Кой казва че нямаме дюзи? Имаме но най вероятно не са в перВектно състояние но както казах това не ме брига защото не карам и нямам намерение да я карам на скъпо гориво. много хора казват че на 100км.на газ трябва да я покараш поне 10на бенз за да са ти дюзите добре-аз я карам по 100 метра на всяко палене и си мисля че и е много. Горивната и запалителната са Мономотроник и всички датчици са оригинални и никой от тях не играе на газ колата е може би на 250 000... Забравихме нещо да кажем за модерната екология...мисля че газовит треа са най-малко Евро 7 ако не и 8,9
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Печелим или не от монтирането на АГУ на ДВГ ?
Collapse
X
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоС работеща помпа в резервоара никога няма да имаш проблем с дюзите. Защо можеш се сетиш сам.
Мой приятел, с работеща помпа и на газ, също имаше проблем с бензиновите дюзи и ги свалЯ за почистване. А е маниак на тема техническо състояние на колата и всеки месец изгаря по 20 литра бензин...не помогна. Отделно му се проби изпарителя тази пролет. Просто някаква шупла...изтече антифриза и се наложи покупка на нов.
Ама, както казах - има някаква икономия, но не такава каквато доста хора смятат, и компромис има!
И с вървенето на колата, и с миризмата на газ, и със заемането на част от пространството заради бутилката, всеки си решава сам.
LUBO Y10 - и аз покарах малко така преди да я продам. Не е работа...само на газ. Отделно че всеки добре монтиран и настроен газов инжекцион, спира газта при около 4000об/мин и минава автоматично на бензин. Задайте си въпроса - защо. Има връзка със скороста на горене на пропан-бутана.
И колата на бензин ми беше самолет, за разлика от газта. Пак си я карах, ама във високите обороти я няма, не е същото, както и да го увъртаме.
ПП не съм против газта, просто имам натрупан опит, и въз основа на това смених колата на дизел.Последна редакция от pansim; 22.08.2018, 00:15.
Коментар
-
Отделно че всеки добре монтиран и настроен газов инжекцион, спира газта при около 4000об/мин и минава автоматично на бензин
Напротив.
Всеки добре монтира инжекцион, храни колата до прекъсвача,без да обеднява.
Това с превключването е цигания, която цели да запази двигателя, ако уредбата не може да го изхрани във високите - защото е неподходяща за него. Абсолютен компромис.
И ако оборотите са 4000, значи на магистралата, над 135км/ч ще карам на бензин. Страхотно. Добре че не ми е настроена така. Карам на газ до 6800об,вече не знам колко време.
Отделно колата ми е на газ от 150 000км, сега е на 363 000км, без изгорял клапан.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
да ще обръща ако сложиш слаб изпарител или някой евтин дето не можи да изхрани мотора а гя обръща що просто пада налягането.
Не знам кой си чисти бензинови дюзи на ултразвук за мен това е пари на вятъра.
Ако помпата работи бензина ще циркулира и ще мие чашите на дюзите и ге не се запушват. Ако обаче те циркулира а чашите са пълни температурата на мотора отделя смолите в бензина и те се отлага в чашките.
Вадили сме дюзи дето все едно са топени в карамел и колата тръгва послеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
pakumba написа: Преглед на мнениетоНе знам каква е теорията по въпроса, но е безумие да обръща на бенз на високите- с изключение на новите бензинки, които май всички вече са с директно впръскване. Там е една икономия......
А теорията е че скороста на изгаряне на бензино-въдушната смес е по-голяма от сместа въздух-пропан бутан. За метан и дума не искам да отварям. Трагични показатели като динамика на колата.
Та, колкото и да я обогатим сместа на газ, какъвто и изпарител да поставим, от законите на физиката няма да избягаме. Това е. Хората са го измислили преди нас.
Отделно ако обогатим достатъчно сместа да успяваме горе-долу да постигнем приемлива мощност при високи обороти, то разхода в този режим е такъв, че е по-добре да си я караме на бензин. Тествано е от мен и мой приятел на Ситроен Ксантия 1.8 16 клапана и газов инжекцион Фобос.Последна редакция от pansim; 22.08.2018, 14:16.
Коментар
-
Повтарям за неразбралите; аз съм ''газажия'' и не ме вълнуват ''приемливи мощности на високи обороти'' а евтино и спокойно предвижване от точка А до точка Б. И за това и всичките ми коли от 1980г. до сега са били до 6о кона е не бегачки по 130-150. Затова и не сложих ГИ за 1 500 лева а обикновена АГУ за 500LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
КИМИ написа: Преглед на мнението1. Проблем с обороти.
2. Миризма на пръч.
3. Изгорели клапани/бутала.
4. По-бързо износване на сегменти/цилиндри.
5. Гърмене на въздушни кутии/колектори.
6. Разходи по настройки и др. при газаджия.
7. В багажника нямаш място за въдиците.
8. Опасност от Ба-Бах! и огнен фойерверк за сеир на кибиците на "инцидентите на Блиц".
9. 40 хил. км. за излизане на 0 за инжекцион (без изважданията на пари от 1 до 8, с тях отива на 60+ хил.).
2 - ако изпуска от някъде, на инжекцион няма проблеми
3 - не е невъзможно, но зависи от двигателя и не е като да не се случва и на бензин
4 - компенсира с цената на движение
5 - ако не е настроена, с инжекцион няма проблеми
6 - 10лв за настройка при смяна на филтри (30 лв) = 40 лв на 13-15к км + мембрана на изпарителя на 50-60-70к км (цената варира)
7 - шанса е малък с по-новите прекъсвачи, ако те ударят че да засегнат бутилката - може и теб да те няма вече
8 - в моя случай разликата е около 10 лв на 100 км -> за 20к км се избива газовата или 8 до 10 месеца
Въпрос на вкус е какво ще караш, но лично аз съм имал (лични) само коли на бензин, почти всички с газ. Предпочитам бензин пред дизел поради многократно по-ниските разходи за ремонти (говоря за коли втора ръка) и по-ниските вредни емисии.
Компромис с газта и мощността има, но не е фрапиращ.
Отново казвам - въпрос на вкусFiat Croma 1.8 140hp
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоИ що мотора да се износва по-бързо на газ?
Всеки гледа, че е евтино , като зареждаш газ и не преценява, че двигателя се скапва 2-3 пъти по-бързо и започва да гори масло и да няма мощност.
Избиваш газовата на 30 хил. и получаваш грохнал дарак.
Съвет: При покупка на автомобил, да не се купува такъв със газова втора ръка,
освен, ако не е монтирана там в близките 6 месеца във Италия/Австрия.Последна редакция от КИМИ; 24.08.2018, 23:08.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоИ какви са мазителните свойства на бензина?Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар