Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Печелим или не от монтирането на АГУ на ДВГ ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Кой казва че нямаме дюзи? Имаме но най вероятно не са в перВектно състояние но както казах това не ме брига защото не карам и нямам намерение да я карам на скъпо гориво. много хора казват че на 100км.на газ трябва да я покараш поне 10на бенз за да са ти дюзите добре-аз я карам по 100 метра на всяко палене и си мисля че и е много. Горивната и запалителната са Мономотроник и всички датчици са оригинални и никой от тях не играе на газ колата е може би на 250 000... Забравихме нещо да кажем за модерната екология...мисля че газовит треа са най-малко Евро 7 ако не и 8,9
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #32
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      С работеща помпа в резервоара никога няма да имаш проблем с дюзите. Защо можеш се сетиш сам.
      За съжаление, помпата ми работеше и се наложи да сменявам една дюза, поради факта че не успяха да я почистят с ултразвук. После изгоря и помпата...и продадох колата работеща само на газ.
      Мой приятел, с работеща помпа и на газ, също имаше проблем с бензиновите дюзи и ги свалЯ за почистване. А е маниак на тема техническо състояние на колата и всеки месец изгаря по 20 литра бензин...не помогна. Отделно му се проби изпарителя тази пролет. Просто някаква шупла...изтече антифриза и се наложи покупка на нов.
      Ама, както казах - има някаква икономия, но не такава каквато доста хора смятат, и компромис има!
      И с вървенето на колата, и с миризмата на газ, и със заемането на част от пространството заради бутилката, всеки си решава сам.

      LUBO Y10 - и аз покарах малко така преди да я продам. Не е работа...само на газ. Отделно че всеки добре монтиран и настроен газов инжекцион, спира газта при около 4000об/мин и минава автоматично на бензин. Задайте си въпроса - защо. Има връзка със скороста на горене на пропан-бутана.
      И колата на бензин ми беше самолет, за разлика от газта. Пак си я карах, ама във високите обороти я няма, не е същото, както и да го увъртаме.

      ПП не съм против газта, просто имам натрупан опит, и въз основа на това смених колата на дизел.
      Последна редакция от pansim; 22.08.2018, 00:15.

      Коментар


        #33
        Отделно че всеки добре монтиран и настроен газов инжекцион, спира газта при около 4000об/мин и минава автоматично на бензин

        Напротив.
        Всеки добре монтира инжекцион, храни колата до прекъсвача,без да обеднява.
        Това с превключването е цигания, която цели да запази двигателя, ако уредбата не може да го изхрани във високите - защото е неподходяща за него. Абсолютен компромис.
        И ако оборотите са 4000, значи на магистралата, над 135км/ч ще карам на бензин. Страхотно. Добре че не ми е настроена така. Карам на газ до 6800об,вече не знам колко време.
        Отделно колата ми е на газ от 150 000км, сега е на 363 000км, без изгорял клапан.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #34
          Tempras - има си теория по въпроса. Който иска - чете.
          Успех и безаварийно каране!

          Коментар


            #35
            Не знам каква е теорията по въпроса, но е безумие да обръща на бенз на високите- с изключение на новите бензинки, които май всички вече са с директно впръскване. Там е една икономия......
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #36
              да ще обръща ако сложиш слаб изпарител или някой евтин дето не можи да изхрани мотора а гя обръща що просто пада налягането.
              Не знам кой си чисти бензинови дюзи на ултразвук за мен това е пари на вятъра.
              Ако помпата работи бензина ще циркулира и ще мие чашите на дюзите и ге не се запушват. Ако обаче те циркулира а чашите са пълни температурата на мотора отделя смолите в бензина и те се отлага в чашките.
              Вадили сме дюзи дето все едно са топени в карамел и колата тръгва после
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                pakumba написа: Преглед на мнението
                Не знам каква е теорията по въпроса, но е безумие да обръща на бенз на високите- с изключение на новите бензинки, които май всички вече са с директно впръскване. Там е една икономия......
                Остави двигателите с директно впръскване. Те са друга бира и определено не се получава газовата уредба там, освен ако не е заводска и работи само и единствено на газ с впръскване на течна фаза.
                А теорията е че скороста на изгаряне на бензино-въдушната смес е по-голяма от сместа въздух-пропан бутан. За метан и дума не искам да отварям. Трагични показатели като динамика на колата.
                Та, колкото и да я обогатим сместа на газ, какъвто и изпарител да поставим, от законите на физиката няма да избягаме. Това е. Хората са го измислили преди нас.
                Отделно ако обогатим достатъчно сместа да успяваме горе-долу да постигнем приемлива мощност при високи обороти, то разхода в този режим е такъв, че е по-добре да си я караме на бензин. Тествано е от мен и мой приятел на Ситроен Ксантия 1.8 16 клапана и газов инжекцион Фобос.
                Последна редакция от pansim; 22.08.2018, 14:16.

                Коментар


                  #38
                  Повтарям за неразбралите; аз съм ''газажия'' и не ме вълнуват ''приемливи мощности на високи обороти'' а евтино и спокойно предвижване от точка А до точка Б. И за това и всичките ми коли от 1980г. до сега са били до 6о кона е не бегачки по 130-150. Затова и не сложих ГИ за 1 500 лева а обикновена АГУ за 500
                  LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                  ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                  Коментар


                    #39
                    КИМИ написа: Преглед на мнението
                    1. Проблем с обороти.
                    2. Миризма на пръч.
                    3. Изгорели клапани/бутала.
                    4. По-бързо износване на сегменти/цилиндри.
                    5. Гърмене на въздушни кутии/колектори.
                    6. Разходи по настройки и др. при газаджия.
                    7. В багажника нямаш място за въдиците.
                    8. Опасност от Ба-Бах! и огнен фойерверк за сеир на кибиците на "инцидентите на Блиц".
                    9. 40 хил. км. за излизане на 0 за инжекцион (без изважданията на пари от 1 до 8, с тях отива на 60+ хил.).
                    1 - ако е настрена лошо, иначе няма проблеми
                    2 - ако изпуска от някъде, на инжекцион няма проблеми
                    3 - не е невъзможно, но зависи от двигателя и не е като да не се случва и на бензин
                    4 - компенсира с цената на движение
                    5 - ако не е настроена, с инжекцион няма проблеми
                    6 - 10лв за настройка при смяна на филтри (30 лв) = 40 лв на 13-15к км + мембрана на изпарителя на 50-60-70к км (цената варира)
                    7 - шанса е малък с по-новите прекъсвачи, ако те ударят че да засегнат бутилката - може и теб да те няма вече
                    8 - в моя случай разликата е около 10 лв на 100 км -> за 20к км се избива газовата или 8 до 10 месеца

                    Въпрос на вкус е какво ще караш, но лично аз съм имал (лични) само коли на бензин, почти всички с газ. Предпочитам бензин пред дизел поради многократно по-ниските разходи за ремонти (говоря за коли втора ръка) и по-ниските вредни емисии.
                    Компромис с газта и мощността има, но не е фрапиращ.
                    Отново казвам - въпрос на вкус
                    Fiat Croma 1.8 140hp

                    Коментар


                      #40
                      И що мотора да се износва по-бързо на газ?
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #41
                        Щото газта измивала маслоту а напоследък викат че и изгризвала клапаните
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #42
                          С Меглио ли го измива?
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #43
                            И що мотора да се износва по-бързо на газ?
                            Пропан-бутана има по-ниски мазителни свойства от бензина и двигателя след слагане на газовата има още 100 хил. живот и финиш.
                            Всеки гледа, че е евтино , като зареждаш газ и не преценява, че двигателя се скапва 2-3 пъти по-бързо и започва да гори масло и да няма мощност.

                            Избиваш газовата на 30 хил. и получаваш грохнал дарак.

                            Съвет: При покупка на автомобил, да не се купува такъв със газова втора ръка,
                            освен, ако не е монтирана там в близките 6 месеца във Италия/Австрия.
                            Последна редакция от КИМИ; 24.08.2018, 23:08.
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #44
                              И какви са мазителните свойства на бензина? Колко мотора, карани на газ, си отворил?
                              Пишеш глупости, достойни за Бг мама. Пък и не мисля, че имаш потенциал да разбереш професионални обяснения.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #45
                                И какви са мазителните свойства на бензина?
                                И какви са мазителните свойства на пропан-бутана? Ти колко двидателя си отворил и т.н.??
                                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                                Коментар

                                Working...
                                X