Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за газ на 1.6 Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за газ на 1.6 Мареа

    Добър ден, на скоро си купих Фиат Мареа 1.6, 97г. и се чудя за газ дали, как и каква да сложа. Твърдо държа да е на течна фаза, не съм имал кола на газ до сега, но познавам доста хора с такива и всичките рано или късно се разтракват като шевна машина и през ден са при газаджията нещо да се донастрои. Гледах на Vialle LiquidSi системите, но цените са им по запитване на всякъде и още не съм пратил запитване никъде, защото нямам финансовата възможност все още. Въпросите са ми следните:

    1. Някой имал ли е нещо подобно и как е като обслужване, надежност, разход и мощност на мотора? На едно място пише, че било по-икономично, пък на друго, че горяло повече. Също на едно място пише, че са много надежни и здрави, пък в същото време съм срещал и доста негативни мнения за тях.
    2. Знаете ли, как стоят нещата с настройването, не съм в България и има вероятност аз да си я настройвам. Четох, че повечето настройки сам си ги прави компютъра и само малко трябва да се пипне допълнително.
    3. Има ли някакви алтернативи на Vialle на системите? До колкото знам другите производители на газови системи на течна фаза работят само с производители на коли и не продават на частни лица.
    4. Възможно ли е да се пренастрои заводска система от друг модел да работи на този мотор и струва ли си? Примерно от Мултипла или те бяха само със заводски метан?
    5. По какъв начин се монтират дюзите на колектора? Като го огледах мотора, единствените начини, които виждам е или на долу с главата или с маркучи. Попринцип предпочитам да са директно на колектора, не с маркучи.

    Благодаря, предварително за всякакви съвети и информация!

    П.П. Наистина държа на течна фаза, не желая да навлизам в спорове за обикновенни системи. Знам, че си имат много заклети фенове, но просто не е за мен. Да не говорим, че тук е студено и ако трябва всеки път да се чака да загрее преди да превключи на газ се губи малко смисъла от газта.
    Последна редакция от JTR; 25.03.2019, 22:00.

    #2
    Супер избор, този мотор има нужда точно от течна фаза, приготви между 6 и 10 бона и си готов. Е малко има драма с газовите бутилки ама то е от помпата за високо налягане дето вътре в бутилката. А те и самите малко са по капризни ама за Тия пари толкова.

    Пп Колега да не би да си мислиш за газов инжекцион ?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        приготви между 6 и 10 бона и си готов.
        Цените на подобни системи в БГ са между 2500 и 4000лв, не съм сигурен от къде извади тези 6-10 бона, сигурно си гледал за някой 12 цилиндров.

        S_BANKOV написа: Преглед на мнението

        Пп Колега да не би да си мислиш за газов инжекцион ?
        С изпарител ли имаш предвид? Не, нямам желание да си разваля мотора от скръндзавост.

        S_BANKOV написа: Преглед на мнението

        Супер избор, този мотор има нужда точно от течна фаза
        Всеки мотор, който не е подготвен за сухи клапани има нужда от течна фаза. Вече че на никой не му се дават пари да се направят нещата правилно е друга тема.

        Коментар


          #5
          Ми виждам, че си готов, така че стреляй и после да се похвалиш и почерпиш.
          Айде късмет
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            Ми виждам, че си готов, така че стреляй и после да се похвалиш и почерпиш.
            Айде късмет
            Не съм, нали за това пуснах въпросите в първия пост. За сега нямам планове да ходя в сервиз да ми я монтират, както казах не съм в БГ, а цените тук за каквато и да е газ са от 5000лв нагоре, за течна може и от 15 да почват.

            Коментар


              #7
              Моето Субару е със заводска такава и едно обслужване прескочи 1500 лв. , та за нова малко ми се вярва да е 2500 - 4000 .....
              koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

              Коментар


                #8
                Константинов написа: Преглед на мнението
                Моето Субару е със заводска такава и едно обслужване прескочи 1500 лв. , та за нова малко ми се вярва да е 2500 - 4000 .....
                Не видях нищо против постването на линкове в правилата на форума така че заповядай
                http://*Модерирано*

                Всъщност има. Именно в правилата.
                Модераторски екип на fiatforum.bg


                Извинявам се ако всъщност е забранено :P

                Коментар


                  #9
                  Ахахах, това ли е течна фаза?
                  Неща си в грешка. Това си е чист ГИ с изпарител.

                  Пп само да спомена че течната фаза си има изпарител, просто не е традиционната форма.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Да определено си в грешка колега
                    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                    Коментар


                      #11
                      Вие май се бъркате с течна фаза на директно впръскване, аз говоря за обикновенна течна фаза. И не, няма изпарител, само регулатор на налягането.
                      https://www.vialle.nl/en/liquidsi-by-vialle

                      Коментар


                        #12
                        Тогава излиза въпроса как втечняваме газта
                        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                        Коментар


                          #13
                          Константинов написа: Преглед на мнението
                          Тогава излиза въпроса как втечняваме газта
                          Тя си е течна в бутилната, помпата я вкарва в регулатора, регулатора казва на компа какво е налягането и компа отваря дюзите за изчисленото време. Горе-долу като на бензин както е.
                          Нали за това обикновенните газови имат изпарител, за да "изпари" втечната газ.
                          Последна редакция от JTR; 26.03.2019, 16:20.

                          Коментар


                            #14
                            Константинов написа: Преглед на мнението
                            Тогава излиза въпроса как втечняваме газта
                            Ами как, по традиционния начин за втечняване на газта.
                            Помпа за високо налягане в бутилката която да направи 30 бара налягане и втечни газта и после през редауктор с топла вода за да свали налягането на 3 бара което да впръсква посредством дюзи подобна на тези за бензина.
                            Тука ни помпа има ни дюзи. Виждам евро сонда и клапани, само тръбите с тая кербовка имат нещо общо с вечната фаза ЕВЕНТУАЛНО ако държат на 30 бара.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              редауктор с топла вода за да свали налягането на 3 бара
                              Така работят системите с изпарител, при течната фаза няма такива глупости, тя не се закача към антифриза на двигателя да я грее.
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              Тука ни помпа има ни дюзи. Виждам евро сонда и клапани, само тръбите с тая кербовка имат нещо общо с вечната фаза ЕВЕНТУАЛНО ако държат на 30 бара.
                              Това, че няма снимки на тях не значи, че ги няма, иначе какво ще монтират? А помпата я има в петия клип на първия линк, тя е част от "Fuel module". Vialle не знам да има система с отделна помпа, освен може би някоя от по-старите...

                              Коментар

                              Working...
                              X