гледам иначе купих цяло пликче с малки гумички и О пръстени казаха ми ремонтен комплект за електрическо BRC.P.S Не съм се отказал от ламбда контрола ... нямам в момента мултицет да мерна ламбдата
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              и аз съм тъй откакто сложих газта миналата седмица пали на втория или третия опит - и на бензин и на газ... преди палеше от четвърт...майстора дето ми слага газта каза че било от бендикса на стартера....
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #8
                donnna написа:
                и аз съм тъй откакто сложих газта миналата седмица пали на втория или третия опит - и на бензин и на газ... преди палеше от четвърт...майстора дето ми слага газта каза че било от бендикса на стартера....
                Е па тва за трудно палене от бендикса не го бях чувал... А е и невъзможно - върти ли стартера, значи не е от бендикса.Отиваш при т.нар. "майстор’, трусваш му колата и докато не си я оправи, не си тръгваш.Или просто имаш нужда от един газ анализ - по принцип като е оставена по-богата сместа по-трудно палят колите на газ, а веднага след като си я мъчил на газ и опиташ на бензин - тя просто е пренмаситена с газ и навираш и бензин - ами дави се добичето и му трябват няколко секунди вуртене да изчисти цилиндрите.При първо настройване на АГУ обикновено на ухо, винаги оставят сместа богата - да си доволен на прима виста - че върви добре колата, само дето после разхода е добър....
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар

                Working...
                X