Преди време имаше една тема за бензин с/у дизел. Горе долу и тая тема на там е тръгнала
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Печелим или не от монтирането на АГУ на ДВГ ?
Collapse
X
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоПак ми стана интересно, как така газ-та щади двигателя на студен старт, като кола на газ в студено време не може да запали. Нали затова наливате бензин да имате да си правите стартове ... Лятото "студения" старт не е такъв бич.
Аз ще ти отговоря, принципно по старите изпълнения си бяха като обикновена газова, но разделена на две. В една част която се подгрява от водата налягането от бутилката се редуцира до някакво определено което не го знам. След това вече имаш още една част която е върху дросела, там налягането отново се редуцира и се определя какво количество ще влиза към двигателя. Това обаче е скъпа система от страна на мембрани.... и се започна монтаж на на съвсем обикновени уредби. Просто след палене трябва малко по полека да не замръзне изпарителя и няма никакъв проблем. А като цяло проблемите на студения старт са точно от мръзненето и от това, че не се подава това което трябва.
Коментар
-
Добре щом казвате, аз лично не познавам човек, който да пали на газ. Може да е възможно, но такива хора са малко. Повечето "газ" тарикати са с газова от левчето, защото иначе ако си вземат по-хубава, то ще надхвърли цената на автомобила им. Затова щаденето на двигателя при палене на газ не го примемам като сериозно.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоДобре щом казвате, аз лично не познавам човек, който да пали на газ. Може да е възможно, но такива хора са малко. Повечето "газ" тарикати са с газова от левчето, защото иначе ако си вземат по-хубава, то ще надхвърли цената на автомобила им. Затова щаденето на двигателя при палене на газ не го примемам като сериозно.
Бтв, ГИ на Алфата ми е 1200+лв. Щот повечето, които се оплакват от газ-та са спестили от качество при монтиране и после рев до небесата. Също като славата на Фиат/Алфа. Купуват си най-големия дарак за 1500лв и после слушам как италянките не стават за нищо, щот джамбазина е казал "КАТОНОВА, КАЧВАШСЕИКАРАШ" (липсата на интервали не е случайна).ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Ама май се обидихте. Това че съм казал "газ тарикати", го имам в предвит, че си купуват коли за 1000-1500 лв. слагат евтина газова, дори втора употреба такава за по-евтино гориво и карат до разпад, а трябва да се случва точно обратното. Газовата не е за бедни хора, а за хора със средни възможности, да могат да си купят качествена такава, да си я преглеждат годишно за да им върви без проблеми. И повечето такива я слагат предимно, защото минават повечко километри годишно, за да имат сметка от цялата работа. Това го казвам, защото твоето изречение - "всеки определя спрямо джоба как кара" е така за хората, които имат поне малко пари да карат и да си подържат колите, а не с дараците по-пътищата не го знаеш дали може да спре, за да не те отнесе на някой завой по дерето и с газова непроверявана от 5 години, не го знаеш дали няма да се запали или думне при някое зареждане. Не пречи на обществото, когато се прави правилно и кадърно. Колата не е необходимост, а "лукс". Не давам акъл, кой как да си кара колите. Това си е ваш проблем, само че има хора, които застрашават моя и на други около мен живота с непроверени газови и мога да ти гарантирам, че са изключително много тези коли и то се дараци, на които може да им мине котка през прага. Аз като съм нямал пари, не съм карал кола и не съм взимал дарак на всяка цена само и само за да карам нещо, както правят повечето. Отклоних се от темата, цялата идея на това което искам да кажа е, че не трябва сам да си определяш как и какво да караш, защото си опасен за обществото, хората са проблем и трябва да бъдат конролирани, затова има закони, обаче повечето каращи на 'газ' не ги спазват.Последна редакция от mell0; 04.09.2018, 15:41.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Не съм се обидил. Само си говорим. Коли в неадекватно състояние (без преглед, без ГО), които са на оригиналното си гориво дизел/бензин. Виждам, че ти пречат неподдържаните коли на газ, а същите на бензин и дизел? Предполагам също е така. Тогава защо даваш за пример само тези на газ. Явно проблема си е фундаментален, а не само колите на газ. Или с др думи, дали една кола е на газ или не, не означава дали е поддържана или не. За това кога ще ни умрат моторите...не се ядосвай, нали твоя ще векува
Проблема с техническото състояние на автопарка е голям. И зависи от нас как ще си поддържаме колите.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Да, проблема е във всички коли, не само в газовите, но тук става въпрос за газовите и предимно, че повечето стари дараци на бензин са с газова. Моята кола няма да векува и не съм се възползвал от газова, поради причината, че аз не изминавам достатъчни километри да си избия хубава газова, колата ми извънградско харчи сравнително малко, а не искам да купувам боклук за 800лв., които ще ми създаде главоболия. Тук конкретно говорим за проблема в техническото състояние на колите на газ, защото са малко по-опасни от другите горива, понеже може да има изпускане и някой да мине покрай колата с цигарка и т.н. Доста забелязвам по Софийските моло-ве коли без стикер, но видимо с газова (бронята имат капачка) и все пак си влизат в паркингите въпреки забраната и създават предпоставка за проблем, а от такива "отговорни" индивиди, какво може да очакваш от състоянието на газовата инсталация. Няма проблем да се кара на газ, даже по-екологично, но проблема тук е, че газ-та се приема за евтино гориво и хората, които карат с нея са предимно(не само) хаймани и се отнасят много безотговорно.