Здравейте колеги ,нов съм във форума и се извинявам предварително ако пускам нова тема при съществуваща такава .От една година карам Фиат Пунто 1.2 2006г със фабричен метан.До днес нямах никакви проблеми до момента когато изгасих колата и след 10мин. когато запалих и тръгнах колата остана да работи само на бензин.До сега палеше на бензин и след около 2-4 сек преминаваше на метан.Предполагам е от ключа защото остава така като че е включен на бензин и не се променя нищо при превключване но това най добре знаят специалистите .Молбата ми е да дадете съвет за сервиз или майстор в район на кв. Горубляне или съвет каква марка е уредбата за да пробвам да сменя ключа ,че не откривам никакви марки на производители за да потърся резервен. Благодаря предварително .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.2 с фабричен метан (проблем с прехвърляне на метан )
Collapse
X
-
Проблема не е в колата а в метанстанциите,винаги от 1г зареждам на ОМВ Горубляне пълня само докато спре да зарежда .въпросния ден също заредих до гор и изминах 65км без да спирам по магистралата ,спрях за 10 мини и след това не искаше да прехвърли на метан.Започна едно четене едни телефони и добре ,че не ходих да я правят някъде еми реших ,че ще опитам да заредя и да видя какво ще стане .Заредих на друга метанстанция ,събра 3лв само при 18лв пълно зареждане което значи ,че е имало доста метан,след зареждането заработи и си прехвърли нормално на метан. Добре ,че не посетих майстори какво и беше нямам идея.
Коментар
-
Продължавам да пиша по темата защото бях решил ,че проблема ми е отминал но не е . Колата отново не иска да мине на метан .Тъй като не виждам някой да даде поне малко насоки за помощ продължавам във търсенето на решение на въпросния проблем.След зареждането ми изгорих метана ,заредих отново след това на ОМВ в Горубляне и на магистралата при 120км прехвърли на бензин и така до днес. Днес заредих метан на друго място и прехвърли на метан но за около 1мин светодиодните индикатори отчетоха че метана все едно свършва и пак прехвърли на бензин .Отидох и пак напълних колкото събира ,събра 0,50ст и направи същото .Сега почвам да търся решение и ще е май направи си сам . Благодаря .
Коментар
-
Въпреки ,че си пиша сам продължавам да пиша ,може пък да се справя с проблема и да съм от полза на някой който е закъсал като мен.Тази вечер отворих филтъра на редуктора и ми се стори доста запушен и леко с една игла го надупчих понеже нямам филтър и най вероятно трудно ще намеря такъв.Утре ще дозаредя за да се рестартира компютъра (най вероятно така се рестартира без средства за диагностика ) и ще пиша какъв е резултата .Направих и снимки на въпросния филтър .Между другото утре чакам интерфейс и софтуер за диагностика който днес закупих ,заял съм се здраво ще видя какво ще излезе . Имам какво друго да карам а и фиатчето върви чудесно на бензин но ме е яд като няма решение на проблема .Благодаря за сега
Коментар
-
Жалко ,че или никой не чети или не може да помогне .Сутринта след почистване на филтърчето и проба пак да напълня малко метан нямаше резултат .Колата работи около 10сек и все едно че и свършва всичкия метан ,и прехвърли на бензин. Но вече имам с какво да правя диагностика и след направената ми такава изскочи това:http://prntscr.com/f0zk75 продължавам с търсенето на проблемите поне пише какво е горе долу ,ако някой може да помага или да дава съвети . Ще видя клапана на бутилките. Ще си правим сами колите то се е видяло.
Коментар
-
Колега, четем ... има 155 преглеждания на темата.
От 3 седмици съм собственик на Гранде пунто ЕВО 1,4 бензин/метан.
За сега колата няма проблеми, всичко работи без проблеми, та се сетих и щях да пиша преди дни, когато паля и по точно при
даване на контакт, чувам как отзад при бутилката изчатква някакъв клапан, явно е предпазен след бутилката.
Та в тази връзка и грешката която си прочел, огледай къде се намира, има ли достъп до клапана и премери на контакт има ли 12 волта и евентуално като спре метана и обърне на бензин, да не би да се губи това захранване, има и вариант тоя клапан да засяда механично и да не отваря.
Ако е на достъпно място - почукай го леко и следи как се държи ....
Това ми се върти в главата на "първо четене", и дано намериш решение, ще следя темата с интерес.
Успех!Истинския мъж се познава дори когато е гол!
Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
Коментар
-
kgp68 написа: Преглед на мнениетоМежду другото утре чакам интерфейс и софтуер за диагностика който днес закупих
Благодаря!Истинския мъж се познава дори когато е гол!
Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
Коментар
-
ch_m написа: Преглед на мнениетоКолега, четем ... има 155 преглеждания на темата.
От 3 седмици съм собственик на Гранде пунто ЕВО 1,4 бензин/метан.
За сега колата няма проблеми, всичко работи без проблеми, та се сетих и щях да пиша преди дни, когато паля и по точно при
даване на контакт, чувам как отзад при бутилката изчатква някакъв клапан, явно е предпазен след бутилката.
Та в тази връзка и грешката която си прочел, огледай къде се намира, има ли достъп до клапана и премери на контакт има ли 12 волта и евентуално като спре метана и обърне на бензин, да не би да се губи това захранване, има и вариант тоя клапан да засяда механично и да не отваря.
Ако е на достъпно място - почукай го леко и следи как се държи ....
Това ми се върти в главата на "първо четене", и дано намериш решение, ще следя темата с интерес.
Успех!
Коментар
-
Здравейте ,днес след като сменихме бобината на клапана и вече всичко е наред.Закарах я на газаджии да видят каква бобина ще стане и казаха ,че са сложили от Ловато иначе оригиналната е Emer .Грешките изчистени и съм доволен . Вече като заработи на газ изкара на диагностиката и компютъра на газовия инжекцион ,иначе се показваше само този на бензин . Успех на тези дето ще се борят с подобни проблеми.
Коментар
-
Здравейте, и от мен. Нов съм. Да се представя на кратко. Купих Пунто 1.2 с фабричен метан преди 2 месеца. Колата е 2004г , 60кс.
Искам да споделя, че колата я купих със същия проблем с метана. Като напълня бутилките и обръща на метан, но след като я изгася и постои 20-30 минути - не иска да обърне на метан. След диагностика в сервиз ме информираха, че електронните кранове на бутилките са за смяна. Всеки струва около 145лв. Та въпроса ми е дали става въпрос за същия проблем като на kjp68 или е друг проблем. И ако е същия възможно ли е подмяната само на бобината а не на целите кранове.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар