JTR написа:
Преглед на мнението
По-икономично е, НО като обслужване е по-скъпо. Помпата е КОНСУМАТИВ и се според зависи каква е ( обикновено всеки слага китайска ) се сменя на определен период. Запазва мощноста на мотора, подобно на качествен газов инжекцион. Китайските помпи са от около 60 до 180 лв. ,според системата, смяна от 60 нагоре, отделно ще ти вземат и за смяна на филтъра на помпата плюс твърдия филтър, като и тях да си заплатиш освен труда. Доста по-скъпа е от ГИ, като цена. Проблеми може да имаш пак зависи от марката и изпозлваните компоненти, както и от автомобила, а всичко това зависи от джоба ти преидмно. Настройките зависят от модела на автомобила но приницпно са самоадаптивни като при ГИ.
Освен Viale има Prins, DirectBlue, на Viale има и друга марка или модел се води, точно не съм сигурен - LiquidSi, Gasitaly
Няма такова нещо да продават само на производители. Напротив, самите производители си имат собствени системи за техните си автомобили.
Система от друг модел автомобил, ако имаш в предвид от такъв, който заводски е излязъл, абсолютно НЯМА да стане, освен ако авотмобила ти не е същия модел, като този от който си взел системата или съответно потърсиш някой който продава свален от заводски излязла с газово, като твоята кола. Имай в предвид, че поддръжката на заводски излезлите автомобили с такава система е драстично по-скъпа.
--- Поставянето на дюзите е като при ГИ, но зависи коя система ще се монтира и по-точно газаджията каква конфигурация ще ти предложи. При тея работи няма искам, не искам. И аз искам колата да я направя хеликоптер, ама не става...
П.П. Наистина държа на течна фаза, не желая да навлизам в спорове за обикновенни системи. Знам, че си имат много заклети фенове, но просто не е за мен. Да не говорим, че тук е студено и ако трябва всеки път да се чака да загрее преди да превключи на газ се губи малко смисъла от газта.
Коментар