Колата е фиат стило 2006 г. с мотор 1.6 105 коня, който доколкото разбрах не е на фиат, а на GM.
На колата има монтиран метанов инжекцион E-GAS Sly injection. стандартни компоненти - бутилка без електро клапан, преди изпарителя има електро клапан с две бобини, редуктор и мап сензор който мери налягането на рейката и налягането в колектора.
Проблема че е колата превключва на метан почти веднага, на около 20 градуса на антифриза, обаче не работи в началото на метан, подаваш газ ако е на скорост без никаква реакция и колата угасва.
След някое време 5-6 километра каране включвам отново на метан и колата извежнъж тръгва на метан и върви без никакви проблеми, дори да я паля и гася и така до следващата сутрин.
Мерих намотките на клапана и са здрави, мерих че идва 12 волта до него.
Имам усещането че нещо спира просто газта и затова прави колата така.
Дайте идея от какво може да е че за този инжекцион никъде нямат кабел и софтуер.
На колата има монтиран метанов инжекцион E-GAS Sly injection. стандартни компоненти - бутилка без електро клапан, преди изпарителя има електро клапан с две бобини, редуктор и мап сензор който мери налягането на рейката и налягането в колектора.
Проблема че е колата превключва на метан почти веднага, на около 20 градуса на антифриза, обаче не работи в началото на метан, подаваш газ ако е на скорост без никаква реакция и колата угасва.
След някое време 5-6 километра каране включвам отново на метан и колата извежнъж тръгва на метан и върви без никакви проблеми, дори да я паля и гася и така до следващата сутрин.
Мерих намотките на клапана и са здрави, мерих че идва 12 волта до него.
Имам усещането че нещо спира просто газта и затова прави колата така.
Дайте идея от какво може да е че за този инжекцион никъде нямат кабел и софтуер.
Коментар