Има ли някой колега или сервиз от Варна, който може да влезе в метановия Метатрон?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при ниски обороти на метан при Мултипла.
Collapse
X
-
Аз преди си взех от Митака, цената беше около 15 лв. + 4 за екон, ама тоя филтър не играе чак толкова важна роля. Ако има някакъв проблем, то надали е от него.Последна редакция от M5kov; 18.01.2019, 16:52."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Здравейте, след като смених бубина, кабели, мап сензор, стъпков мотор с ТПС и метанови дюзи от работеща нормално Мултипла, промяна няма! Направо почнах да се отчайвам...
Прави ми впечатление следното обаче: когато навън температурата е над 8-9 градуса нещата се подобряват значително. Почти изчезва придърпването при студена кола, както и оборотите не играят толкова много... направо съм в цайг нот....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
nikawr написа: Преглед на мнениетоЗдравейте, след като смених бубина, кабели, мап сензор, стъпков мотор с ТПС и метанови дюзи от работеща нормално Мултипла, промяна няма! Направо почнах да се отчайвам...
Прави ми впечатление следното обаче: когато навън температурата е над 8-9 градуса нещата се подобряват значително. Почти изчезва придърпването при студена кола, както и оборотите не играят толкова много... направо съм в цайг нот....
други ъгли на зацепване не като на бензинов 1.6 16в.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
krasimir77 написа: Преглед на мнениетоПроблема е само на метан /може и грешно да съм разбрал - колегата ще ме поправи ако бъркам/, та ако е неправилно зацепен, не следва ли и на бензин и на метан да има проблеми?
и има едно характерно притрисане на мотора за около две три секунди и след това се стабилизира за 15-20 сек. и се повтаря в тая цикличност.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Здравейте, драмата продължава...
Зацепихме ремъка с фланци, вярно имаше малко отклонение, но ефект няма. Единственото подобрение е, че не се усеща като превключва от метан на безнин и обратно. Сега е много по-плавно и незабележимо... Аверчето почна да се съмнява дали не са запушени гърнетата. Но ако беше така нямаше да върви добре, а тя си бичи по магистралата с 160 без проблеми.
Не можах да намеря инфо къде се намира бушона за бензиновата помпа. Някой има ли идея къде е?Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
nikawr написа: Преглед на мнениетоЗдравейте, драмата продължава...
Зацепихме ремъка с фланци, вярно имаше малко отклонение, но ефект няма. Единственото подобрение е, че не се усеща като превключва от метан на безнин и обратно. Сега е много по-плавно и незабележимо... Аверчето почна да се съмнява дали не са запушени гърнетата. Но ако беше така нямаше да върви добре, а тя си бичи по магистралата с 160 без проблеми.
Не можах да намеря инфо къде се намира бушона за бензиновата помпа. Някой има ли идея къде е?Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар