Така де като нямаме помпа аджеба как правим налягане за да я втечним , а до това колко е течна в бутилката може да поспорим
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за газ на 1.6 Мареа
Collapse
X
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоТака де като нямаме помпа аджеба как правим налягане за да я втечним , а до това колко е течна в бутилката може да поспорим
Коментар
-
Помпа има, ама тя е като на бензина и прави 6 бара налягане, повярвай няма да втечниш газта.
Второ тия инжектира дето са клапани ако прекараш течна газ през тях така ще замръзват че свят ще то се вие. И ако все пак вкараш течна газ през тях, такъв удар ще направиш на буталата че ще ти завидят и хонда форума. Пак ти казвам това не е течна фаза.
Не казвам че не става като газова уредба или че е калпава идеята, но това не е течна фаза.
Пп и все пак някъде има редактор на налягането чрез който газта да се изпари.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоПомпа има, ама тя е като на бензина и прави 6 бара налягане, повярвай няма да втечниш газта.
Второ тия инжектира дето са клапани ако прекараш течна газ през тях така ще замръзват че свят ще то се вие. И ако все пак вкараш течна газ през тях, такъв удар ще направиш на буталата че ще ти завидят и хонда форума. Пак ти казвам това не е течна фаза.
Не казвам че не става като газова уредба или че е калпава идеята, но това не е течна фаза.
Пп и все пак някъде има редактор на налягането чрез който газта да се изпари.
Коментар
-
Идеята на темата фаза е да вкараш течна газ в цилиндъра разпрашена и там да се смеси с въздуха който подаваш през дросела. НО РАЗПРАШЕНА ПРЕЗ ДЮЗА ПОДОБНО НА БЕНЗИНА. В тая уредба няма дюзи а клапани и ги монтират на колектора което значи че ще се ползва изпарения газ а не течна. При LPI то имаш стоманени тръби с дюзи който инжектират в цилиндъра, там идеята е всичко да е на определено налягане за да може дюзата да разпраши под определен ъгъл сместа. Там не се гони промяна на ъгъла на запалване именно заради начина и състоянието на газта, при теб всичко това отсъства, което го прави стандартен ГИ с бърза рейка и редактор за изпарена газКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоИдеята на темата фаза е да вкараш течна газ в цилиндъра разпрашена и там да се смеси с въздуха който подаваш през дросела. НО РАЗПРАШЕНА ПРЕЗ ДЮЗА ПОДОБНО НА БЕНЗИНА. В тая уредба няма дюзи а клапани и ги монтират на колектора което значи че ще се ползва изпарения газ а не течна. При LPI то имаш стоманени тръби с дюзи който инжектират в цилиндъра, там идеята е всичко да е на определено налягане за да може дюзата да разпраши под определен ъгъл сместа. Там не се гони промяна на ъгъла на запалване именно заради начина и състоянието на газта, при теб всичко това отсъства, което го прави стандартен ГИ с бърза рейка и редактор за изпарена газ
Ето ти линк към пълния комплект с дюзите и всичко. Прочети какво пише на първо място под "advantages".
Коментар
-
Хубаво, ти си знаеш.
Само да питам на картинката онова черното като топка знаеш ли какво е?
А и това което показа в началото няма общо с това тук.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоА и това което показа в началото няма общо с това тук.
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоСамо да питам на картинката онова черното като топка знаеш ли какво е?
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоДобре де, казах ти, ти си човека който решава какво ще прави. И парите и колата и правото да вземеш решение е твое.
Късмет с газовата уредба.
А и една корекция, онова не е било регулатор а капачка на помпата...
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоМерси, ама още ми трябват отговори на въпросите от първия пост :P
А и една корекция, онова не е било регулатор а капачка на помпата...OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоПовтори пак въпросите и ще кажа каквото зная.Ама само въпроси без коментар кой какво казал!
1. Някой имал ли е нещо подобно и как е като обслужване, надежност, разход и мощност на мотора?
2. Знаете ли, как стоят нещата с настройването, не съм в България и има вероятност аз да си я настройвам. Четох, че повечето настройки сам си ги прави компютъра и само малко трябва да се пипне допълнително.
3. Има ли някакви алтернативи на Vialle на системите?
4. Възможно ли е да се пренастрои заводска система от друг модел да работи на този мотор и струва ли си? Примерно от Мултипла или те бяха само със заводски метан?
5. По какъв начин се монтират дюзите на колектора? Като го огледах мотора, единствените начини, които виждам е или на долу с главата или с маркучи. Попринцип предпочитам да са директно на колектора, не с маркучи.Последна редакция от JTR; 26.03.2019, 21:27.
Коментар
-
Течната фаза е в два варианта:
LPI - НЯМА изпарител, а само регулатор на налягането с филтри и впръсква течна газ ВЪВ всмукателния колектор, където се изпарява. Така горивото увеличава плътността си и подобрява разхода и охлажда, намаля вредните емисии в сравнение с ГИ и обикновена агу.
LPDI - Системата е за автомобили с директно впръскване на горивото и ТЯ НЯМА също изпарител, а също има регулатор на налягането с филтри, тогава течната газ се впръсква директно в горивната камера, като и там се изпарява.
Газова уредба с течна фаза НЯМА изпарител, има регулатор на налягането със филтриране.
Вместо да спорите, четете тук, ако не разбирате : https://goo.gl/yHZWAV
Коментар
-
газажийта написа: Преглед на мнениетоТечната фаза е в два варианта:
LPI - НЯМА изпарител, а само регулатор на налягането с филтри и впръсква течна газ ВЪВ всмукателния колектор, където се изпарява. Така горивото увеличава плътността си и подобрява разхода и охлажда, намаля вредните емисии в сравнение с ГИ и обикновена агу.
LPDI - Системата е за автомобили с директно впръскване на горивото и ТЯ НЯМА също изпарител, а също има регулатор на налягането с филтри, тогава течната газ се впръсква директно в горивната камера, като и там се изпарява.
Газова уредба с течна фаза НЯМА изпарител, има регулатор на налягането със филтриране.
Вместо да спорите, четете тук, ако не разбирате : https://goo.gl/yHZWAV
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар