Добър ден, на скоро си купих Фиат Мареа 1.6, 97г. и се чудя за газ дали, как и каква да сложа. Твърдо държа да е на течна фаза, не съм имал кола на газ до сега, но познавам доста хора с такива и всичките рано или късно се разтракват като шевна машина и през ден са при газаджията нещо да се донастрои. Гледах на Vialle LiquidSi системите, но цените са им по запитване на всякъде и още не съм пратил запитване никъде, защото нямам финансовата възможност все още. Въпросите са ми следните:
1. Някой имал ли е нещо подобно и как е като обслужване, надежност, разход и мощност на мотора? На едно място пише, че било по-икономично, пък на друго, че горяло повече. Също на едно място пише, че са много надежни и здрави, пък в същото време съм срещал и доста негативни мнения за тях.
2. Знаете ли, как стоят нещата с настройването, не съм в България и има вероятност аз да си я настройвам. Четох, че повечето настройки сам си ги прави компютъра и само малко трябва да се пипне допълнително.
3. Има ли някакви алтернативи на Vialle на системите? До колкото знам другите производители на газови системи на течна фаза работят само с производители на коли и не продават на частни лица.
4. Възможно ли е да се пренастрои заводска система от друг модел да работи на този мотор и струва ли си? Примерно от Мултипла или те бяха само със заводски метан?
5. По какъв начин се монтират дюзите на колектора? Като го огледах мотора, единствените начини, които виждам е или на долу с главата или с маркучи. Попринцип предпочитам да са директно на колектора, не с маркучи.
Благодаря, предварително за всякакви съвети и информация!
П.П. Наистина държа на течна фаза, не желая да навлизам в спорове за обикновенни системи. Знам, че си имат много заклети фенове, но просто не е за мен. Да не говорим, че тук е студено и ако трябва всеки път да се чака да загрее преди да превключи на газ се губи малко смисъла от газта.
1. Някой имал ли е нещо подобно и как е като обслужване, надежност, разход и мощност на мотора? На едно място пише, че било по-икономично, пък на друго, че горяло повече. Също на едно място пише, че са много надежни и здрави, пък в същото време съм срещал и доста негативни мнения за тях.
2. Знаете ли, как стоят нещата с настройването, не съм в България и има вероятност аз да си я настройвам. Четох, че повечето настройки сам си ги прави компютъра и само малко трябва да се пипне допълнително.
3. Има ли някакви алтернативи на Vialle на системите? До колкото знам другите производители на газови системи на течна фаза работят само с производители на коли и не продават на частни лица.
4. Възможно ли е да се пренастрои заводска система от друг модел да работи на този мотор и струва ли си? Примерно от Мултипла или те бяха само със заводски метан?
5. По какъв начин се монтират дюзите на колектора? Като го огледах мотора, единствените начини, които виждам е или на долу с главата или с маркучи. Попринцип предпочитам да са директно на колектора, не с маркучи.
Благодаря, предварително за всякакви съвети и информация!
П.П. Наистина държа на течна фаза, не желая да навлизам в спорове за обикновенни системи. Знам, че си имат много заклети фенове, но просто не е за мен. Да не говорим, че тук е студено и ако трябва всеки път да се чака да загрее преди да превключи на газ се губи малко смисъла от газта.
Коментар