Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзване на заводски метан тартарини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замръзване на заводски метан тартарини

    Здравейте форумци.
    Имам следния проблем. При по ниски температури започва да ми заскрежава всичко . Първия път беше преди няколоко год. При -18 ° на магистралата П-в С-я тогава всичко замръзна и почна да изпуска метан и колата нямаше никаква мощност. Сега пак ми се случи на температура около 4 ° с скорост 120 км с по леки прекъсвания на мотора. Но ми направи впечетление че разширителния съд беше пълен до горе с антифриз и при развиването на капачката изтече малко. И най странното сега пак си е на същото ниво. И сега почвам да се чудя възможно ли е да се получава въздушна възглавница от нещо макар че колата си загрява нормално и си държи нормална темтература , сутрин загрява бързо и парното си е добре на режим ауто 25° извън града 90° . И другото което мисля възможно ли е да вкарва по голямо количество метан от смесителя който дростелира метана и сваля налягането ( не е изпарител ) . Ще кача примерни снимки.

    #2
    Според мен също е въздушна възглавница.

    Не искам да те стряскам с писанията си, но споделям опит:

    Въздушна възглавница се получава при следните случаи:

    1. Класика - сменен антифриз и не е обезвъздушена системата добре или е долят, но е липсвало голямо количество и тогава пак трябва обезвъздушаване.

    2. Влиза газ (в случая метан) в охладителната течност поради пробила гарнитура на изпарителя. Друга разновидност на този сценарии е равнината, в която се срещат сглобките на изпарителя да не е равна. Тогава дори с нова гарнитура пак ще изпуска, защото сглобката не може да се уплътни хубаво, поради факта, че не е в една равнина. Може да се получи такова изкривяване на изпарителя, ако някога колата е прегрявана. Алуминият се деформира лесно при температурни разлики.
    Виждам, че си писал, че не си с изпарител, но принципа е същия и при редуктора. Реално изпарителя е вид редуктор.

    3. Най-лош сценарии. Вкарва изгорели газове в охладителната течност през гарнитурата на главата.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      [QUOTE=Слав;1367124]Според мен също е въздушна възглавница.

      Не искам да те стряскам с писанията си, но споделям опит:

      Въздушна възглавница се получава при следните случаи:

      1. Класика - сменен антифриз и не е обезвъздушена системата добре или е долят, но е липсвало голямо количество и тогава пак трябва обезвъздушаване.

      2. Влиза газ (в случая метан) в охладителната течност поради пробила гарнитура на изпарителя. Друга разновидност на този сценарии е равнината, в която се срещат сглобките на изпарителя да не е равна. Тогава дори с нова гарнитура пак ще изпуска, защото сглобката не може да се уплътни хубаво, поради факта, че не е в една равнина. Може да се получи такова изкривяване на изпарителя, ако някога колата е прегрявана. Алуминият се деформира лесно при температурни разлики.
      Виждам, че си писал, че не си с изпарител, но принципа е същия и при редуктора. Реално изпарителя е вид редуктор.

      3. Най-лош сценарии. Вкарва изгорели газове в охладителната течност през гарнитурата на главата.[/QUOT
      Последна редакция от ivo-VE; 19.12.2018, 22:16.

      Коментар


        #4
        Мерси. Слав
        За изгорелите газове мисля че ще надуе маркучите и ще се усеща някакъв мириз в разшерителния съд а при мен това го няма.
        2 По вероятно да е изтичане на метан в по големи количества което предизвива замръзвснето от високото налягане на метана. В случия при мен не е изпарител а е нещо което редуцира налягането на метана и е от бронз или месинг и основата е доста масивна която е трудна за деформация.
        3 За въздушна възглавница ще проверя имах слаб теч от парното и съм доливал и може да съм направил въздушна тапа. Но интересното е че го прави само зимата при по висока скорост, ще почна да е следя и.в други моменти. Но сега е в бокса трябва да сменя запушен спирачен маркуч .
        Но защо не мога да кача снимки за да стане по ясно за какво говоря в темата.

        Коментар


          #5
          За теч,на метан забрави, до сега да са те давали по новините.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Здрасти
            Мисля че го бях писал горе. На отиване за София мисля че беше преди две зими ми замръзна пак всичко рейка дюзи реголатора на метана при -18/20° с скорост 110км. До София трудно стигнах приключението беше на връщане посока Пловдив колата отказа да върви повече от 70км не вдигаше до като в един момент взе да мирише яко на метан и да свъщи от някъде не разбрах от къде бързах да спра метана от бутилката и да се дръпна възможно по далеч от колата докато цялото налягане излезне. После имах малко бензин който ме изкара до бензинонстанцията и така се прибрах. Като се затопли времето реших да е пробвам пак на метан и всичко си беше на ред и така е карам две години зимата на безин лятото на метан, проблема е сега че постоянно пътувам и на бензин си ми идва скъпо. Ако ми кажеш как се качват снимки в темата ще покажа всичко дори и резервния метанов регулатор в разглобено положение и принципа му на работа. Както и технологични отвори за изпускане на налягането също има и възвратен клапан пак за изпускане. Искам да знам точно как сработва всичко стержени буталца клапи по точно как се дростелира вътре.

            Коментар


              #7
              Здрасти Колега, за метана не мога да ти помогна но ще опитам да ти обясня как да си качиш снимките.

              -като дадеш "отговор в темата" и ти излезне полето за писане, най-отгоре имаш лента с иконки.
              третата най-отсясно наляво ти е за качване на снимки.

