Колата е опел, с заводска метанова инсталация Landi Renzo с 2 бутилки с електрически клапани на тях
Проблема е че от скоро по време на движение се чува един свирещ звук от към метановите бутилки за около 10 секунди и после спира.
Обяснявам си го че клапана на една от бутилките понякога остава затворен и като се случи да отвори почва да изравнява наляганията.
Веднъж се случи обаче явно едната бутилка да остане за постоянно затворена, защото колата угасна на наполовината километри които минавам обичайно с пълни бутилки.
Опитах се да установя коя бутилка прави проблема, на канал откачах буксите последователно на двете бутилки но тогава работеха нормално клапаните.
Имам усещане че се получава като е над 30 градуса навън.
Дайте съвет как се лекува това, на метановата мултипла мисля че пак е с такива клапани на бутилките.
Няма почти никакъв достъп до тези клапани, целия е скрит в едно масивно метално тяло, явно да го предпазва при удар.
Дали проблема е в намотката управляваща клапана, или самата игла в него се заклинва?
Проблема е че от скоро по време на движение се чува един свирещ звук от към метановите бутилки за около 10 секунди и после спира.
Обяснявам си го че клапана на една от бутилките понякога остава затворен и като се случи да отвори почва да изравнява наляганията.
Веднъж се случи обаче явно едната бутилка да остане за постоянно затворена, защото колата угасна на наполовината километри които минавам обичайно с пълни бутилки.
Опитах се да установя коя бутилка прави проблема, на канал откачах буксите последователно на двете бутилки но тогава работеха нормално клапаните.
Имам усещане че се получава като е над 30 градуса навън.
Дайте съвет как се лекува това, на метановата мултипла мисля че пак е с такива клапани на бутилките.
Няма почти никакъв достъп до тези клапани, целия е скрит в едно масивно метално тяло, явно да го предпазва при удар.
Дали проблема е в намотката управляваща клапана, или самата игла в него се заклинва?