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоАма май се обидихте. Това че съм казал "газ тарикати", го имам в предвит, че си купуват коли за 1000-1500 лв. слагат евтина газова, дори втора употреба такава за по-евтино гориво и карат до разпад, а трябва да се случва точно обратното. Газовата не е за бедни хора, а за хора със средни възможности, да могат да си купят качествена такава, да си я преглеждат годишно за да им върви без проблеми. И повечето такива я слагат предимно, защото минават повечко километри годишно, за да имат сметка от цялата работа. Това го казвам, защото твоето изречение - "всеки определя спрямо джоба как кара" е така за хората, които имат поне малко пари да карат и да си подържат колите, а не с дараците по-пътищата не го знаеш дали може да спре, за да не те отнесе на някой завой по дерето и с газова непроверявана от 5 години, не го знаеш дали няма да се запали или думне при някое зареждане. Не пречи на обществото, когато се прави правилно и кадърно. Колата не е необходимост, а "лукс". Не давам акъл, кой как да си кара колите. Това си е ваш проблем, само че има хора, които застрашават моя и на други около мен живота с непроверени газови и мога да ти гарантирам, че са изключително много тези коли и то се дараци, на които може да им мине котка през прага. Аз като съм нямал пари, не съм карал кола и не съм взимал дарак на всяка цена само и само за да карам нещо, както правят повечето. Отклоних се от темата, цялата идея на това което искам да кажа е, че не трябва сам да си определяш как и какво да караш, защото си опасен за обществото, хората са проблем и трябва да бъдат конролирани, затова има закони, обаче повечето каращи на 'газ' не ги спазват.Последна редакция от krasimir77; 04.09.2018, 17:30.
Коментар
-
От превишена скорост има много повече пострадали, отколкото от газ. Затова имам предложение за ограничаване на скоростта на 80 км/ч за обикновените пътища и 120 за магистралите. И ограничение на мощността на двигателите на колите на 60 кс/тон. Които превишават мощността, увеличаване на данъка в геометрична прогресия.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоЗатова имам предложение за ограничаване на скоростта на 80 км/ч за обикновените пътища и 120 за магистралите. И ограничение на мощността на двигателите на колите на 60 кс/тон. Които превишават мощността, увеличаване на данъка в геометрична прогресия.
Иначе съм ЗА с две ръце. Няма нужда от безумни мощности и скорости.
Коментар
-
Попринцип това не е лоша идея, но според мен проблема не е в мощноста на колата, ами човека, който я управлява, защото и с 80 ако се ударите челно или се хвърлиш от някое дере си е все тая. Проблема е в манталитета и знанието, че ще останеш безнаказан като нарушаваш правилата. Ако знаеш, че се следят нещата и глобата е близка до цената на автомобила и ако не я платиш се удвоява и ти взимат книжката за няколко месеца, ще караш като охлюв и като цяло не само за скоростта. Това в комбинация с кошниците с 5 годишни гуми с грайфер по-малък от на детска количка, защото на чичо Гошо са му скъпи гумите и си купува само нови предни (под нови разбирай гума на 2 години), с изпуснали амортисьори, тропащо окачване и престъргани дискове, за да спести някой лев от нови, с накладки от 10лв. и спирачна течност на 10 години (в добрия случай), тоест техническото състояние като цяло. Е, винаги ще има чичковици с повече парички, които ще си карат с колкото искаш и ще си плащат глоби, но то е ясно, че винаги в едно общество има джигити, важното е да се сведат до минимум. Когато джигите са по-малко не стават толкова катастрофи, защото не се срещат често на пътя, проблема е като са много.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Аз ще се огранича до мислене и манталитет. На мен ми е достатъчно да знам, че качил се в колата отговарям за моя живот, този на спътниците ми, както и на другите участници на пътя. Това ми е мотивацията да карам по правилата, а не, че ще ми друснат солена глобаФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоОт превишена скорост има много повече пострадали, отколкото от газ. Затова имам предложение за ограничаване на скоростта на 80 км/ч за обикновените пътища и 120 за магистралите. И ограничение на мощността на двигателите на колите на 60 кс/тон. Които превишават мощността, увеличаване на данъка в геометрична прогресия.
Обаче както винаги нещата се извъртат така както става и тук. Говорим за студен старт на газ и това, че е възможно и изведнъж стигнахме до това, че автомобилите били дараци. Значи дали автомобили ще е дарак няма никакво значение на какво гориво се движи. Защото преди няколко месеца продадох една слънчева Мареа с газова.... е в момента ако направя снимка на какво прилича и чак ми става жал. Та всичко е от задкормилното, не от горивото.
Коментар
-
И Аз бях твърдо против АГУ. Но от м.Април сложих газов инжекцион и до ден днешен нямам никакви проблеми,а съм минал над 8000км ,които преди ги правех за 1год. че и повече.Друго си е удоволствието да спреш на бензиностанцията и да заредиш гориво наполовина.Точно тази вечер смятах колко ми е икономията за тези 8000км и се изненадах,че е около 770лв. за 5 м. Още 3000-3500км съм избил монтажа на АГУ-то .Някакъв кардинален недостатък не съм забелязал през това време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар