Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1,4 CNG/2011г. обслужване и диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1,4 CNG/2011г. обслужване и диагностика

    Привет на всички колеги,
    От днес съм с "ново" Пунто-199-2011г. 1,4/77к.с. с фабричен метан.
    Трябва обаче да се обслужи и някаква диагностика да се направи, защото на метан нещо попрекъсва и свети чека.
    Иначе на бензин си работи добре.
    Не съм наясно има ли някакви филтри за метана или нещо друго което да се почисти(или смени), както и къде в Пловдив има читав майстор на фабрични метанови уредби?
    Ще се радвам ако който знае сподели!
    Също така и ако има нещо специфично по обслужването - ангренажен ремък, ролки и т.н. какво трябва да се смени.
    Благодаря предварително на отзовалите се!

    #2
    Виж си кода на двигателя.
    Ако е 350А1.000,
    Иначе като минимум трябва да смениш:
    - ангренаж , който е комплект с водна помпа
    - свещи + кабели

    ако не се оправи прекъсването

    може да иска чистене на мет.дюзи или замяна на някоя от тях.

    но и метанките имат друга настройка на ангренажа - не е като на бензина и може да има прекъсвания и от там.
    Това при условие, че няма проблем с двигателя - липса на утечка от клапаните.

    В Пловдив при Жоро може да идеш за обслужването.
    Ако продължат проблемите на метан - има къде да се иде. Но е безмислено преди да я обслужиш както трябва.

    Коментар


      #3
      PM_u_bo написа: Преглед на мнението
      Виж си кода на двигателя.
      Ако е 350А1.000,
      Иначе като минимум трябва да смениш:
      - ангренаж , който е комплект с водна помпа
      - свещи + кабели

      ако не се оправи прекъсването

      може да иска чистене на мет.дюзи или замяна на някоя от тях.

      но и метанките имат друга настройка на ангренажа - не е като на бензина и може да има прекъсвания и от там.
      Това при условие, че няма проблем с двигателя - липса на утечка от клапаните.

      В Пловдив при Жоро може да идеш за обслужването.
      Ако продължат проблемите на метан - има къде да се иде. Но е безмислено преди да я обслужиш както трябва.
      Благодаря за бързия отговор!
      Да, двигателя е 350А1.000
      Щом на бензин работи добре, не е ли показателно че свещи и кабели са добре, както и че няма утечка от клапаните?
      И още нещо - не знам дали трябва сама да превключва на метан, защото моята НЕ превключва сама. Трябва да натисна копчето за да премине от едното на другото гориво. Това дали е някакъв знак?!
      Чух, че отпред има някакъв филтър на метана - той трябва ли да се сменя или чисти?
      Може ли да кажете как да намеря въпросния Жоро в Пловдив(може и на лично съобщение), както и къде се ходи при проблеми с метана?
      Благодаря!

      Коментар


        #4
        Благодаря за бързия отговор!
        Да, двигателя е 350А1.000
        Щом на бензин работи добре, не е ли показателно че свещи и кабели са добре, както и че няма утечка от клапаните?
        АКО е абсолютно перфектна на бензин - да 95% вероятно са наред изброените.
        И още нещо - не знам дали трябва сама да превключва на метан, защото моята НЕ превключва сама. Трябва да натисна копчето за да премине от едното на другото гориво. Това дали е някакъв знак?!
        На бензин превключва само 'принудително' при натиснато копче. Ако при теб е така си е ок.
        Чух, че отпред има някакъв филтър на метана - той трябва ли да се сменя или чисти?
        Ако е нов внос надали имаш проблем с филтъра.
        Може ли да кажете как да намеря въпросния Жоро в Пловдив(може и на лично съобщение), както и къде се ходи при проблеми с метана?
        Благодаря!
        Ще ти пиша

        Коментар


          #5
          PM_u_bo написа: Преглед на мнението
          АКО е абсолютно перфектна на бензин - да 95% вероятно са наред изброените.
          На бензин превключва само 'принудително' при натиснато копче. Ако при теб е така си е ок.
          Ако е нов внос надали имаш проблем с филтъра.
          Ще ти пиша
          Да, на бензин според мен върви добре, без да прекъсва и придърпва, само дето не е много пъргава.
          Но това може да е от това че свети "чека". Един приятел я "прочете" и показа две грешки - Р0135 и Р0141, които май са за някаква ламбда сонда.
          Но каква е причината не е ясно. Ако има някой който знае какво да се направи нека сподели.
          На метан правих различни проби, и се оказа, че винаги пали на бензин и след 5-10сек. минава на метан.
          Но когато е още студена има едно придърпване, като прекъсване или все едно че работи на 3 цилиндъра.
          След като загрее се оправя значително по-добре, но все пак през определено време се появяват същите симптоми.
          Не знам филтър ли е, или дюзи.
          Всъщност прочетох че метановите дюзи се почиствали - това заслужава ли си и има ли ефект?
          Като нови сигурно са скъпи за да не се сменят, а да се чистят. Те пък от какво се замърсяват толкова че да се чистят?
          Все ми се струва, че може и някоя свещ да иска да се смени, което ще е много по-евтино
          И тук да попитам - различни ли са свещите за кола с чист бензин и за тази с бензин/метан?
          Явно иска майстор да я погледне и ще я закарам но все още не знам къде в Пловдив...

          Коментар


            #6
            Да не скъсаш ангренаж докато я пробваш

            Иначе без майтап - първо оправяш ламбдата, после метана. Аз с толкова лек проблем метана не бих пипал. Ангренажа си виж първо да не търсиш глава - щото метановите са уникат.

            Коментар

            Working...
            X