muns61 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Печелим или не от монтирането на АГУ на ДВГ ?
Collapse
X
-
КИМИ написа: Преглед на мнениетоПропан-бутана има по-ниски мазителни свойства от бензина и двигателя след слагане на газовата има още 100 хил. живот и финиш.
Всеки гледа, че е евтино , като зареждаш газ и не преценява, че двигателя се скапва 2-3 пъти по-бързо и започва да гори масло и да няма мощност.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Ей стига писахте трактати по тротоарна плямпалогия.
Газга е по калорично гориво от бензина - 115 октана е.
Има достатъчто смазващи свойства, онова дето го изсипвате от филтрите минава в достатъчни количества че да смазва.
100000 км. ама на кола на 700000 преди това.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
КИМИ написа: Преглед на мнениетоПропан-бутана има по-ниски мазителни свойства от бензина и двигателя след слагане на газовата има още 100 хил. живот и финиш.
Всеки гледа, че е евтино , като зареждаш газ и не преценява, че двигателя се скапва 2-3 пъти по-бързо и започва да гори масло и да няма мощност.
Избиваш газовата на 30 хил. и получаваш грохнал дарак.
Съвет: При покупка на автомобил, да не се купува такъв със газова втора ръка,
освен, ако не е монтирана там в близките 6 месеца във Италия/Австрия.
Ако не си запознат, то има автомобили със "заводска" газова, които са получавали гаранция от 5г или 160 000км (което настъпи първо). Например Subaru Impreza 2.0 (150PS) Ecomatic. Аз карах такава до 220 000км, а колега е вече на 350 000км и няма изглед скоро да е "финиш".
Купувал съм още няколко автомобила с монтирани ГИ в Германия. Всички са вече над 150 000км и нямат никакви проблеми с двигателите. А газовите има са били монтирани след изтичане на гаранцията - 3г и 30-40 хил. км след първа регистрация.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Няма такова нещо като "газта е суха" - на филиика ли я мажете?
Аз да ви кажа от личен опит - от 98 година карам коли на пропан бутан. Никога досега не се е налагало да правя някакъв ремонт (реглаж клапани или каквото се сетите) по-често от нормалното на ДВГ.
Само последните пет години съм навъртял над 150 000 километра, а баща ми над 200 000 километра на един друг автомобил, при това учебен.
И двата автомобила не са първа младост и няма никакви индикации да са за ремонт на ДВГ. Нещо сухата теориика яко понакуцва
Няма по-изгоден начин за придвижване от това на газ и това е така от доста дълги години насам и определено вредни последствия за ДВГ изобщо не съм наблюдавал на нито един автомобил.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Момчета, не се карайте. Газта, както и бензина не смазва нищо в двигателя. И нищо не се износва по-бързо освен клапани и то при определени условия на каране и грешни настройки на газовата уредба. Както се каза - въпрос на личен избор. Има си своите плюсове и минуси...както всяко друго нещо.
За придвижване от точка А, до точка Б, е добре. За състезатели...никога.
Важното е да се разбере, че на газ се кара спокойно с относително нормални обороти, и без фанатизъм с прекомерно обедняване на горивната смес уж за икономия.
Ако това Ви устройва, заедно с влошените масо-габаритни показатели на багажника и неприятния мирис...значи всичко е ОК.
Коментар
-
Всеки сам си решава дали да кара на газ, бензин или нафта. Само да вметна, че ако да караш на газ е толкова хубаво, защо няма нито един производител, който да направи двигател само на газ?
Иначе и дизеловите автомобили могат да вървят с олио, но кой знае защо си ги караме с нафта.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
И аз това съм си го мислил. Отпадъчен продукт, почти не замърсява атмосферата при изгарянето си в ДВГ, ама защо производителите масово не правят колите само на газ или поне да слагат една заводска газова? Та се налага после гаражни майстори да им баят. Всеки знае, че шофирането на газ е голям компромис заради едната икономия. И сметките не винаги излизат.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Предпочитам парите ми да послужат на семейството, отколкото да ги дам на търговците на горива и крадливата държава. И карането на газ градско си е с предимства, по-рядко ръчкаш скоростите.
Сипвайте бензин и карайте, нямам нищо против.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
dabadaba написа: Преглед на мнениетоВсеки сам си решава дали да кара на газ, бензин или нафта. Само да вметна, че ако да караш на газ е толкова хубаво, защо няма нито един производител, който да направи двигател само на газ?
Иначе и дизеловите автомобили могат да вървят с олио, но кой знае защо си ги караме с нафта.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
dabadaba написа: Преглед на мнениетоСамо да вметна, че ако да караш на газ е толкова хубаво, защо няма нито един производител, който да направи двигател само на газ?
Поразрових архивите,за Ивекото:
мотора е:8149.03 CNG3
компа:IAW 1AF.L/HW 001/8527-CAПоследна редакция от ivan_pop; 30.08.2018, 21:44.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Газта според мен е за заводски изпълнения с нормативи- ТЕЦ-ове и тям подобни.
В ръцете на масовия потребител се превръщат в боНби!
Четете ли вестници колко народ изтрепаха газовите бутилки по коли,
апартаменти/печки и пърленета на прасета?
Сигурен съм, че е над стотица,
абе дай му еФтинко и аванта на нашия...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар