Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Често гасне при спиране със съединител и спирачка, или изключване от скорост.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе чистих я......, с форсирането даде резултат ама за кратко, огледал съм маркучи и т.н. компа е преместен и не ми давал проблем
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #17
      Мисля че е по добре, макар че пак се случи да угасна 2-3 пъти................ сега се чудя дали да връщам новия дросел или да го запазя.... Странно дали проблема е свързан с ГИ и неговата настройка не знам!?! Знам че зимата ми се случва на няколко пъти грешка Р0638 свързана с дросела.... колата сметваше чека не угасва, но педала на газта не реагираше , след гасене и палене се оправяше, но със затоплянето се оправи!?
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #18
        колко градуса дава отклонение при тихи обороти.
        ресетва се със мес.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Като направиш всички ритуали с чистене и адаптация на дросела,карай само на бензин да видиш как е!
          Ако е добре на бензин,тогава мисли за газовата!
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            колко градуса дава отклонение при тихи обороти.
            ресетва се със мес.
            Локализирах малко нещата , на светофаари и при изключване от скорост с новия дросел не гасне, но на пример карал съм оставям на накалон, паля притрепват оборотите на бенз прехвърля бързо на газ и гасне, паля пак, задържа , форсирам... гасне... и след малко няма проблем, особено ако мина на бензин. Ето градусите....2'7-2'4, вакум 20, обороти 780-805. Един познат известен електричар по колите мисли че е компа.... но според мен не еее не дава такива симтоми...
            Click image for larger version

Name:	0-02-04-f820de819f1bbfa115277413095a86e432f57a274d4ea0ce446cdc48a3fbd0b6_full.jpg
Views:	1
Size:	52,9 KB
ID:	2094997
            Последна редакция от bmahob; 16.09.2017, 16:46.
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              Аз не разбрах проблема дали е само на газ или и на двете горива?!
              ivan_pop написа: Преглед на мнението
              Като направиш всички ритуали с чистене и адаптация на дросела,карай само на бензин да видиш как е!
              Ако е добре на бензин,тогава мисли за газовата!
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #22
                От както смених дросела само на газ май..... но многог рядко, днес на обяд на голямата жега при рязко спиране и освобождаване от скорост угасна, после нямаше проблем.... АГУ то е минавана калибрация на скоро успешно, няма записани грешки на компа на ГИ!?!? Какво да гледам/филтри сменявам редовно/!?!2
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  Щом е само на газ,трябва да се направи ревизия на газовата,хардуерно и софтуерно!
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #24
                    Сега забелязах че щифта на едната бобина на рейката не захваща зъбчето, може буксата да не е влязла хубаво/н езнам дали е от това, но много лесно буксата тръгва надолу,/ но рейката е забита там където не мога да си мушна пръстите довечера ще мъча нещо
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #25
                      Да попитам при монтажа са закрепили мапа на ги върху маркуча на антифриза, вьзможно ли е от жегата да го шашка
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #26
                        Не,ама не ти пречи да го преместиш като не ти харесва там!
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #27
                          ivan_pop написа: Преглед на мнението
                          Не,ама не ти пречи да го преместиш като не ти харесва там!
                          На едно са намотани маркуча на мапа на газта мааркуча за рейката и маркуча за антифриза .... не знам имам нешо лак си работи добре... карам спирам паля минава на газ претрепва задържа... след което ако форсирам на място задържи в първия момент и угасне... след малко се оправи
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #28
                            тука вече мирише на изпарител.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              тука вече мирише на изпарител.
                              Да се скапе за 2г..... иначе като превключи на газ... от изпаритела намирисва за момент на сурова газ.... но за малко после изчиства
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар


                                #30
                                мани ги годините кажи за километрите.
                                знаеш какво изпада от един фалтър за 5 10 хил км. предттйви си какво е в камерите на изпарителя2
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X