Здравейте!
Колата я взех преди около 5 месеца и до сега не съм имал проблеми с нея, но от вчера нещо най-вероятно се "счупило". Колата пали на бензин и превключва автоматично на газ след 2000 оборота. Газта е обикновна (не е инжекцион). Вчера до като карах не обърнах внимание, че на целия път са направили вертикална разкопка и влязох в нея със скорост около 50 km/h и като се има в предвид, че колата е със спортно окачване и пружини може да си представите какъв е бил ефекта, та... След около 5 минути колата изгъсна в движение (извън скорост) до като минавах през легнал полицай. Последваха няколко неуспешни опита за запалване, до като на 4-5 път запали едва, едва с подаване на газ. Колата запали и си вървеше нормално, но днес се появи следния проблем:
Пали на бензин (всичко ок), но като стигне 2000 при превключване към газ оборотите рязко падат и колата гъсне. Бях при един майстор (газаджия) и ми казаха, че газовия клапан не се отваря. Подаваха му ток с някаква жица директно от акумулатора и клапана се отвори. В следващите 2-3 запалвания колата прехвърляше нормално, но проблема пак се появи и понеже колата ми трябваше пробвах по следния начин:
Паля на бензин без да вдигам оборотите до 2000, включвам 2-ра, прехвърлям ръчно с копечето на газ и вдигам оборотите на скорост. Колата пресецва 2-3 пъти по този начин, но прехвърля на газ и всичко е ок.
2-3 пъти прехвърлях така, после опитах на място и пак не ставаше - продължих да прехвърлям на скорост още няколко пъти и сега като пробвах колата вече прехвърля нормално и на място както си беше преди.
Да се притеснявам ли ? Какво може да е станало и възможно ли е проблема да е станал от разкопката, в която влязох с голяма скорост, защото труса наистина беше (сериозен).
Благодаря!
Колата я взех преди около 5 месеца и до сега не съм имал проблеми с нея, но от вчера нещо най-вероятно се "счупило". Колата пали на бензин и превключва автоматично на газ след 2000 оборота. Газта е обикновна (не е инжекцион). Вчера до като карах не обърнах внимание, че на целия път са направили вертикална разкопка и влязох в нея със скорост около 50 km/h и като се има в предвид, че колата е със спортно окачване и пружини може да си представите какъв е бил ефекта, та... След около 5 минути колата изгъсна в движение (извън скорост) до като минавах през легнал полицай. Последваха няколко неуспешни опита за запалване, до като на 4-5 път запали едва, едва с подаване на газ. Колата запали и си вървеше нормално, но днес се появи следния проблем:
Пали на бензин (всичко ок), но като стигне 2000 при превключване към газ оборотите рязко падат и колата гъсне. Бях при един майстор (газаджия) и ми казаха, че газовия клапан не се отваря. Подаваха му ток с някаква жица директно от акумулатора и клапана се отвори. В следващите 2-3 запалвания колата прехвърляше нормално, но проблема пак се появи и понеже колата ми трябваше пробвах по следния начин:
Паля на бензин без да вдигам оборотите до 2000, включвам 2-ра, прехвърлям ръчно с копечето на газ и вдигам оборотите на скорост. Колата пресецва 2-3 пъти по този начин, но прехвърля на газ и всичко е ок.
2-3 пъти прехвърлях така, после опитах на място и пак не ставаше - продължих да прехвърлям на скорост още няколко пъти и сега като пробвах колата вече прехвърля нормално и на място както си беше преди.
Да се притеснявам ли ? Какво може да е станало и възможно ли е проблема да е станал от разкопката, в която влязох с голяма скорост, защото труса наистина беше (сериозен).
Благодаря!
Коментар