Колеги, моля за помощ.
Свалям АГУ с тороидална бутилка на мястото на гумата. От бутилката „излиза“ една метална тръба, която минава през стената на „тавата“ на резервната гума. На външния й край, в самия калник, е монтирана газовата арматура – нивомер, елктромагнитен клапан (вероятно), предпазен вентил 27 атмосфери и още „нещо“, което е на резба и може да се завива и което мисля, че е вентил, спиращ при „завито“ положение достъпа на газта към двигателя. Приложил съм снимка.
Общото упътване по форумите – „завиваш двата вентила и сваляш бутилката без всякакви притеснения“ тук няма да сработи.
Първо вентилът е един – на изхода към двигателя (изпарителя).
И второ – не виждам как така монтираната арматура ще мине през отвора към багажника, ако река все пак да вадя бутилката с един завит вентил.
И така, налага се да изпразня бутилката, така, че да мога да сваля арматурата и после – и самата бутилка. За зла врага, колата не е в движение и се налага да се справя на място.
Мисля да постъпя по следния начин и моля за вашето критично мнение.
От гаража, където е колата, се излиза на една площадка, която граничи с малка рекичка. Тя тече в едно облицовано с камък корито, дълбоко около 2 метра (височината на каменния зид) и след около 100-150 метра се влива в Чая – това е реката, течаща от Пампорово към Асеновград.
Ще прекарам колата така, че задницата й да е над рекичката. Или почти над нея.
Ще срежа двата проводника водещи към електромагнитния клапан и ще ги удължа с поне два метра. Връзките – изолирани.
Ще измъкна тръбата към изпарителя, ако не стане – ще я срежа и понадя, така, че да стигне (влезе) в реката.
От акумулатора ще подам 12 V на релето - ако не улуча полярността и клапана не сработи, ще „обърна“ захранването.
Надявам се, че клапана ще се отвори, газта ще «потече» в реката и въпросът ще се реши.
След което ще демонтирам аматурата от гърловината на бутилката и ще я измъкна през багажника. Макар, че някаквата «остатъчна» газ в бутилката все още ме притеснява.
Ще стане ли?
Свалям АГУ с тороидална бутилка на мястото на гумата. От бутилката „излиза“ една метална тръба, която минава през стената на „тавата“ на резервната гума. На външния й край, в самия калник, е монтирана газовата арматура – нивомер, елктромагнитен клапан (вероятно), предпазен вентил 27 атмосфери и още „нещо“, което е на резба и може да се завива и което мисля, че е вентил, спиращ при „завито“ положение достъпа на газта към двигателя. Приложил съм снимка.
Общото упътване по форумите – „завиваш двата вентила и сваляш бутилката без всякакви притеснения“ тук няма да сработи.
Първо вентилът е един – на изхода към двигателя (изпарителя).
И второ – не виждам как така монтираната арматура ще мине през отвора към багажника, ако река все пак да вадя бутилката с един завит вентил.
И така, налага се да изпразня бутилката, така, че да мога да сваля арматурата и после – и самата бутилка. За зла врага, колата не е в движение и се налага да се справя на място.
Мисля да постъпя по следния начин и моля за вашето критично мнение.
От гаража, където е колата, се излиза на една площадка, която граничи с малка рекичка. Тя тече в едно облицовано с камък корито, дълбоко около 2 метра (височината на каменния зид) и след около 100-150 метра се влива в Чая – това е реката, течаща от Пампорово към Асеновград.
Ще прекарам колата така, че задницата й да е над рекичката. Или почти над нея.
Ще срежа двата проводника водещи към електромагнитния клапан и ще ги удължа с поне два метра. Връзките – изолирани.
Ще измъкна тръбата към изпарителя, ако не стане – ще я срежа и понадя, така, че да стигне (влезе) в реката.
От акумулатора ще подам 12 V на релето - ако не улуча полярността и клапана не сработи, ще „обърна“ захранването.
Надявам се, че клапана ще се отвори, газта ще «потече» в реката и въпросът ще се реши.
След което ще демонтирам аматурата от гърловината на бутилката и ще я измъкна през багажника. Макар, че някаквата «остатъчна» газ в бутилката все още ме притеснява.
Ще стане ли?
Коментар