Ами тя вече не смуче въздух от никъде. Месинговия болт се мъча да го бутам ама има само 2-3 оборота на развиване и тръгва да пада. Централния болт знам че е най-важен, но още нямам намерения да го бутам него. Редно ли е клапана който към плочката при настройка да го отворя до край и просто после от него да я спъна от към разход (ако правилно съм разбрал принципа)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1,8 GT
Collapse
X
-
от месипговия винт регулираш обороти празен ход, от троаника регулираш разход и вървеж, но при теб вероютно проблема я в дросела или е мръсен или клапана е дал фира,Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За кой клапан говориш този за празния ход над дросела ли? Него го сменях с друг усеща се че работи има леки вибрациики по него такива точно като на честотно управление. По време на настройка този за вървежа редно ли е да е отворен до край? Опитвам се да намеря схема на устройството на моя изпарител, но нищо не намирам. А това което е на самия изпарител имам един електромагнит. Той за спиране/пускане на газта ли е, или както на клапана за празния ход честотно управляван за регулиране? Опитах да проследя кабела му и ако съм го направил правилно се свързва заедно с основния клапан за газта, което ме кара да мисля че е спирателен, но все пак да попитам.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар