Имам проблем заводската метанова уредба. Колата е Опел да уточня, но дюзите са същите като на Мултиплата и на Добло.
Проблема е че при каране, особено при подаване на газ, най силно изразено, ако е на баир, т.е. при натоварване мотора започва да придърпва много силно. Оправя се с отпускане на газта и плавно подаване или слизане на по ниска предавка. Проблема е най изразен при обороти до към 2500-2700, по нагоре не се усеща, макар че при подаване на газ до долу усещането понякога е както когато бутилките са празни.
На бензин колата няма абсолютно никакви проблеми, ускорява без придърпване и на ниски обороти, поради което изключвам вероятността за проблем с бобината.
Свещите са сменени с тези по каталог, промяна нямаше.
Вчера с 300 зора успях да смъкна метановата рейка с дюзите (напъхали са я под колектора, а не отгоре като при мултипла )
Тествах ги инжекторите като им пускат напрежение, отварят всички даже от 1.6 волта като им подадох) надувах ги с въздух, няма запушени, в затворено състояние не пропускат въздух. Напълних рейката със спирт и я продухах с въздух и не излезе мръсотия.
Това е рейката с дюзите.
Каква може да е причината за придърпването?
Възможно ли е редуктора да не поддържа необходимото налягане? Тогава мисля че проблема ще се усеща най вече на високи обороти.
Напоследък ми направи впечатление че започна и на празен ход на моменти да притриса и да падат оборотите.
Проблема е че при каране, особено при подаване на газ, най силно изразено, ако е на баир, т.е. при натоварване мотора започва да придърпва много силно. Оправя се с отпускане на газта и плавно подаване или слизане на по ниска предавка. Проблема е най изразен при обороти до към 2500-2700, по нагоре не се усеща, макар че при подаване на газ до долу усещането понякога е както когато бутилките са празни.
На бензин колата няма абсолютно никакви проблеми, ускорява без придърпване и на ниски обороти, поради което изключвам вероятността за проблем с бобината.
Свещите са сменени с тези по каталог, промяна нямаше.
Вчера с 300 зора успях да смъкна метановата рейка с дюзите (напъхали са я под колектора, а не отгоре като при мултипла )
Тествах ги инжекторите като им пускат напрежение, отварят всички даже от 1.6 волта като им подадох) надувах ги с въздух, няма запушени, в затворено състояние не пропускат въздух. Напълних рейката със спирт и я продухах с въздух и не излезе мръсотия.
Това е рейката с дюзите.
Каква може да е причината за придърпването?
Възможно ли е редуктора да не поддържа необходимото налягане? Тогава мисля че проблема ще се усеща най вече на високи обороти.
Напоследък ми направи впечатление че започна и на празен ход на моменти да притриса и да падат оборотите.
Коментар