Над 500000 км, със старото Типо, само на газ - зиме, лете... мотор никога не съм отварял, газаджия съм посещавал само за профилактика. На стилото вече 18 000км на газ - при газаджията миналата седмица за смяна на филтри, няма гърмежи, няма драми, на газ върви както и на бензин. За да нямате проблеми с газта си намерете хора, които знаят какво правят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Печелим или не от монтирането на АГУ на ДВГ ?
Collapse
X
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоА таксиджиите нямат време да четат глупости по форуми, ами си карат на газ.
Та в тази връзка - кой чел и кой не чел по форумите. Аз много чета по форумите. И така от много четене стигнах до един учЕн от Пазарджишко . Негов съсед и мой роднина ме предупреди, че вляза ли един път в "сервиза" му, който тогава беше на тротоара пред тях, съм му клиент докато притежавам съответната кола. Ама аз нали вярвам на форума... Съседът му се оказа прав.
Втората кола газифицирах в един много реномиран сервиз в Пловдив. Няма да ви казвам кой е, не си струва. Още когато отидох първия път там, ми направи впечатление колоната от коли, които чакаха нещо "да се пипне". Ама аз нали вярвам на приятели с опит. И те така.
Никога повече газ!Последна редакция от snake; 18.08.2018, 21:41.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа: Преглед на мнениетоНикога повече газ!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Ми добре щом няма да караш на газ. Помня темите за майстора от Септември,а в лъскавия сервиз в Пловдив майсторите сигурно са се сменили няколко пъти. Аз карам от 1990, 4 коли съм сменил с АГУ,тази е на 110 000 като пролетта и смених мембраните и единствения проблем беше два гърмежа един след друг като втория беше след като я обърнах на бензин а причината-клатеща се лула. Сега е станало мода да се говори и да се подготвят собствениците за смяна на изгорели клапани от газта. Сестрата си купи Нова Крома с газ и в сервиза и казали че след около20 567 км. трябва да се сменят клапаните а и между другото и сменили 4 дюзи ...добре че не са сменили и бутилкатаLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Не отричам, че е голяма благина като минеш примерно около 1000 км. (Пазарджик-Силистра-Пазарджик) и установиш, че си ги минал с по-малко от 100 лв. газ. Но "дреболиите", свързани с газта, на които повечето хора не обръщат внимание, мен ме дразнят толкова, че предпочитам да карам по-скъпо, но да имам една беля по-малко.
Първата кола няма да я коментирам, там беше грозна работа, тотална некадърност. Втората - любимата ми астра Г, която продадох в началото на тази година и която цялото ми семейство обичахме като член на семейството, горе-долу я направиха в реномирания сервиз в Пловдив, препоръчан ми от няколко разбирачи, включително и форумски. Е, не точно от първия път. Взех я след поставянето на газовата (ГИ Фобос, около 1100 лв.), бяха сложили към 10-на литра газ. Докато я пробват и настройват, сигурно бяха останали към 8 литра. Тръгнахме си със сина да я пробваме и в един момент колата загасна. Ама загасна така, все едно се движи на скорост, а аз съм заковал спирачка без съединител. Обаждам се в сервиза. Отговорът:
- Еее, хич не ги обичам такива като теб, чу'йек! Току ще взел колата, вече звъни?! Покарай малко...
Покарах я. Всичко изглеждаше Ок до следващия път, в който газта свърши и пак спря по същия грозен начин. Отидох при тях, оправиха я.
- Голяма работа, колегата объркал една настройка. То една и две коли ли са?
После известно време без проблеми, когато в един момент установих, че когато се спускам по наклон на свободна, колата гасне. И после не може да запали, докато не изстине. Обаждам се в сервиза:
- Ама то к'о искаш, туй да н'тий на бензин? Как ще караш на свободна по наклон, нали може да се пребиеш?!
И по наклон вече карах на бензин - така, докато я продам.
Големият провал дойде през зимата на 2017 г. Колата 2 месеца не можеше да пали сутрин. Просто сутрин е мъртвец. Всичко майстори вдигат ръце, защото сменихме какво ли не и направихме профилактика и почистване на какво ли не. И ме насочват към газаджиите. Обаждам им се:
- Венко, ела тук, щ'ти я упрайя кат са некадърни майсторите в Пазарджик. Ама не е проблема в газта.
