Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с придърпване на метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с придърпване на метан

    Имам проблем заводската метанова уредба. Колата е Опел да уточня, но дюзите са същите като на Мултиплата и на Добло.

    Проблема е че при каране, особено при подаване на газ, най силно изразено, ако е на баир, т.е. при натоварване мотора започва да придърпва много силно. Оправя се с отпускане на газта и плавно подаване или слизане на по ниска предавка. Проблема е най изразен при обороти до към 2500-2700, по нагоре не се усеща, макар че при подаване на газ до долу усещането понякога е както когато бутилките са празни.

    На бензин колата няма абсолютно никакви проблеми, ускорява без придърпване и на ниски обороти, поради което изключвам вероятността за проблем с бобината.
    Свещите са сменени с тези по каталог, промяна нямаше.

    Вчера с 300 зора успях да смъкна метановата рейка с дюзите (напъхали са я под колектора, а не отгоре като при мултипла )

    Тествах ги инжекторите като им пускат напрежение, отварят всички даже от 1.6 волта като им подадох) надувах ги с въздух, няма запушени, в затворено състояние не пропускат въздух. Напълних рейката със спирт и я продухах с въздух и не излезе мръсотия.



    Това е рейката с дюзите.

    Каква може да е причината за придърпването?

    Възможно ли е редуктора да не поддържа необходимото налягане? Тогава мисля че проблема ще се усеща най вече на високи обороти.
    Напоследък ми направи впечатление че започна и на празен ход на моменти да притриса и да падат оборотите.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    А диагностиката какво казва? И дали не е нещо по запалителната система,свещи ,бобина,? Аз лично бих изчакал и следващо зареждане.
    Последна редакция от kiriluz1; 02.10.2019, 22:11.

    Коментар


      #3
      Премери налягането на газта след изпарителя в движение с механичен манометър.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        На диагностика нищо не излиза, няма грешки, само веднъж светна чека и беше записало P0130 което е за високо напрежение на ламбдата.
        Зареждал съм доста повече от веднъж и то все на различни метан станции и проблема го има винаги макар и понякога по слабо изразен от няколко месеца вече.

        Като започна да го прави смених веднага свещите, защото старите бяха на 40 000 км, но нямаше промяна. Бобината няма пукнатини или признаци да е дефектна, също и на бензин не прекъсва изобщо.

        Гледах няколко пъти графиките на двете ламбди, на място рисува почти идеални синусоиди 0.1 - 0.8 волта, в движение при подаване на газ отиват и двете към горната граница, при каране на скорост без газ си отиват на 0.

        Това с манометъра ми е малко трудно да го реализирам в движение, странното е че тази кола обаче няма никакъв сензор за наляването на метана след изпарителя.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Пробвай с ресетване на компа. Моята мултипла така я оправи един майстор. Нямаше никакви грешки, но за всеки случай ресетна компа и се оправи.

          Коментар


            #6
            Бобината ако е тръгнала е възможно да има проблеми на метан а на бензин не,имах подобен случай с кола на бензин и газ и пробила вторична намотка на бобината,идеално палене на бензин и проблеми на газ ,ама не винаги. Мисля че трябва да имаш датчик за налягане на метана иначе няма как компа да измисли сместа.Да не е в редуктура?И другото което ми идва наум филтри има ли някакви?

            Коментар


              #7
              kiriluz1 написа: Преглед на мнението
              Бобината ако е тръгнала е възможно да има проблеми на метан а на бензин не,имах подобен случай с кола на бензин и газ и пробила вторична намотка на бобината,идеално палене на бензин и проблеми на газ ,ама не винаги. Мисля че трябва да имаш датчик за налягане на метана иначе няма как компа да измисли сместа.Да не е в редуктура?И другото което ми идва наум филтри има ли някакви?
              Компа го ресетвах с откачане на акумулатора и няма промяна.

              На редуктора има само датчик за високото налягане който е за стрелката на таблото, тествал съм като го откачам.

              И мен ме учуди че няма датчик за ниското налягане, но е факт че няма.
              Редуктора е Landi Renzo NG2-8GM, доколкото четох на изхода поддържа постоянно налягане 8 бара.
              https://shop.hybridsupply.de/LPG-CNG...OEM::6835.html

              Снощи му отвих отдолу пробката но изтече не повече от 1 капка чисто масло, беше учудващо чист вътре.

              Не мога да намеря обаче никъде схема за разглобяване или регулиране.

              За бобината има ли някакви способи да я тествам без да купувам нова, понеже е дооста пари, ако се окаже че не е от нея.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                Това с откачане на акумолатора не мисля, че ресетва компа, но ти си знаеш.

                Коментар


                  #9
                  Ресетването става само с диагностичен софтуер, разкачане на АБ не ресетва.Бобина най добре ако имаш познат или ако от някоя морга се съгласят да вземеш само за проба,иначе при заминала или заминаваща си вторична намотка почти е невъзможно да диагностицираш ,при първична заминала светва чека.
                  Последна редакция от kiriluz1; 03.10.2019, 15:02.

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:

                    Гледах няколко пъти графиките на двете ламбди, на място рисува почти идеални синусоиди 0.1 - 0.8 волта, в движение при подаване на газ отиват и двете към горната граница, при каране на скорост без газ си отиват на 0.

                    Проблема е че при каране, особено при подаване на газ, най силно изразено, ако е на баир, т.е. при натоварване мотора започва да придърпва много силно.
                    При 'проблема' какви са графиките на двете ламбди, но най-вече на 1-ва?? ТОВА е въпроса.

                    Коментар

                    Working...
                    X