Здравейте. Моля някой, който знае и/или разбира да даде малко повече информация по въпроса:
Как се свързва с водата кръга на изпарителя при кола с газова уредба - успоредно с 2 тройника или последователно - двигател - изпарител - радиатор на парно/ може и обратно - двигател - радиатор на парно - изпарител.
Чета по различните форуми и по това какво прочетох има май и значение дали колата е с кранче на парното или не.
При мен колата е ФИАТ Браво 2, 2008г. 1.4 T-Jet 120к.с. Според газаджията имало кранче на парното, но честно казано - не знам при мен как е. Моля ако някой знае да ме отвори и по този въпрос.
А като цяло - проблемът и при мен е по-слабо парно/дори си духа хладко на загряла кола, при празни обороти отколкото когато колата е на обороти.
Благодаря
Как се свързва с водата кръга на изпарителя при кола с газова уредба - успоредно с 2 тройника или последователно - двигател - изпарител - радиатор на парно/ може и обратно - двигател - радиатор на парно - изпарител.
Чета по различните форуми и по това какво прочетох има май и значение дали колата е с кранче на парното или не.
При мен колата е ФИАТ Браво 2, 2008г. 1.4 T-Jet 120к.с. Според газаджията имало кранче на парното, но честно казано - не знам при мен как е. Моля ако някой знае да ме отвори и по този въпрос.
А като цяло - проблемът и при мен е по-слабо парно/дори си духа хладко на загряла кола, при празни обороти отколкото когато колата е на обороти.
Благодаря
Коментар