Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ел. кран на метанова бутилка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ел. кран на метанова бутилка

    Имам проблем с ел. клапана на крана на метановата бутилка. Установих че е изгоряла бобината.
    Проблема е че е с по специфичен размер и не го намирам точно същия никъде по магазините, в Булвария ми обявиха цена от 149 лева само за бобинката.

    Сложих една която влиза една идея по хлабаво от оригиналната, същата мощност е, но с нея клапана на отваря.

    Дайде идея от къде да намеря бобинка която да стане, или къде да ида да сменят целия кран.
    Намерих в един магазин електрически кран комплект BRC за бутилка за 120 лв.
    Минах през няколко газаджии и като чуят че е заводски метан и никой не иска да я прави да сменя крана.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    В Булвария не е ли решение?
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      ivan_pop написа: Преглед на мнението
      В Булвария не е ли решение?
      Решение е, но 150 лв. за обикновена бобинка дето не струва повече от 20 лв.
      Не ми е толкова за парите, ами имам притеснения че може да е заклинила иглата или друго и след смяната да не тръгне, и тогава ще съм дал 150 лв на вятъра, понеже я нямат в наличност и трябва да я поръчват.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        В такъв случай трябва да се направи читава диагностика,къде е баш проблема и тогава да се мисли какво да се прави!
        Аз не зная дали бутилката е само една(едва ли)?
        Ако са повече от една бутилките,сваляш бобина от друга бутилка,слагаш на тази проблемната и гледаш какво става!
        Последна редакция от ivan_pop; 17.08.2017, 22:57.
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          ivan_pop написа: Преглед на мнението
          В такъв случай трябва да се направи читава диагностика,къде е баш проблема и тогава да се мисли какво да се прави!
          Аз не зная дали бутилката е само една(едва ли)?
          Ако са повече от една бутилките,сваляш бобина от друга бутилка,слагаш на тази проблемната и гледаш какво става!
          Две са бутилките, мислех го това да сваля клапана от малката, но пустите му шваби така са я монтирали че трябва да се откачи от купето и от тръбите за да може да и се извади клапана който е от горе.

          Препоръчайте някой майстор в София който да му се занимава, че навсякъде викат заводски уредби не правим.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            виж Васко н Диабло моторс.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Каква е колата,че има намеса на швабите?
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #8
                ivan_pop написа: Преглед на мнението
                Каква е колата,че има намеса на швабите?
                Opel Astra G 1.6 CNG
                Има голяма и малка бутилка, голямата е на мястото на резервната гума, и нейния клапн не работи. До него поне има достъп без да се сваля.
                А малката бутилка с работещия клапан е завряна в кривината на пода под задната седалка и достъпът е никакъв.

                Чета че на бутилките на Мултипла имало освен клапана, и кранче за ръчно пускане на метана, тук обаче няма. Един майстор почна да ми философства че щом не отваря клапа и бутилката е пълна нямало как да свали крана, понеже си намерих за 120 лв нов електрически кран BRC.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  infineon написа: Преглед на мнението
                  Opel Astra G 1.6 CNG
                  Има голяма и малка бутилка, голямата е на мястото на резервната гума, и нейния клапн не работи. До него поне има достъп без да се сваля.
                  А малката бутилка с работещия клапан е завряна в кривината на пода под задната седалка и достъпът е никакъв.

                  Чета че на бутилките на Мултипла имало освен клапана, и кранче за ръчно пускане на метана, тук обаче няма. Един майстор почна да ми философства че щом не отваря клапа и бутилката е пълна нямало как да свали крана, понеже си намерих за 120 лв нов електрически кран BRC.
                  Прав е майстора!Ако в бутилката има метан с налягане към 100 бара поне си е самоубийство да се отваря бутилката!
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #10
                    Къде го прочете това за крановете на мултиплата ?
                    Провеврихте ли има ли захранване към соленоида , самия нов соленоид работили (да не е заводски дефектен).
                    Има значение начина на монтаж (ако е наопаки затваря а не отваря) , ако сте сменяли и буксите пак може да сте го обърнали.

                    На мултиплата имах изгорял соленоид , намерих подобен 12 волта 5 вата (мисля че беше толкова) турски някакъв , по размери пасваше. Букси не съм преправял , направо с поялника. С проба - грешка установих посоката на монтажа.


                    https://www.carmanualsonline.info/fi...l/?srch=engine

                    На страница 8 е описано как действа крана и положенията му , тоест няма как да имаш паралелно ръчно отваряне на електрическото . /за мултипла говоря/
                    Последна редакция от Nikolow; 19.08.2017, 17:53.
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар

                    Working...
                    X