Здравейте колеги.Като за начало аз съм с Фиат Брава 1.8 GT с обикновена ГУ. Казаха ми че газовата ми била заводска но това хич не ми се вярва заради тъпото разположение на изпарителя ми. Намира се до левия халоген..... Не знам по каква причина но и ми прави проблеми-над 80 км/ч изключа ли от скорост угасва. На празен ход на място като си загрее оборотите падат до толкова че почва цялата задница да подскача, а на бензин не ми държи празните обороти от 1500 катери бавно до 2000 и след това рязко ги отрязва на 1500 и цикъла се повтаря безкрайно. Първия ми въпрос е къде се намират вашите изпарители? Гледам на по малките кубатури все има къде да се тикне ама при мен газаджия ми каза че нямало къде.Второ има ли някой с подобни проблеми или симптоми та да ме насочи. Чистих и проверявах клапичката за празните обороти-без промяна. Опитах да почистя MAF-a отново нищо не помогна. Благодаря на отзовалите се предварителн.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1,8 GT
Collapse
X
-
Настройката ок ама това място на изпарителя искам да се смени. Казаха ми че с по малък изпарител (ловато) можело да стане. Гледам има ловатота едни електрически някакви други вакуумни и малко ми е мъгла тази част. За моята обикновена АГУ какъв трябва да е и каква е разликата между едните и другите. Един пич ми каза 150 кинта за такъв и се чудя ако си нямеря втора ръка дали няма да стане.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Аз докато не смених всички сцепени маркучи между дросела и въздушния филтър, гумените уплътнения на всмукателния колектор и гарнитурата му нещата с оборотите не се оправиха. От близо 2 години вече нямам проблеми. Просто сваляш всичко и започваш да сменяш, не е лошо да си изработиш гарнитурки от картон за дросела и моторчето за празен ход, и със силиконче става също.
п.с. там, където ти е монтирана плочката на газовата също трябва да се уплътни хубаво със някакви големи о-пръстени (аз примерно използвах уплътнения за кубинска кафеварка - паснаха идеално)1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Ами аз започнах да подменям неща. Днес смених капака на въздушния филтър защото беше натрошен и въздуха изобщо не преминаваше през него. След тази подмяна оборотите на газ отидоха на майната си. Успях да се навра под колата че да си видя какъв ми е изпарителя. Оказа се Ланди Ренцо TP VD 040 електрически. Бутах това и онова накрая успях да му смъкна оборотите ама не мисля че е от правилното клапанче и то по точно това на тръбата вече към плочката. Мъчих се от долу от месинговия винт да ги стабилизирам ама не ми се получи особенно. Сега съм я спънал от пластмасовия към плочката и очаквам вашите предложения как да стабилизирам нещата.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар