Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГИ BRC на Стило 1.6 16v 103кс. B6000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ГИ BRC на Стило 1.6 16v 103кс. B6000

    Здравейте колеги!От доста време насам любимият ми автомобил ми създава главоболия през определен период от време.Ще започна от далече, когато взех колата нямаше проблеми, 2001 година е с монтиран газов инжекцион BRC през 2004 година в Италия.След месец, месец и половина каране с българска газ забелязах проблем, колата трудно обръщаше на газ, гаснеше и не беше ок като цяло.Тогава бях на диагностика в сервиза на брц в Пловдив и момчетата констатираха проблем с изпарителя.Сменихме го чисто нов оригинален, същия какъвто беше в колата до този момент.Нещата се оправиха за кратко.След около 5к километра след смяната на изпарителя, започна едно много гадно придърпване около 2000 оборота при ускорение, независимо плавно или рязко колата придърпваше и се оправяше като излезе от този диапазон (след 2500) оборота.От там започна ходенето по мъките.Първо бях в сервиза на брц - от там обичайното свещи, кабели (колата е с лули-бобини, няма високо волтови кабели).Всичко смених,свещи НЖК в-лайн, дори и нова бубина купих за проба, но придърпването остана.Бях при господин Ласков, в сервиза на "Доктора" на асеновградско шосе, никои не успя да каже от какво е проблема и да предложи решение.Колата ставаше по зле и по зле, докато в един момент спря да обръща на газ.Тогава бях на диагностика в софийския сервиз на брц.От там пичовете казаха, че дюзите са си заминали и ми предложиха два варианта - 4 инжектора брц или по евтиния вариант полска рейка Баракуда.Сменихме рейката с Баракудата и проблемите изчезнаха, от сервиза ми дадоха гаранция 2 години или 50к километра на 160000, октомври 2013 година.Нещата бяха ок следващите 20к километра.Тогава придърпването пак се появи и изчезна след смяна на свещите НЖК с някви евтини на Бош "уж за газ".При последната смяна на масло вече на 200000 километра отново сложих свещи НЖК в-лайн 36.Колата в момента започна отново да придърпва, но не в специфичен оборотен диапазон, а понякога когато реши.:D След обширните обяснения да си задам и въпросите а те са следните:
    1).Възможно ли е просто тези свещи NGK V-line №36 да не стават за този автомобил на газ, въпреки че ги хвалят на всякъде и всеки магазин ги предлага като най-добри за този двигател.
    2).Възможно ли е полската рейка да си е заминала за 40к километра, точно след като и изтече гаранцията?
    3).Отворен съм към всякакви идей и предложения за решаване на проблема в дългосрочен аспект.
    Благодаря на всеки, който ще си направи труда поне да изчете мойте терзания.
    EDIT:Колата винаги придърпва и прави проблеми на добре загрял мотор.На студено няма проблеми.
    Последна редакция от realM0n57eR; 14.11.2016, 14:27.

    #2
    Има 2 филтъра на газта които се сменят на 10 000км. Живота на обикновените свещи е около 20 000км, иначе тези са за твоя двигател.

    Коментар


      #3
      Филтрите на газта, масло, маслен и въздушни филтри се сменят на 10к км, а напоследък започнах да сменям и свещите на 10к, което ме набежда на мисълта че можеби рейката си заминава отново

      Коментар


        #4
        Ами почисти я и можепда се оправи.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Слави не всеки може сам да си почисти рейката,а и както знаеш си е доста пипкава работа.
          А и нищо не е писал за изпарителя живота на мембраните е 50 80к км. Може вече и той да е пътник.
          Последна редакция от cs_aleksandar; 18.11.2016, 10:42.
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            С тебе като чистихме рейка някой от нас имаше ли опит. Беше си преразказ по картинка.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Като цяло и на мен това ми се върти в главата, но съм сигурен, че няма да се справя.Някакви предложения за газаджия или човек от Пловдив, който да се занимава?

              Коментар


                #8
                Ако рейката е от 50-60 лв. , цяло чудо е че е изкарала 40хил. км.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  По принцип не е от най фалшивите, рейката беше 250 лева от сервиз на брц

                  Коментар


                    #10
                    stanleyhacker написа: Преглед на мнението
                    Ако рейката е от 50-60 лв. , цяло чудо е че е изкарала 40хил. км.
                    Е що пък така реши? С предния рейл апачи изкарах 70хил. Със тоя съм вече 30хил.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Баракудата е хубава рейка. Върви да ти закачат ГИ на компютър и ще си покаже какво му е.

                      Коментар


                        #12
                        Подкрепям- закачете я и вижте какво ще каже. Сподели и каква е уредбата (модела точно кой е и какъв е етикета- червен или жълт) и дали има мап сензор. БРЦ ако са без мап сензор настройка не може да се направи автоматично. Дори да е отстранен механични проблем ако не е настроена- нищо не е направено.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          Брц секуент само тва знам, етикета е червен и има мап доколкото знам. От скоро имам и друг проблем : като дам рязко газ или върна предавка и вдигне бързо обороти прехвърля на бензин и почва да пищи, все едноче няма газ. Това ме навежда на мисълта, че има проблем с налягането. До сега нямах време да се занимавам, но другата седмица ще отида. Някой може ли да препоръча , някой надежден човек в Пловдив, защото ми омръзна да се занимавам със знаещи и незнаещи.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги проблема е решен.Беше някъв клапан на газта, който преди това беше турски и правеше проблеми.Не искам да правя реклама, но единствения човек, който ми обърна внимание беше г-н Ласков. Няколко човека преди това ми се усмихнаха и казаха да сменям свещи.Само Ласков ме изслуша и ибърна внимание на проблема.Препоръчвам!

                            Коментар

                            Working...
                            X