Е, оказа се в газта - след смяна на изпарител, колата оживя.
И т.н, и т.н и т.н... Ей такива дреболии.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Добре е да се разбере, за какво всъщност се поставя газ на бензинов двигател.
Поставя се за икономия!
И от там всички компромиси свързани с това. Карал съм на газ повече от 120 000км една и съща кола. Не е Фиат, но това едва ли има особено значение. Проблеми с клапани или нещо друго по двигателя нямаше.
НО, компромиси - ДА!
1. На газ не върви както на бензин.
2. Даже и при всекидневно палене на бензин, пак имах проблеми с бензиновите дюзи.
3. Много е капризна от към свещи , лули и кабели /който има кабели/
4. Малко или много, си заема от багажника.
5. Около колата се носи една миризма, която не е от приятните.
Всичко това доведе до моя избор, да си карам колата с горивото което е предвидено от завода. И избрах дизел.
Сега още се ослушвам за един лек автомобил Фиат, пак дизел...ще видим
Обобщено - на газ се прави икономия от пари за гориво, но е компромис с автомобила. Това е скромното ми мнение с което не задължавам никой. Аз така съм ги усетил нещата за тези 120 х.км.
Коментар
-
Реплика на колегата
1 да така е и какво от това? само веднъж при изпреварване ми е трябвала пълна мощност от двигателя и то поради моя грешка
2 автоматично пали на бензин може би имам проблем с горивната система защото не върви но на бенз. се кара само до най близката газ станция ако забравя че е на свършване и ме изненада.
3 няма такова нещо при мен-в момента съм с два стари кабела от голф2, един с неизвестен произход и един оригинален вероятно произведен 93 година.
4 да така е
5 миризмата на изгоряла газ ми е по приятна от тази на бензинките с богата смес примесена с малко масло за нафтовите печки да не говоряLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Вечната тема Аз имам около 200 000 км на газ. Всичко изброено от колегата snake е съвсем нормалното и ежедневното каране на газ. За хора, които си карат колите повечко км, то тези проблеми са кажи речи ежедневие, ако правиш по 2000 км на година- вероятно ще са доста по-малко проблемите, но това гаснене, не ще да пали, грее по баири, клати обороти, задръстват се дюзи, после па вземе да изпуска от някой маркуч, дето газаджията го е резнал да топли изпарител, па бензиновата помпа заминава....
Финансово може и да си струва, но те и нервите струват пари, така че аз съм супер щастлив, че се оттървах от газовите истории и само съм си губил времето с тях, вместо да карам жтд.
С две думи, една идея по-скъпо може да ти легне дизела, но пък като сложиш и нервите - аз съм на печалба с дизелякаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа: Преглед на мнениетоС две думи, една идея по-скъпо може да ти легне дизела, но пък като сложиш и нервите - аз съм на печалба с дизелякаFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Забравих да добавя - за тези 120 х. км. смених и един изпарител.
Та накратко - има икономия от поставяне на газ, но тя е по-малка от аритметичните сметки разлика бензин-газ = печалба.
И отново казвам, има си своите дертове.
В крайна сметка всеки си има глава на раменете - за един щом колата запали и може да се движи, всичко е ОК. За мен, не е така, и на газ се получават странични разходи за поддържане в отлично състояние на мотор, горивна уредба и т.н.
Я да питам газаджийте - сутрин зимата как палите , като нямате бензинови дюзи...че аз палех на газ, като предварително заливах изпарителя с бутилка топла вода от бойлера...Последна редакция от pansim; 21.08.2018, 14:52.
Коментар
-
Ми много просто. Докато съм бил на газ никога не съм изклучвал помпата да рабати щото можела да се повреди. С работеща помпа в резервоара никога няма да имаш проблем с дюзите. Защо можеш се сетиш сам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Палене при -20 градуса - паля на газ и веднага обръщам на бензин, защото на газ няма опасност да намокри някоя свещ. За 2 минути си чистя стъклата, обръщам на газ и тръгвам без да давам зор първия километър.
Тази зима беше мека и изкарах само на газ, защото бензиновата помпа беше изгоряла и новата я возих няколко месеца в багажника.
Всеки си прави избора, карал съм на всички горива, включително чист изооктан.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар