Здравейте колеги!От доста време насам любимият ми автомобил ми създава главоболия през определен период от време.Ще започна от далече, когато взех колата нямаше проблеми, 2001 година е с монтиран газов инжекцион BRC през 2004 година в Италия.След месец, месец и половина каране с българска газ забелязах проблем, колата трудно обръщаше на газ, гаснеше и не беше ок като цяло.Тогава бях на диагностика в сервиза на брц в Пловдив и момчетата констатираха проблем с изпарителя.Сменихме го чисто нов оригинален, същия какъвто беше в колата до този момент.Нещата се оправиха за кратко.След около 5к километра след смяната на изпарителя, започна едно много гадно придърпване около 2000 оборота при ускорение, независимо плавно или рязко колата придърпваше и се оправяше като излезе от този диапазон (след 2500) оборота.От там започна ходенето по мъките.Първо бях в сервиза на брц - от там обичайното свещи, кабели (колата е с лули-бобини, няма високо волтови кабели).Всичко смених,свещи НЖК в-лайн, дори и нова бубина купих за проба, но придърпването остана.Бях при господин Ласков, в сервиза на "Доктора" на асеновградско шосе, никои не успя да каже от какво е проблема и да предложи решение.Колата ставаше по зле и по зле, докато в един момент спря да обръща на газ.Тогава бях на диагностика в софийския сервиз на брц.От там пичовете казаха, че дюзите са си заминали и ми предложиха два варианта - 4 инжектора брц или по евтиния вариант полска рейка Баракуда.Сменихме рейката с Баракудата и проблемите изчезнаха, от сервиза ми дадоха гаранция 2 години или 50к километра на 160000, октомври 2013 година.Нещата бяха ок следващите 20к километра.Тогава придърпването пак се появи и изчезна след смяна на свещите НЖК с някви евтини на Бош "уж за газ".При последната смяна на масло вече на 200000 километра отново сложих свещи НЖК в-лайн 36.Колата в момента започна отново да придърпва, но не в специфичен оборотен диапазон, а понякога когато реши.:D След обширните обяснения да си задам и въпросите а те са следните:
1).Възможно ли е просто тези свещи NGK V-line №36 да не стават за този автомобил на газ, въпреки че ги хвалят на всякъде и всеки магазин ги предлага като най-добри за този двигател.
2).Възможно ли е полската рейка да си е заминала за 40к километра, точно след като и изтече гаранцията?
3).Отворен съм към всякакви идей и предложения за решаване на проблема в дългосрочен аспект.
Благодаря на всеки, който ще си направи труда поне да изчете мойте терзания.
EDIT:Колата винаги придърпва и прави проблеми на добре загрял мотор.На студено няма проблеми.
1).Възможно ли е просто тези свещи NGK V-line №36 да не стават за този автомобил на газ, въпреки че ги хвалят на всякъде и всеки магазин ги предлага като най-добри за този двигател.
2).Възможно ли е полската рейка да си е заминала за 40к километра, точно след като и изтече гаранцията?
3).Отворен съм към всякакви идей и предложения за решаване на проблема в дългосрочен аспект.
Благодаря на всеки, който ще си направи труда поне да изчете мойте терзания.
EDIT:Колата винаги придърпва и прави проблеми на добре загрял мотор.На студено няма проблеми.
Коментар