Днес Темпрата пак се взриви, както си работеше на празен ход, и то доста силно.
Не го беше правила няколко хиляди километра. Гърмяла ми е 5 пъти, от които четири на празен ход, един, при палене.
Първоначално не гърмеше в продължение на 60 000км и 8 години, и то, с оригиналните кабели.
После стоя 5 години, след което я подкарах отново, и от тогава гърми - вече 5 пъти за 9000км.
След първия трясък смених свещите с нови NGK и кабелите с нови БОШ, които изглеждат доста истински.
Продължи да гърми, нови палец и капачка, пак продължи. Прави го изключително рядко, както вече споменах.
Проверихме момента на запалване със стробоскоп, и е точно по книга, няма и половин градус отклонение.
Делкото никога не е въртяно и човъркано. Изпарителя е с нови мембрани, на няколкостотин километра.
Паленето и вървежа са без забележки. Не мога да разбера от какво, защо и как гърми, отворен съм към всякакви предложения!
Не го беше правила няколко хиляди километра. Гърмяла ми е 5 пъти, от които четири на празен ход, един, при палене.
Първоначално не гърмеше в продължение на 60 000км и 8 години, и то, с оригиналните кабели.
После стоя 5 години, след което я подкарах отново, и от тогава гърми - вече 5 пъти за 9000км.
След първия трясък смених свещите с нови NGK и кабелите с нови БОШ, които изглеждат доста истински.
Продължи да гърми, нови палец и капачка, пак продължи. Прави го изключително рядко, както вече споменах.
Проверихме момента на запалване със стробоскоп, и е точно по книга, няма и половин градус отклонение.
Делкото никога не е въртяно и човъркано. Изпарителя е с нови мембрани, на няколкостотин километра.
Паленето и вървежа са без забележки. Не мога да разбера от какво, защо и как гърми, отворен съм към всякакви предложения!
Коментар