              Избираш нея и ти си показва поле, в което трябва да избереш снимка от компютъра или линк към интернет. Сега ако боравиш с телефон или таблет може да е по-различно, трябва да доуточниш от какво устройство се опитваш да го направиш.
              Ако си на компа, намираш желаната снимка/и и даваш качи файл.

              Ако правиш всичко по гореописания начин и не става работата, се свържи с модератор за съдействие.

              ПП: ако не можеш да се справиш с проблема на метана сам, или не познаваш някой в Пловдив, винаги може да звъннеш на Янко от Септември, ако не го познаваш вече де. Ника му е qnisZ , из форума му има и телефона на много места. Просто от проследи мненията му от линка с ника.

              Поздрави и успех в решаването на проблема.

              Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1
Size:	139,6 KB
ID:	2098167Click image for larger version

Name:	Metane.jpg
Views:	1
Size:	301,5 KB
ID:	2098166Click image for larger version

Name:	How.jpg
Views:	1
Size:	195,2 KB
ID:	2098168
              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

              Коментар


                #8
                Мерси pl4 8rp
                С телефона се опитвам но не ми се получават нещата да и това пробвах ама не става избирам снимка но нямам отметка качи или отговори.
                Янко от Септември не работеше ли в Динекспрес в Пловдив или аз се бъркам нещо.
                Последна редакция от ivo-VE; 20.12.2018, 21:31.

                Коментар


                  #9
                  Провери и простите неща ,често пъти мъркучите е тройниците се забушват от боклуци в охладителната система .

                  Коментар


                    #10
                    Здрасти
                    Мисля че го бях писал горе. На отиване за София мисля че беше преди две зими ми замръзна пак всичко рейка дюзи реголатора на метана при -18/20° с скорост 110км. До София трудно стигнах приключението.
                    Как ще ти замръзне при скорост 110км хаха И отделно метана няма миризма,ти може би си първия човек, който е усетил "миризмата" на метана
                    И как очакваш ,с тея обеснения някой да ти помогне и колата да ти се оправи.Ми иди на сервиз където монтират/ремонтират газ или метан да я видят на място.
                    Има си компютри,програми ще ти видят всичко.То не е с една отверка да ръгаш и да се "отпуши"
                    Специално аз за Ланди Ренцо (метанов инжекцион) съм ходил на много майстори,никой не иска даже и да поглежда.Само в лицензиран сервиз за тая марка ,който е само един в Пловдив,имат няква програма да ти го настроят, и те там свалят по 10 кожи
                    Последна редакция от dan4op5; 31.12.2018, 14:22.

                    Коментар


                      #11
                      dan4op5 написа: Преглед на мнението
                      Как ще ти замръзне при скорост 110км хаха И отделно метана няма миризма,ти може би си първия човек, който е усетил "миризмата" на метана
                      И как очакваш ,с тея обеснения някой да ти помогне и колата да ти се оправи.Ми иди на сервиз където монтират/ремонтират газ или метан да я видят на място.
                      Има си компютри,програми ще ти видят всичко.То не е с една отверка да ръгаш и да се "отпуши"
                      Специално аз за Ланди Ренцо (метанов инжекцион) съм ходил на много майстори,никой не иска даже и да поглежда.Само в лицензиран сервиз за тая марка ,който е само един в Пловдив,имат няква програма да ти го настроят, и те там свалят по 10 кожи

                      dan4op5
                      На всеки газ се слага миризма с цел да няма задушавене при изпускане на газ. За лицензиран сервиз съм бил преди години
                      1 Откриха грешка която не успяха да изчистят или оправят, отелно искаха над 300лв да си правят експерименти без гаранция че ще има резултат. И до преди години само Динекспрес на Пещерско имаха нужния софтуер ,но когато бях аз там им беше от скоро сега може да са по добри майстори там. Но навремето където и да съм ходил за проблеми с метана на всякъде ме връщаха. Има и представителство на Тартарини и на Рогошко шосе но и там не ми помогнаха.

                      Коментар


                        #12
                        mdinkov написа: Преглед на мнението
                        Провери и простите неща ,често пъти мъркучите е тройниците се забушват от боклуци в охладителната система .
                        Мерси и това ще проверя но за в момента имам въздух някъде който ми дава зор да го изгоня.

                        Коментар


                          #13
                          Това Тартарини какъв модел е баш?
                          Ако е Metatron,чете го KTS.Ако е така трябва да търсиш газаджия дето се занимава и с компютърна диагностика!
                          Последна редакция от ivan_pop; 03.01.2019, 21:41.
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            Ти викаш че имаш въздух, колегите допълват че може и изгорели газове, във ваща махала е легендарния Тано а аз ти препоръчвам мойте газаджии за които знам че поне от 30 год се занимават с газ,двамата собственици а и вече наследниците работят и не разчитат само на наемни работници затова ако имаш път към КАТ те са там на отбивката на Голямо конарско където се реди опашката /за КАТ/-АУТО газ център.
                            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                            Коментар


                              #15
                              lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
                              Ти викаш че имаш въздух, колегите допълват че може и изгорели газове, във ваща махала е легендарния Тано а аз ти препоръчвам мойте газаджии за които знам че поне от 30 год се занимават с газ,двамата собственици а и вече наследниците работят и не разчитат само на наемни работници затова ако имаш път към КАТ те са там на отбивката на Голямо конарско където се реди опашката /за КАТ/-АУТО газ център.
                              Мерси. За сега съм на проби и май нещата вече се по оправиха , ако пак почне да прави номера ще ида при тях.
                              Днес всичко си работеше нормално след извънградско каране.

                              Коментар

                              Working...
                              X