Здравейте форумци.
Имам следния проблем. При по ниски температури започва да ми заскрежава всичко . Първия път беше преди няколоко год. При -18 ° на магистралата П-в С-я тогава всичко замръзна и почна да изпуска метан и колата нямаше никаква мощност. Сега пак ми се случи на температура около 4 ° с скорост 120 км с по леки прекъсвания на мотора. Но ми направи впечетление че разширителния съд беше пълен до горе с антифриз и при развиването на капачката изтече малко. И най странното сега пак си е на същото ниво. И сега почвам да се чудя възможно ли е да се получава въздушна възглавница от нещо макар че колата си загрява нормално и си държи нормална темтература , сутрин загрява бързо и парното си е добре на режим ауто 25° извън града 90° . И другото което мисля възможно ли е да вкарва по голямо количество метан от смесителя който дростелира метана и сваля налягането ( не е изпарител ) . Ще кача примерни снимки.
Имам следния проблем. При по ниски температури започва да ми заскрежава всичко . Първия път беше преди няколоко год. При -18 ° на магистралата П-в С-я тогава всичко замръзна и почна да изпуска метан и колата нямаше никаква мощност. Сега пак ми се случи на температура около 4 ° с скорост 120 км с по леки прекъсвания на мотора. Но ми направи впечетление че разширителния съд беше пълен до горе с антифриз и при развиването на капачката изтече малко. И най странното сега пак си е на същото ниво. И сега почвам да се чудя възможно ли е да се получава въздушна възглавница от нещо макар че колата си загрява нормално и си държи нормална темтература , сутрин загрява бързо и парното си е добре на режим ауто 25° извън града 90° . И другото което мисля възможно ли е да вкарва по голямо количество метан от смесителя който дростелира метана и сваля налягането ( не е изпарител ) . Ще кача примерни снимки.
Коментар