Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 проблем с Lovato

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След известно благоденствие газовият компютър се предаде. Спря да командва газовите инжектори, съответно налягане има, грешки в газовият няма, но колата спира да върви и набива missfire-и. Купих си нов компютър/втора употреба/. Сложих, налях настройки и 20к километра приблизително нула проблеми. Сега от 2-3 дни същата работа, на моменти спира импулсите към инжекторите и натам Ви е ясно.
    Някъде из форумите пишеше за управляващи релета или нещо такова. Някой може ли да помогне с ремонт на подобен проблем, защото се свършиха тези компютърчета в olx
    Благодаря предварително
    https://imgur.com/a/PhWsQUQ
    Последна редакция от DJFIAT; 05.02.2020, 20:42.

    Коментар


      #17
      Ако ми докараш колата(в Плевен), заедно с двата газови компа може и да стане.Колата трябва да е при мен поне един ден.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        Нямам проблем, стига да е един ден, ще измисля какво да правя в Плевен Със старият комп го правеше постоянно, този е от няколко дни пак казвам, и днес покарах повече, нямаше проблем, спрях за малко и отново проблема на лице. Искам да кажа, че все още не е на 100 процента негоден за каране. Ако това не е проблем за диагностицирането на проблема с него, следващата седмица съм ок...?

        Коментар


          #19
          Бих искал да попитам нещо свързано с въпросното Ловато, дори и малко в страни от темата. Автомобила вече е с подменен хардуер, и прави 1.5 налягане на турбото. В този момент прехвърля на бензин, но не защото не и стига газ. В полето в софтуера на Ловато, дава стойности 2.8, 3.0 бара. Копчето пищи и мига. Ако решиш на превключил, бензин/газ/бензин, остава в същото положение, звукова и светлинна индикация и работи само на бензин. Да не би да има някакъв лимит софтуера на газта до 1.5 бара. С налягане 1.2, липсва този проблем.

          Коментар


            #20
            Нещо грешки да записва?Налягането не може да се вдига до безкрай, има лимит!
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #21
              Налягането на празен ход е 1.3 в софтуера на Ловато.
              На първият кик обаче прави тази история. Няма записани грешка в газовата. Дюзите са ми lpgtech Yeti версията. Имат аванс за доста над това което съм. Честно казано, от началото може би защото е старо ли като техника, съм супер разочаровам от това Ловато. Нови дюзи, нов мап, нов изпарител, всичко Ловато, да настройва се, обаче за издръжливост... разочарова...а, и два компютъра Мисля да взема бюджетен компютър, спрях се вече на lpgtech one и qbox-a basic на ac stag. Кое бихте ми препоръчали? Аз лично интерфейса на стаг повече ми допада, за настройки и функции говоря. Като работа на двата компютъра нямам никакви наблюдения или опит.

              Коментар


                #22
                Бих искал да попитам нещо свързано с въпросното Ловато, дори и малко в страни от темата. Автомобила вече е с подменен хардуер, и прави 1.5 налягане на турбото. В този момент прехвърля на бензин, но не защото не и стига газ. В полето в софтуера на Ловато, дава стойности 2.8, 3.0 бара. Копчето пищи и мига. Ако решиш на превключил, бензин/газ/бензин, остава в същото положение, звукова и светлинна индикация и работи само на бензин. Да не би да има някакъв лимит софтуера на газта до 1.5 бара. С налягане 1.2, липсва този проблем.
                Ако правилно разбирам колата ти има чип и проблема ти се е появил след слагането му.... виж си модела на изпарителя и до колко к.с.храни. Масово в новите ГИ се монтират изпарители. до 150 к.с и като надуе турбото и направи над 150 коня ,увисва ,би следвало, като се прехвърли сама на бензин, ако и върнеш газта и натиснеш копчето за газ да се върне без проблем, но това е до следващото рязко натискане на газта. Според мен има вероятност да ти трябва турбо изпарител.Поздрави

                Коментар


                  #23
                  Колега проблема е обратното, при пик на турбото, налягането се вдига на изпарителя и прехвърля на бензин, при опит да върнеш не става, държи около 3бара в софтуера на Ловато, и единственият начин е да спреш угасиш и с една отвертка да отпуснеш скобата на маркуча от изпарителя за да падне налягането.

                  Коментар


                    #24
                    banski starec написа: Преглед на мнението
                    Според мен има вероятност да ти трябва турбо изпарител.Поздрави
                    Може ли да обясниш какво е турбо изпарител и какво е нетурбо изпарител?
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #25
                      ivan_pop написа: Преглед на мнението
                      Може ли да обясниш какво е турбо изпарител и какво е нетурбо изпарител?
                      мога! Както написах по горе ГИ се монтират стандартно с изпарител хранещ до 150 к.с.. Всеки който иска да гони за в бъдеще над тази мощност или я има в момента му трябва друг изпарител турбо,мурбо,мощен или както ти си го наречеш. На тъп въпрос получаваш тъп отговор.....Не виждам смисъл във въпроса ти ,не помагащ на никого с нищо. Дал съм предположение във опит да помогна.......сигурно само ти не разбра какво съм написал!

                      Коментар


                        #26
                        Оказва се, че имам аналогичен проблем като колегата в темата http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=194095.0
                        При закачане с лаптопа, дюзите си цъкат без прекъсване. В момента в който извадя куплунга на кабела, почва да прекъсват. Дайте съвет временно какво мога да направя? Другият проблем с прехвърлянето на бензин го реших, с настройка над 4000об. да минава на бензин. Остава въпроса, така или иначе ще сменявам електроника : lpgtech one, stag q basic или може би kme nevo?

                        Коментар


                          #27
                          Каква конфигурация на газовата ще се монтира на конкретния автомобил, трябва да реши майстора който ще извърши интервенцията!
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #28
                            Смятам, че майстора предлага, клиента решава
                            Тук въпроса е само за електрониката, не за периферия като, дюзи, изпарител, тръби и т.н.

                            Коментар


                              #29
                              Смятам, че майстора предлага, клиента решава
                              Така е!Ама ако няма консенсус, няма сделка!
                              То с пръдня боя не става!
                              OVB X18XE1 седан+ГИ

                              Коментар

                              Working...
                              X