Така , колеги моля ви за нещо малко глупаво ,но предпочитам така от колкото ходене по майстори , колата е Мареа 1.8 с Газов инжекцион АG Compact ,мисля че се води Полски Зенит , първоначално колата имаше проблем с бензина сутрин пали мирише тресе някакви секунди (5-6) или гасне и на второ палене се оправя като обороти но тръгна ли се дави от бензин мирише и т.нт , цялата работа е от инжекционна който бърка адаптацията като съм му сменил газовите дюзи с не знам си какви изобщо не помня защото ми менеше обороти и колата от година не е претрепвала оборотите .Но мощност има само от 4 до към 5.500 оборота и то не кой знае колко ,усещам как се задавя и при пускане на газта колата поеме , при рязка газ никъде я няма дори почва леко да придърпва , разхода е добър но вървене няма , ходих при двама газаджий единия каза нямам кабел , другия тия полските майка**** са си....не иска да го пипа , някой може ли да ми каже точно какъв кабел ми трябва за връзка и горе долу какво се бара , имам винт на изпарителя в центъра му и малко го развих сега е идея по добре но понякога при настъпване изключа ли от скорост ми гасне , благодаря предварително , лесно е да намеря газаджия но какво губя ако сам се опитам да науча нещо !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се настройва газов инжекцион?
Collapse
X
-
Чети това описание как се настройва твоя ГИ!
http://ru.agcentrum.pl/img/_150255__...re__manual.pdfOVB X18XE1 седан+ГИ
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоЧети това описание как се настройва твоя ГИ!
http://ru.agcentrum.pl/img/_150255__...re__manual.pdfFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
мисля че се бъркаш в концепцията.
Имаш проблем на бензин който шашка Зенита. Не обратното. Имаш проблем с налягането на бензина.от там се коригират бензиновите времена което рефлектира върху газовите времена.
Това еку няма омазване то е тъп контролер който следи за прекъснати вериги.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетомисля че се бъркаш в концепцията.
Имаш проблем на бензин който шашка Зенита. Не обратното. Имаш проблем с налягането на бензина.от там се коригират бензиновите времена което рефлектира върху газовите времена.
Това еку няма омазване то е тъп контролер който следи за прекъснати вериги.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа: Преглед на мнениетосупер точно това ми трябваше , случайно да знаеш какъв кабел трябва ?OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
fuel injekcion написа: Преглед на мнениетоС две бензинови помпи разлика няма , бензин стига с супер силна струя , регулатора маркуча му е сух , дюзите са сменени за проба, 3 дебитомера резерва , отказах с да се чудя кое е , на диагностика няма грешки , на бензин загрява после работи перфектно но при ускорение се чуди кога да поеме , интересно махам акумулатора слагам го на сутринта и хоп колата на бензин е без забележка това действа понякога ! ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами понякога не всеки път , вечер я гася на бензин и махам акумулатора , сутринта паля и сякаш е нова кола без проблем покарам я няма ядове , после си превключва на газ и на другата сутрин пак всичко е лошо .да с Хитачи 1.8 е ..не знам дали се ресетва но без майтап оправя се колата понякога .FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар