Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли емулатор на Брава 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    itp написа:
    Относно постоянното ресетване на компа - при всяко палене ЕКУ зарежда заводската МАР таблица и се губят данните които то е събрало до този момент, т.нар адаптивност
    Даа и това е другото нещо, което ме притеснява в сегашното ми положение.
    1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

    Коментар


      #17
      Колега,точно така ми е в момента - със спряна помпа ,че ще сдаде заради якото връщане и със такова реле...дразня се, обаче, че когато искам да я покарам на бензин, след като съм се движил на газ, трябва да изчакам на място, със загасен двг 10 мин да се ресетне компа! Ако можеше да се ресетва веднага като цъкна на бензииин...И за това разпитвам за емулатор.
      Колега дай един имеил да ти пратя нещо. На всякаде го дават така но мисля че с един емулатор на ламбда сондата ще стане а на контактите на релето за дюзата вьржи успоредно едно сьпротиление от 56ома и всичко ще е ОК.

      Коментар


        #18
        ГРЕШКА!!!!!!!!!!

        Коментар


          #19
          Поправете ме ако греша но след като се прекъсне захранването към инжектора регулатора на налягането на бензина би трябвало да изключи помпата при 1 атм. Относно постоянното ресетване на компа - при всяко палене ЕКУ зарежда заводската МАР таблица и се губят данните които то е събрало до този момент, т.нар адаптивност[/quote] Колега не няма да спре помпата просто реголатора ще вьрне бензина в резервоара. А за ресета дали този комп. с тези симулаций ще е запаметил правилните нсройки от адаптивноста?

          Коментар

          Working...
          X