1. Проблем с обороти.
2. Миризма на пръч.
3. Изгорели клапани/бутала.
4. По-бързо износване на сегменти/цилиндри.
5. Гърмене на въздушни кутии/колектори.
6. Разходи по настройки и др. при газаджия.
7. В багажника нямаш място за въдиците.
8. Опасност от Ба-Бах! и огнен фойерверк за сеир на кибиците на "инцидентите на Блиц".
9. 40 хил. км. за излизане на 0 за инжекцион (без изважданията на пари от 1 до 8, с тях отива на 60+ хил.).
Редактирано заглавие.
Модераторски екип на fiatforum.bg
2. Миризма на пръч.
3. Изгорели клапани/бутала.
4. По-бързо износване на сегменти/цилиндри.
5. Гърмене на въздушни кутии/колектори.
6. Разходи по настройки и др. при газаджия.
7. В багажника нямаш място за въдиците.
8. Опасност от Ба-Бах! и огнен фойерверк за сеир на кибиците на "инцидентите на Блиц".
9. 40 хил. км. за излизане на 0 за инжекцион (без изважданията на пари от 1 до 8, с тях отива на 60+ хил.).
Редактирано заглавие.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар