Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газовата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dimitar1234 написа: Преглед на мнението
    Kakто казах газовата ми е обикновено с две позиции при запалване 1. "Газ" като при запалване пали на бензин и при даване на газ прехвърля автоматично на газ и положение 2."Бензин" пали и работи само на бензин. Според мен би трябвало когато прехвърли на газ да спира бензиновата помпа имам чувството че при работа на газ бензина свършва много бърз.
    .
    Би трябвало да изключи помпата и изключва помпата са 2 напълно различни неща. Горещо препоръчвам да караш с половин резервоар бензин. Някой ден ще ме споменаваш с добро!
    Прав е Банков , в тоя студ имаш поне 1-1.5л/100км разход на бензин.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #17
      Мисля , че разбрах защо бензина свършва толкова бързо не е от студа, а защото съм карал едновременно на газ и бензин. Както обясних назад преминаването на газ става с принудително подаване на газ нямам оборотомер за да разбера при какви обороти става това след което се чува цъкване и светване на допълнителен зелен диод. Забелязах обаче , че когато паднат оборотите не го прави винаги но колата сама премина на бензин и изгасна зеленият диод и се включи жълт мигаш диод. За да върна старото положение се наложи да натисна съединителя и да подам принудително газ след което се чу цъкването и колата премина отново на газ. Трябва да спомена , че това го прави при напълно загрял двигател.Според мен това не е нормално къде да търся причината.
      Последна редакция от dimitar1234; 05.12.2016, 17:59.

      Коментар


        #18
        При обикновенна газова това значи само едно че спира притока на газ. Търси кофти връзка а също провери и клапана за газта.
        Сега относно помпата силно ти препоръчвам да не я спираш а да си работи.
        Първо защото някога ейтъй на пук и за лош късмет точно когато ти трябва мощност ще ти падне налягането на газта и стават много грозни итъпи ситуации.
        Второ работейки помпата ще запази дюзите ти живи.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Как да вдигна оборотите на празен ход да не би затова да ми гасне колата и да преминава на бензин и мога ли да намаля оборотите при които от бензин преминавам на газ.

          Коментар


            #20
            Проблемът е ,че се губи сигнала за оборотите (вероятно кафявото кабелче за копчето)т.е. двигателя изгасва, губи сигнала и преминава в първоначален режим на работа.
            Около самата кутийка на копчето би трябвало да има отвор и с една малка, финна отвертка да се променят оборотите на превключване на газ, чрез завъртане на потенциометъра.
            Задържате на слух оборотите и въртите потенциометъра докато превключи на газ. и така докато Ви хареса.
            За вдигане на оборотите на празен ход, това се прави при самата настройка на изпарителя - голямата врътка.Но в последствие се дорегулира смесообразуването чрез другата врътка, на маркуча към смукателния колектор. Това при положение, че на бензин абсолютно всичко си е наред (особенно стъпковото моторче да не играе).
            В нета има достатъчно обяснения за настройка на газови уредби.
            Последна редакция от mironskin; 06.12.2016, 00:17.
            Това не е експертно мнение.
            Всичко е на Ваша отговорност.

            Коментар


              #21
              Не намерих отвор а бутонче....

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                .
                Второ работейки помпата ще запази дюзите ти живи.
                Това са градски легенди. Няма причина бензина който циркулира по рейката да ти държи отпушени дюзите, които в момента дори не работят.
                В повечето рейки дори бензина не циркулира , а само държи налягане. - няма връщащ маркуч.
                Но е сигурно, че ако не спреш помпата и свърши бензина, помпата е заминала.
                Доколкото за дюзите, карал съм Бравата с месеци без дори да паля на бензин.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #23
                  А като отвориш кутийката?
                  Това не е експертно мнение.
                  Всичко е на Ваша отговорност.

                  Коментар


                    #24
                    Колега сменил съм повече помпи и съм промил повече дюзи от колкото може да си представиш.

                    Мой личен избор е да не си схирам помпата и да държи налягането.

                    А относно дюзите че не е мит то е ясно. Като свалиш някоя друга рейка и ще разбереш причината.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Мисля, че реших проблема просто колата е смучела студен въздух отпред от предната маска. Обърнах маркуча така, че въздуха към въздушният филтъра да идва от към двигателя т.е. затоплен и колата спря да гасне на газ. Намерих и врътка за регулиране на оборотите при прехвърляне и ги намалих. Благодаря на отзовалите се.

                      Коментар

                      Working...
                      X